Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50-vuotias nainen: oletko koskaan saanut kokea oikeasti isoa penistä?

Vierailija
31.10.2023 |

Oma vaimoni on 47 ja olen hänelle luvannut, että hän saa luvallani (ja läsnäollessani) kokeilla vielä joskus isoa, josta hän niin haaveilee. 

Kuinka moni tätä palstaa lukeva nainen on 50-vuotiaana saanut tämän kokea? Enkä tässä nyt mitään mittoja ala kertomaan, mutta sellaista, josta olet itselle ajatellut, että "onpa tämä muuten todella iso".

Oletko saanut isoa?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kerran olen - juurikin mieheni luvalla ja paikalla ollessa - saanut. Olen kiitollinen kokemuksesta, joka opetti että tämä on fantasiana paljon parempi kuin käytännössä. Enää ei ole tarve miettiä, miltä se tuntuu. Ei tarvitse toista kertaa kokeilla.

Sama kokemus itsellä. Vuosikausia oli suorastaan pakkomielle itsellä saada isoa ja sitten kun sain niin tavallaan se viehätys meni siinä. Edelleen toki ajatuksena ja myös visuaalisesti ylivertainen, mutta käytössä ei ehkä niin hyvä kuin tavallinen.

Vierailija
22/23 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, olin 11 vuotta naimisissa isokaluisen kanssa, siis todella isokaluisen. Seksi oli ihan ok, rakastin miestäni kyllä ihan muiden asioiden takia. Nykyisellä oikeasti miltei puolet pienempi, mutta seksi on jopa parempaa kuin exän kanssa. Se siitä kokojutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mieluummin suuriaivoisen ja älykkään miehen kuin pieniaivoisen, joka luulee, että elimen iso koko vaikuttaa orgasmin laatuun. Eivät oikeat aidot naiset haaveile isosta peniksestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi