Muutkin kuin Gigantti
Muutkin kuin Gigantti myyvät tietämättömille asiakkaille sellaista mitä he eivät ehkä tiedä edes ostaneensa ja mitä eivät ehkä edes tarvitse tai sitten tarvitsevat kohta paljon enemmän kuin mitä ostivat. Kaupan eteisessä oli puhelinliittymäyhtiöni kauppiaita ja kuunneltuani heidän myyntipuheitaan sivusta päätin uskaltautua kysymään maksanko minä nyt heidän liittymästään jotain ylimääräistä, kun he tuntuivat nyt kauppaavan siellä liittymiä runsaan kympin halvemmalla kuin mitä minä maksan heidän liittymästään. Liittymäkauppiaat pitivät melkoisen puheen siitä mitä liittymäni sisälsi, mutta en tullut hullua hurskaammaksi sen suhteen tarvitsenko tuota kaikkea mistä maksan. Sen kuitenkin ymmärsin sivulauseesta, että tuo runsaan kympin halvempi liittymä mitä nyt kauppasivat olisi pelkkä perusliittymä ja vähän ajan päästä asiakkaalle soitettaisiin , että hänen olisi syytä ostaa se ja tämä lisäpalvelu (näinhän minullekin oli aikanaan käynyt). Lakkasin miettimästä koko asiaa tällä erää ja tyydyn toistaiseksi maksamaan sen mitä veloitetaan, en ole niin viitseliäs, että ryhtyisin tavan takaa kilpailuttamaan puhelinliittymiä.
Kommentit (10)
Oletko koskaan kokenut tyrkytysmyyntiä kirjakaupassa? Niinpä ...
Semmoista se myynti on. Tilaa netistä niin ei kukaan tuputa. Etkö osaa aikuisena ihmisenä sanoa Ei.
Kyllä ainakin Elisan puhelinmyyjät nyt myyvät hiljaisimmille TV bokseja kahden vuoden kytkyllä. Kaksi tapausta lähipiirissä jo ketkä ei varmasti niitä tarvitse eikä käytä.
Ylipäätänsä se, että jonkun kanavan ohjelmatunnista 15 minuuttia on mainoksia, on täyttä ihmiselämän tuhlaamista.
Pitäisi olla erikseen mainoskanava kaikille mainoksille. Tehköön niin hyviä mainoksia, että ihmiset haluaa katsoa.
Vierailija wrote:
Ylipäätänsä se, että jonkun kanavan ohjelmatunnista 15 minuuttia on mainoksia, on täyttä ihmiselämän tuhlaamista.
Pitäisi olla erikseen mainoskanava kaikille mainoksille. Tehköön niin hyviä mainoksia, että ihmiset haluaa katsoa.
Olen ajat sitten lakannut katselemasta moista.
Vierailija wrote:
Kyllä ainakin Elisan puhelinmyyjät nyt myyvät hiljaisimmille TV bokseja kahden vuoden kytkyllä. Kaksi tapausta lähipiirissä jo ketkä ei varmasti niitä tarvitse eikä käytä.
Mulle ne onnistui myymään ohi kulkiessa toisen elisaviihde-paketin kahden vuoden vähimmäisajalla.
Kytkivä vielä jonkun viaplayn sihen kuukaudeksi joka olin muka itsekseen loppunut sen jälkeen. Omaelisassa oli ihan toisenlainen tieto ja päätinkin irtisanoa sen samantien.
Toinen tieto mikä tuli yllätyksenä että mikäli elisaviihdepron irtisanoo niin vanhatkin laitteet on palautettava että saa sopimuksen katkeamaan. Tai maksettava 65 euroa.
Eikö niille myyjille voi vaan sanoa "EI kiitos!!". Jos eivät hyvällä usko, huuda kitalaki ammollaan "OLE HILJAAAA!". Toimii!
Ompas "jårkevä" palsta kun katkasee samankin viestin, toinen lainauksen kanssa yhteen loppu erikseen.
Vissiin kirjottajien mielenterveyttä koitetaan murentaa.
Vierailija wrote:
Ompas "jårkevä" palsta kun katkasee samankin viestin, toinen lainauksen kanssa yhteen loppu erikseen.
Vissiin kirjottajien mielenterveyttä koitetaan murentaa.
Sivusta:... Täällä on vuosikausia yritetty musertaa sananvapautta. Liikaa ruuhkaa, liikaa viestejä. Av-palstan heikosti rakennettu systeemi ei kykene käsittelemään viestivirtausta. Paskasaitti!
Kaikki epäoikeudenmukaisuudet on tuotava päivänvaloon. Antaa ihmisten itse ilmaista mielipiteensä tuollaisesta touhusta.