Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuuko joku tiny housessa Suomessa?

Vierailija
01.11.2023 |

Eli tuollaisessa minitalossa kuin jotkin amerikkalaiset. Ei taida onnistua kylmässä Suomessa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtolapuutarhamökeissä asutaan luvallisesti tai luvattomasti. Vierailin eräässä siirtolapuutarhamökissä jossa asuminen oli sallittua. Se oli miniatyyri omakotitalo jossa oli moderni vessa ja sauna. 

Vierailija
22/25 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiny house ei ole välttämättä auton perässä vedettävä, vaan ylipäätään asunto, joka on jenkkien mittapuulla max 60 neliötä. Yhdessä jaksossahan lapsiperhe muutti tiny houseen, joka oli 60 m2 okt. Eli aika moni suomalainen asuu tiny housessa, ei vaan ole tiennyt sitä itse... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut 31m2 parvekkeettomassa asunnossa ja sanon että never again niin ahtaasti. Tavaroita en sinne vienyt paljon mutta ankeaa se oli silti. yksin siellä pärjäsi sen vuoden kun oli pakko asua mutten todellakaan tahdo asua missään pienessä koirankopissa enää.

Onneksi voin asua reilusti väljemmässä talossa nyt.

Vierailija
24/25 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut pari vuotta. Jos on pääsy sähköön niin helposti talviasuttava (kustannukset alle 50e/kk). 10cm polyuretaanieristeet oli ympäriinsä. Pienessä tilassa ilmankosteus muodostuu suurimmaksi ongelmaksi, joten ilmanvaihto pitää olla tehokas. Virallinen status oli "vailla vakituista asuntoa", koska kirjat voi laittaa vain viralliseen asuinrakennukseen

Vierailija
25/25 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen vanhanaikainen suomalainen mökki on tiny house puhtaimmillaan. Mekin asutaan kaikki kesät 20 neliön tuvassa, päälle pieni aitta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme