50-vuotias nainen: oletko koskaan saanut kokea oikeasti isoa penistä?
Oma vaimoni on 47 ja olen hänelle luvannut, että hän saa luvallani (ja läsnäollessani) kokeilla vielä joskus isoa, josta hän niin haaveilee.
Kuinka moni tätä palstaa lukeva nainen on 50-vuotiaana saanut tämän kokea? Enkä tässä nyt mitään mittoja ala kertomaan, mutta sellaista, josta olet itselle ajatellut, että "onpa tämä muuten todella iso".
Kommentit (23)
Olen, olin 11 vuotta naimisissa isokaluisen kanssa, siis todella isokaluisen. Seksi oli ihan ok, rakastin miestäni kyllä ihan muiden asioiden takia. Nykyisellä oikeasti miltei puolet pienempi, mutta seksi on jopa parempaa kuin exän kanssa. Se siitä kokojutusta.
Ottaisin mieluummin suuriaivoisen ja älykkään miehen kuin pieniaivoisen, joka luulee, että elimen iso koko vaikuttaa orgasmin laatuun. Eivät oikeat aidot naiset haaveile isosta peniksestä.
Sama kokemus itsellä. Vuosikausia oli suorastaan pakkomielle itsellä saada isoa ja sitten kun sain niin tavallaan se viehätys meni siinä. Edelleen toki ajatuksena ja myös visuaalisesti ylivertainen, mutta käytössä ei ehkä niin hyvä kuin tavallinen.