Kokemuksia Honor-puhelimesta?
Elisalta tarjouksessa edullinen, olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia tästä merkistä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki puhelimet kerää tietoja käyttäjästään. Kaikki merkit niin tekee. Honor ei ole poikkeus.
Vain kiinalainen kännykkä luovuttaa tiedot vihamieliselle hallitukselle. Mieti nyt edes vähän!
Ei mulla ole mitään salattavaa.
Kiinalaiset ovat varmaan kovin kiinnostuneita Pertsan kännipuheluista....
Ei tässä vaiheessa. Työpuhelut voi kiinnostaa jos on sellaisessa asemassa.
Aha. Eli ei vielä suomalaisten kännipuhelut kiinnosta, mutta alkaa kyllä kiinnostaa vielä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kannata kiinalaista roskaa ostaa
Ei se mitään roskaa ole.
Ja kun tilalle ehdotetaan vielä Samsungin ylihinnoiteltua sekundaa 😂 😂
Tyttärellä on 99€ Samsung jo kuudetta vuotta alkuperäisellä akulla. Meidän perheen parhaat eli yli 5 vuotta kestäneet puhelimet on aina ollut Samsungeja. Muissa akut on loppu jo 2,5 vuodessa.
Joopajoo. Ehkä kannattaisi vaihtaa uudenpaan. Tuollainen on jo tietoturva riski kun se ei saa päivityksiä. Jos nyt tuo edes on totta.
Ei samsungeissa mitään erikoisakkuja ole jotka kestää pidempään. Päinvastoin, oli muutama vuosi sitten ettei päästetty samsungeita lentokoneisiin kun akut syttyi palamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei Googlen palveluita.
On siinä. Itse olen käyttänyt jo ehkä viisi vuotta samaa Honoria, ja ihan hyvin kaikki toimiin. Eivätpä nuo tylsät mustat lätyskät paljon toisistaan eroa.
Ei tässä vaiheessa. Työpuhelut voi kiinnostaa jos on sellaisessa asemassa.