Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko minä jeesustelija, kun menin mainitsemaan yhdelle piraatti pelien myyjälle sen olevan laitonta? ov

Vierailija
30.12.2006 |

Elikkäs huutiksessa yksi yritti kaupata piraatti pelejä ja kohteessa oli ainoastaan maininta, että koneeseesi pitää tehdä muutostyö, jos haluat pelata näitä, eivät toimi normaalissa koneessa.

Laitoin myyjälle kysymyksen, että ovatko nuo siis piraatteja. Ja vastaus oli, että tarvitset modatun koneen, muuten pelit eivät toimi. Okey, laitoin myyjälle uuden kysymyksen, missä mainitsin piraattien olevan laitonta.

Mitäs tekee myyjä...

Haukuu mua mm. jeesustelijaksi (juu-u, myin pari kuukautta sitten yhden jouluseimen, jos se tekee jeesustelijaksi, niin okey). Ja muutenkin tuo myyjän vastaus oli erittäin töykeä, mm. haukkuu myös muutkin myyjät, jotka myyvät modattuja pelikoneita ja piraattipelejä. Meinasin vastata sille vielä kerran ja ilmoittaa, että kyllä ne piraattipeli kohteet häviää aikas nopeasti listoilta. Mutta en sitten viitsinyt, olisin saanut lisää paskaa niskaani.

Kävin äsken katsomassa tuota kohdetta ja kohde oli suljettu ja myös tuo toinen myyjän vastaus oli poistettu.

Eli olenko minä mukamas jeesustelija, kun menin mainitsemaan tuon olevan laitonta?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla