Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten/mihin asettelisit tällaisen valosarjan?

Vierailija
30.10.2023 |

https://www.halpahalli.fi/roosa-nauha-jade-valolanka-1-5-metria.html

ostin enkä löydäkään sille paikkaa😄 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi sinä menit ostamaan tarpeetonta tavaraa? Poltteleeko rahat taskussa?

Kyllä. 

Vierailija
2/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Saatat yllättyä, kuinka sinulla rahaa säästyy, kun ostat vain tarpeeseen tuotteita.

Niitä rahoja kannattaa säästää tai sijoittaa. Kaksikymppiä kuukaudessa on kymmenen vuoden kuluttua jo mukava säästö.

Mulla on rahaa ihan riittämiin kyllä, kiitos huolenpidostasi! Mutta miten/mihin asettelisit tuon valosarjan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitäisi saada jotenkin ylösalaisin, että ketjut valuisivat oksien tavoin alas.  Korkeaan maljakkoon, tai vaikka kaapin nurkalle.

Vierailija
4/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Asettelisin sen kierrätykseen menevien tavaroiden säkkiin, ja veisin spr-keräykseen.

Av on niin ennalta-arvattava. Meinasin laittaa aloitukseen että roskiin/kierrätykseen en vie mutta en viitsinyt :D

Vierailija
5/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Se pitäisi saada jotenkin ylösalaisin, että ketjut valuisivat oksien tavoin alas.  Korkeaan maljakkoon, tai vaikka kaapin nurkalle.

Maljakko ikkunalaudalle, mutta jos se vilkkuu, pidä sisätiloissa ihan itselles anna vilkkua.

Vierailija
6/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee siitä seinälle "joulukuusi". Jos joku taulunkoukku on valmiiksi sopivalla korkeudella niin ota se käyttöön ja taulu joulun ajaksi vaatehuoneeseen.

Vierailija
7/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mallasin tuota roikkumaan verhotankoon verhonreunaan mutta oli vähän lyhyt siihen. Vahvin vaihtoehto tällä hetkellä on ison kristallimaljakon sisälle.

Vierailija
8/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöydälle kuten tuon kaupan havainnekuvissa on. Itselläni on jouluisin yhdellä sivupöydällä vähän erilainen valoketju ja joulukoristeita sen lomassa.

Tosin tuon voisi kuvitella laittavansa joulukuuseenkin, se yhdistetty pää ylös ja nauhat valumaan pitkin puuta alas.

Voisin myös ripustaa ikkunaan, yhdistetyt osat keskelle ylös ja imukuppikoukkujen tms avulla laittaisin nauhat viuhkamaisesti eri suuntiin.

Vierailija
9/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Roskikseen siihen kannen alle - ei tarvitse minkäänlaista kiinnitystä.

Tiedoksi vaan; tuollainen valosarja maksaa Kiinassa € 0,4 vaikka maksaa Suomessa kaupassa kympin tai pari.

Älä osta.

:)

Tällaista huumoria minä ymmärrän hyvin. Päivän paras! 

Vierailija
10/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Asettelisin sen kauniisti roskikseen.

Vasta ostettu valosarja? Ja sitten mua joku syyttää täällä tuhlauksesta! 

Vierailija
11/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ensi kerralla Roosanauha sen sijaan että sen varjolla myytiin nyt sinulle tarpeeton tuote.

Vierailija
12/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Roskikseen siihen kannen alle - ei tarvitse minkäänlaista kiinnitystä.

Tiedoksi vaan; tuollainen valosarja maksaa Kiinassa € 0,4 vaikka maksaa Suomessa kaupassa kympin tai pari.

Älä osta.

:)

Tällaista huumoria minä ymmärrän hyvin. Päivän paras! 

Sun standardit ei vaikuta olevan kovin korkeat. 

Vierailija
13/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Osta ensi kerralla Roosanauha sen sijaan että sen varjolla myytiin nyt sinulle tarpeeton tuote.

Vielä vähemmän jotain nauhaa tarvitsen. 

Vierailija
14/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vastausta tullut tähän mennessä itse kysymykseen. 

Vierailija
15/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kolme vastausta tullut tähän mennessä itse kysymykseen. 

Koska kyselet tyhmiä.

Saitko nyt hyvän mielen itsellesi? Miten asettelisit tuon valosarjan? Jos et osaa tai halua vastata kysymykseen, miksi edes kommentoida. 

Vierailija
16/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Saatat yllättyä, kuinka sinulla rahaa säästyy, kun ostat vain tarpeeseen tuotteita.

Niitä rahoja kannattaa säästää tai sijoittaa. Kaksikymppiä kuukaudessa on kymmenen vuoden kuluttua jo mukava säästö.

Mulla on rahaa ihan riittämiin kyllä, kiitos huolenpidostasi! Mutta miten/mihin asettelisit tuon valosarjan? 

Riittävän rikkaan porvarin persvakoon.

Oo, oletpas edgy :D

Vierailija
17/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhojen taakse verhotankoon niin että valot kuultavat verhon läpi. Mutta silloin olisi ehkä kivempi, että valosarjoja olisi kaksi. Voisi kokeilla myös ikkunan keskelle verhojen taakse. Ovenpieleen voisi myös ajatella karmin yläreunaan, jos ovea ei usein suljeta. Voisihan tuon kattoonkin laittaa, jos olisi katosta roikkuva kynttiläteline tai vastaava, johon valo kiedotaan. Iso lasimaljakko on vaihtoehto, mutta jäävät sitten tuon valosarjan spesiaalit ominaisuudet hyödyntämättä.

Vierailija
18/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pistäisin korkeaan lasiastiaan.

Vierailija
19/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkauksena heitän, että sulla varmasti on jokin suht laaja maljakko/lasikulho niin vetäise tuo nauha sellaiselle väljälle kiepille ja tuuppaa se sitten sinne maljakkoon vaakatasoon. Tai johonkin nättiin lyhtyyn.

Vierailija
20/36 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mallailla eri paikkoihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä