Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos kaveri kiusaa?

Vierailija
30.10.2023 |

Mulla on kaveri jonka kanssa ollaan tunnettu yli 10 vuotta. Kerran välitunnilla koulussa avauduin hänelle siitä miten minua on kiusattu, hän sanoi että minua ei ole kiusattu vaikka kerroin hänelle että minua on jahdattu ja uhkailtu tappaa ja hakata. Myöhemmin päivällä viestittelimme ja hän suuttui minulle kun sanoin hänelle ettei hän ymmärrä. Saimme sovittua asian mutta emme olleet enää niin hyviä ystäviä. Nyt hän on muuttunut ihan oudoksi hän kiusaa ja on muutenkin koko ajan negatiivinen enää ei ole ollut yhdessä samanlaista kuin ennen ja koko ajan jotain pahaa sanoo. Mitä olette mieltä mitä pitäisi tehdä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Onpa ikävä mitä olet joutuneen kokemaan. On varmasti tuntunut pahalta että pitkäaikainen ystävä ei ymmärrä ja sitten vielä alkaa käyttäytymään toisella tavalla saatuaan tietää kokemuksistasi. Toivottavasti olet päässyt kertomaan kokemuksistasi jollekin toiselle vaikka luotettavalle aikuiselle. Ja toivottavasti olet saanut uuden ystävän. Kiusaaminen on aina väärin ja sinussa ei ole mitään vikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme