Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä Törhösen väitöskirjassa on ne lähdeviitteet?

Vierailija
31.10.2023 |

Väittää itse, että kyllä ne siellä on. Minä en löytänyt.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo vastaväittäjä Esa Saarinenkin näytti hyväksyvän väitöskirjan. Oli puoli Seitsemän ohjelmassa joten katsokaa sieltä. Ymmärsi tai tulkitsi Törhösen käytöksen hermostuneisuudeksi. Itse ajattelen että oli jännitystä liikaa...

Vierailija
42/45 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törhönen sai myös 20 vuotta ahdistella nuoria näyttelijättäriä ilman seuraamuksia. Nyt sitten tohtorius ilman tutkimusta.

https://yle.fi/a/3-10051511?utm_source=social-media-share&utm_medium=so…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllähän tuo vastaväittäjä Esa Saarinenkin näytti hyväksyvän väitöskirjan. Oli puoli Seitsemän ohjelmassa joten katsokaa sieltä. Ymmärsi tai tulkitsi Törhösen käytöksen hermostuneisuudeksi. Itse ajattelen että oli jännitystä liikaa...

Kaikki väittelijät jännittävät, monet hyvinkin paljon. Silti meidän muidenkin on siitä pitänyt selvitä, saada suu auki ja järkeviä vastauksia ulos. 

Vierailija
44/45 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/45 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No eihän se Esa Saarinenkaan kovin tieteellisesti ansioitunut ole. Väitellyt kyllä, mutta siihen ne tieteelliset meriitit taitavatkin loppua. Varmaan siksi valikoitunutkin Törhösen vastaväittäjäksi. Ehkä kukaan sellainen, joka haluaa itsensä otettavan tiedemaailmassa vakavasti, ei suostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän