Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miesystävän vanhemmille joululahjaksi?

Vierailija
31.10.2023 |

Seurusteltu reilu vuosi (ollaan yli 30v). Menen hänen vanhemmilleen jouluksi, olen tavannut heidät mökillä monesti, mutta en ole käynyt heidän kodissaan.

Miesystävä on sitä mieltä, että eihän mitään tarvitse viedä, mutta tietenkin haluan jotain viedä, kun heidän joulupöytäänsä asetun.

En halua viedä suklaata, alkoholia tai kahvia (iso perhe, saavat näitä varmasti muualtakin).

Ovat varakkaita ja avokätisiä, mutta eivät pröystäileviä. Budjetiksi ajattelin, että mielellään alle 100e.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Skumppa oli kyl hyvä idea! Ja sitten vien jonkun joulukimpun :)

Mun mies on raitistunut alkoholisti, eikä meillä juoda lainkaan alkoholia. Kukkakimppu(tuoksuton) on turvallinen, jos ei oikein vielä tunne toisia.

Vierailija
22/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin neuvosta kiinni enkä veisi mitään. Siitäpä nyt alkaa max budjetti 100e se pitää vuosi vuodelta pysyä tai parantua. Mitä se kertoo kun joskus menetkin arvoltaan 20e tai ei mitään? Ihmettelevät oletko suuttunut kun tulet joskus tyhjin käsin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Skumppa oli kyl hyvä idea! Ja sitten vien jonkun joulukimpun :)

Mun mies on raitistunut alkoholisti, eikä meillä juoda lainkaan alkoholia. Kukkakimppu(tuoksuton) on turvallinen, jos ei oikein vielä tunne toisia.

Ei tässä kukaan sulle mitään lahjoja ollut tuomassakaan.

Vierailija
24/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvää kahvia ja täytekakku?

Vierailija
25/25 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie ihanat pehmopörrösukat. Eivät ole liian hulppeat ja antaa ystävällisen kuvan. Ja käyttöä on varmaan viimeistään mökillä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi