Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä ihan tuhoontuomittu suhteen alku?

Vierailija
29.10.2023 |

4kk sitten eräs edellisen työpaikkani yhteistyökuvioista tutuksi tullut mies (46v) laittoi yllättäen viestiä että oli kuullut mun (40v) eronneen (erosin 2 v sitten) ja että hänkin on reilu vuosi sitten eronnut, haluaisinko lähteä kahville. En ollut ihan intona, mutta ajattelin et no miksei.

Suhdehan siitä sitten syntyi, ja mies oli tosi avoin siitä kuinka on tosi ihastunut muhun. Mua alkoi hirvittämään kun tajusin itsekin olevani tosi ihastunut ja n.2 kk sitten panikoin että edetäänkö tässä liian nopeasti nyt, mitä jos tuleekin sydänsuruja ja kehittelin kaikenmaailman skenaarioita ja laitoin jarruja päälle. Mies sanoi ymmärtävänsä ja otettiin toiveistani rauhallisemmin.

No mitä kävikään. Minä tajusin nopeasti että kyse oli omista epävarmuuksista, kauhuskenaariot mitä päässäni kehittelin eivät olleet mitenkään realistisia. Kadutti että olin tehnyt paniikkiratkaisuja hätäpäissäni ja selitin miehelle. hän ymmärsi mutta on tullut tosi paljon varovaisemmaksi, kun taas minä koen että haluan rohkaista häntä kertomalla avoimesti tunteistani. 

Mies laittaa joka päivä viestiä, mm. aamulla ensimmäisenä ja illalla viimeisenä. Kuitenkin viimeiset 2 kuukautta on menty niin että lähes aina tapaamisia ehdotan minä ja mies haluaa joka kerta nähdä kun sitä ehdotan. Eilen olimme järjestämissäni halloweenjuhlissa, joissa mies näki ensimmäistä kertaa ystäviäni. Hän sanoi moneen kertaan illan aikana että "haluaisin että heräisit mun luota useammin", kysyi mm. että jos tapaisi sattumalta lapseni niin miten esittelisin hänet lapselle. Emme siis ole esitelleet toisiamme kummankaan lapsille.

Tänään nostin kissan pöydälle ja kerroin että koska emme ole varsinaisesti sopineet mitään suhteemme laadusta sen jälkeen kun minä vedin hätäjarrua, mieltäni painaa että mitä hän tästä ajattelee ja että onko tämä seurustelua vai tapailua ja että minä mieltäisin tämän mielelläni jo vähän vakavammaksi. Mieheltä en saanut vastaukseksi oikein juuta enkä jaata. 

Että menikö tämä juttu nyt pieleen kun en ollut valmis etenemään silloin pari kk sitten hänen tahdissaan? Tuntuu että mies pitäisi tarkoituksella etäistä linjaa, haluaa nähdä aina kun ehdotan ja viestittelee jatkuvasti mutta sitten kuitenkin jokin pidättelee eikä noista vihjailuistaan huolimatta kuitenkaan tiedä mitä haluaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän siitä saa, kun ei osata enää tavallisia ihmisen pariutumisen pelisääntöjä, vaan halutaan säätää ja analysoida ja olla toinen jalka ovenraossa valmiina häipymään. Siinä tippuu myös sokeasti ihastunut maanpinnalle, kun huomaa toisen olevankin tavanomainen nykyihminen eli säätäjä, jolla on kymmenen yhdessäolon termiä suhteen eri variaatioihin ja monta tyyppiä yhtä aikaa kierroksessa.

Kuulostaa tosiaan vähän siltä, että miehellä on monta matoa koukussa ja muita säätöjä vireillä, jolloin hän ei ole enää ensisijaisesti kiinnostunut ap:sta. Sille taas ei ap voi mitään, kerjäämään ei kannata jäädä vaan siirtyä itsekin eteenpäin. 

Vierailija
22/23 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai ole seksiä harrastaneet. Lapsia tuohon sekaiseen juttuun ei kannata sotkea joten parempi vaan että ette seurustele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro ja näkemiin?