Nordean asiakkaat auttakaa!
Kirjauduin verkkopankkiin, ja se vaati, että vastaan henkilötietojen päivitys -kyselyyn. Kun kyselyn skippaa kolme kertaa, verkkopankki lukittuu. Sinne sivulle ei kuitenkaan voi kirjautua kätevästi normaaliin tapaan mobiilisovelluksella, vaan se vaatii jotain "kirjautumistunnusta".
Google ei tällaista löydä, eikä minulla ole harmainta hajua, mitä Nordea haluaa. Verkkopankissa ei myöskään ole mitään lähetä viesti -osiota kuten ennen oli. Hermot menee. Tietääkö joku mikä tämä kirjautumistunnus oikein on (kyseessä ei siis ole käyttäjätunnus, joka siihen myös pitää laittaa)?
Kommentit (7)
No mikset vastannut siihen kyselyyn????
Sama kysely löytyy nordea.fi/KYC-sivulta.
Koska kyselyyn ei pääse vastaamaan ennen kuin kirjautuu kysely-sivulle, enkä voi kirjautua koska kirjautuminen ei tapahdu mobiilisovelluksella, vaan vaaditaan tämä mystinen "kirjautumistunnus".
Onko se nelinumeroinen "pin-koodi"?
Soita Nordean asiakaspalveluun, saat selvät ohjeet. Joudut kyllä painelemaan ykkösiä ja kakkosia sun muita ja sitten vielä pilipali musiikkia, mutta ainakin saat kunnon ohjeet.
Tuo nordea.fi/KYC toimi, eli sitä kautta pystyi valitsemaan kirjautumisen pankkitunnuksilla.
On kyllä harvinaisen surkea systeemi Nordealla, kun se alunperin ohjasi automaattisesti tuohon omituiseen vaihtoehtoon eikä antanut mahdollisuutta valita pankkitunnuksia.
Miksi et vastaa niihin?