Kokemuksia Ordinaryn (antiage) tuotteista
Tilasin tämän triopakkauksen:
https://lyko.com/fi/the-ordinary/the-ordinary-slow-down-aging-trio
Erityisesti kiinnostaisi auttaakohan kofeiini oikeasti tummiin silmänalusiin :)
Kommentit (9)
Ihan hyviä tuotteita ovat hinta/laatusuhde kunnossa. tohon koffeeini tuotteeseen silmänalusiin en minä ainakaan saanut apua …enkä ole löytänyt apua mistään muualtakaan huoh 😩
Vierailija wrote:
Ihan hyviä tuotteita ovat hinta/laatusuhde kunnossa. tohon koffeeini tuotteeseen silmänalusiin en minä ainakaan saanut apua …enkä ole löytänyt apua mistään muualtakaan huoh 😩
Ok, no eipä se ota jos ei annakaan, on niin edullinen tuote. Toivottavasti löydät vielä avun! Itselleni on tummuus ilmaantunut vasta iän myötä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ok, no eipä se ota jos ei annakaan, on niin edullinen tuote. Toivottavasti löydät vielä avun! Itselleni on tummuus ilmaantunut vasta iän myötä.
Sama täällä😩
Vierailija wrote:
K*setusta. En jaksa/ehdi kirjoittaa koko tarinaa.
Odotit, että vuosikausien vauriot korjaantuu kuin taikaiskusta, kunhan laittaa jotain seerumia? Ja kun näin ei käynytkään niin homma on k*setusta :D
Mulla kokemuksia noista kaikista + muista the ordinaryn tuotteista.
Retinoli haisi oudolle, muistaakseni niinkuin hevoselle? Kofeiiniseerumia silmille oli ihan kiva levitellä jääkaappiviileänä, eli antoi kivan fiiliksen mutta enpä usko että varsinaisesti teki mitään.
Hyaluronihappoa en osaa vertailla muihin merkkeihin kun en ole muita käyttänyt, mutta on todella tahmeaa. Olethan ap perehtynyt hyaluronihapon oikeanlaiseen käyttötapaan? Eli alle suihkuttele kosteuttavaa kasvovettä tai jätä naama pesun jälkeen märäksi, ja laita sitten hyaluronihappo joka sitoo sen kosteuden itseensä. Ja seerumien laitossa älä anna pipetin koskettaa ihoa ettei pulloon joudu bakteereita:) Putelit kannattaa myös säilyttää jääkaapissa niin ovat viileässä ja valolta suojassa. Noissa the ordinaryn tuotteissa on valitettavasti todella huonolaatuiset korkit ja pipetit, aina lähtee irti ja joutuu venkslaamaan edestakaisin.
The ordinaryn tuotteista olen jättänyt vakikäyttöön vain öljyn, cold-pressed virgin marula oil, muuten olen ihan suosiolla ostanut laadukkaampaa kamaa. Oma lempparini on Kicksin oma merkki BeautyAct, on hyvä hinta-laatusuhteeltaan. Hinnakas tietysti verrattuna the ordinaryyn, mutta purkit kestää omasta mielestäni pidempään.
Mun aikuiselle akneiholle niasiiniamidi -seruumi on parasta mitä olen kokeillut 20 vuoden aikana. Sitä alle ja kosteusvoide päälle ja vihdoinkin on ihon kunto parantunut. (Aluksi kannattaa annostus olla pienempi ja esim. laimentaa seerumia lähtökohtaisesti kosteusvoiteeseen sekoittamalla.)
Hintalaatu hyvä. Eivät tuhlaa rahaa pakkauksiin.