Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilasin itselleni 295€:n edestä koruja joululahjaksi

Vierailija
29.10.2023 |

Rannekoru, kaulakoru ja korvikset. Hopeisia koruja. Ei mitään älyttömän kalliita, mutta ihan tarpeeksi hintaa mun tuloilla. Nuo kaikki ole alennuksessa, että säästöä tuli jonkun verran verrattuna oikeisiin hintoihin.

Olen kuitenkin mielestäni ansainnut jotakin ihanaa lahjaksi. Takana vaikea alkukesästä tapahtunut ero. Pahin takana, mutta välillä tulee edelleen itkettyä eroa ja sitä miten mies mut jätti. Jouduin jopa sairauslomalle ahdistuksen ja unettomuuden vuoksi. Toipuminen on vielä kesken, mutta parempaan olen menossa. 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hopeakorujen osto on kuin heittäisi rahaa kankkulan kaivoon. Hopean romuhinta on 20 c/g.

Tuolla summalla olisi saanut jo upean kultakorun vaikka panttilainaamosta käytettynä. Se kestää ja sen arvo nousee.

Mutta jos tykkää hopeakoruista ja hopea sopii paremmin kuin kulta, varsinkin tummalle ihmiselle! Romuhinta ei ole kaksinen, mutta hopean voi kuitenkin kierrättää uudelleenkäyttöä varten. Hopeakorut ovat kuitenkin periaatteessa ikuisia! 

Vierailija
22/35 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän surullinen tarina. Läheisriippuvainen nainen haluaa antaa itselleen luvan harhaan, että joku rakastaa häntä ja palvoo halvoilla hopeakoruilla.

Ei ihme, että meillä niin moni menettää luottotietonsakin, kun ripustaudutaan yhteen ihmiseen ja sitten yritetään korvata häntä ostelemalla turhuuksia. Ostaa saa, jos on rahaa, mutta nyt syy on todella typerä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että ilahdutit itseäsi! Sait juuri sellaiset korut jotka haluat. Osa täällä todella typeriä mielipiteitä. Vai pitäisi miettiä jälleenmyyntiarvoa jostain 250e koruista, joita pitää tod. näk. lopun ikänsä.. :D Joo, kyllä munkin mies ostaisi mulle koruja, mutta olen kieltänyt, koska hän ei osaa ostaa sellaisia, joita tulee käytettyä. Moni ryyppää tuollaisen 250e, silloin siitä ei jää mitään. Investoi itseesi, ap! Kerran täällä vaan eletään! Älä anna ankeuttajien pahoittaa mieltäsi. Kaikkea hyvää Sinulle! <3

Vierailija
24/35 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain perustavanlaatuisia ongelmia.

Vierailija
25/35 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hirveän surullinen tarina. Läheisriippuvainen nainen haluaa antaa itselleen luvan harhaan, että joku rakastaa häntä ja palvoo halvoilla hopeakoruilla.

Ei ihme, että meillä niin moni menettää luottotietonsakin, kun ripustaudutaan yhteen ihmiseen ja sitten yritetään korvata häntä ostelemalla turhuuksia. Ostaa saa, jos on rahaa, mutta nyt syy on todella typerä.

Ei luoja. En ole läheisriippuvainen. Mistä ihmeestä edes keksit tuollaista lööperiä. En mä mitään harhaa itselle luo vaan halusin vain ostaa itselle kivoja koruja. Ei pitäisi kaivella sun napaa mitä mä ostan. En ole ripustautunut kehenkään enkä korvaa yhtään ketään koruilla. Äly hoi. Mulla on rahaa kyllä ostaa nämä ja sä et päätä onko mun syy typerä vai ei. Mä ansaitsen itseni hemmottelua ja se on mulle sallittua vaikka sä et niin haluaisikaan.

Ei sulla taida omat asiat kovin hyvin olla jos tuollaista sontaa pitää kirjoittaa täysin tuntemattomasta. Ne joilla on omat asiat hyvin osaa kannustaa ja iloita toisten puolesta.

Vierailija
26/35 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jotain perustavanlaatuisia ongelmia.

Ai sulla vai? Kummallista, että joidenkin mielestä itsensä hemmottelu on ongelma. 

Vierailija
27/35 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kiva että ilahdutit itseäsi! Sait juuri sellaiset korut jotka haluat. Osa täällä todella typeriä mielipiteitä. Vai pitäisi miettiä jälleenmyyntiarvoa jostain 250e koruista, joita pitää tod. näk. lopun ikänsä.. :D Joo, kyllä munkin mies ostaisi mulle koruja, mutta olen kieltänyt, koska hän ei osaa ostaa sellaisia, joita tulee käytettyä. Moni ryyppää tuollaisen 250e, silloin siitä ei jää mitään. Investoi itseesi, ap! Kerran täällä vaan eletään! Älä anna ankeuttajien pahoittaa mieltäsi. Kaikkea hyvää Sinulle! <3

En mä ainakaan koruja osta periaatteella, että mikä on niiden jälleenmyyntiarvo. Mä ostan sellaisia koruja mistä mä pidän ja joita käytän. En mä niitä myy. Kuten en tule myymään myöskään exän ostamia koruja koska ne on nättejä koruja joita mä pidän. 

Kiitos sulle. <3

Vierailija
28/35 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mäkin ostin kerran netistä koruja, kun sai hyvän alennuksen, jos osti vähintään tietyllä summalla. Vaan eipä ikinä koruja näkynyt ja sivutkin oli niin aidon näköiset feikit, etten edes tajunnut. 

No tämä on ihan luotettava vanha yritys jolla nettikaupan lisäksi fyysinen liike. 

Ap

Sekin oli ihan luotettava yritys, joku vaan oli oli tehnyt aidon näköiset feikkisivut, joita ei helposti tunnistanut feikiksi.

Vierailija
29/35 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mäkin ostin kerran netistä koruja, kun sai hyvän alennuksen, jos osti vähintään tietyllä summalla. Vaan eipä ikinä koruja näkynyt ja sivutkin oli niin aidon näköiset feikit, etten edes tajunnut. 

No tämä on ihan luotettava vanha yritys jolla nettikaupan lisäksi fyysinen liike. 

Ap

Sekin oli ihan luotettava yritys, joku vaan oli oli tehnyt aidon näköiset feikkisivut, joita ei helposti tunnistanut feikiksi.

No nämä oli ihan oikeat sivut ja tuon vanhan yrityksen sivut. Ei nyt liity tuo sun juttusi tähän. Olen ihan käynyt tuossa liikkeessä ja käytin heidän oikeita nettisivujaan.

Vierailija
30/35 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin surullinen aloitus.

Vierailija
31/35 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä ostin itselleni henkilövaa'an joululahjaksi. Aion aloittaa laihiksen, heti joulun jälkeen, ja ajattelin, että vaaka voisi toimia kannustimena.

Niin aion minäkin, vuotta en ole tosin päättänyt. Minun pitää kai ostaa myös uusi vaaka, kun tämä vanha näyttää aina vaan isompia lukuja. Rikki on.

Vierailija
32/35 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hyvin surullinen aloitus.

No se on sun lapsellinen mielipide. Mä olen selvinnyt vaikeasta erosta ja suurista tunnekuohuista ja nyt halusin hemmotella itseäni. Suorastaan huvittavaa, että te jotkut näette asian ihan miten sattuu ja teidän mielestä teen väärin. On tämä kyllä melkoista touhua tällä palstalla.

Vierailija
33/35 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Ihan oikein hemmotella itseään. 

Vierailija
34/35 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hyvä! Ihan oikein hemmotella itseään. 

Ei palstan ankeuttajien mielestä. :D Mun mielestä kummallista, että tekevät musta ties mitä tulkintoja sen perusteella, että haluan hemmotella itseäni kun olen pahimmasta selvinnyt. Ihmeellisiä merkityksiä keksivät vaikka ei tässä ole kyse tosiaan mistään muusta kuin itsensä hemmottelusta. Mitähän he keksivät kun kerron, että ostin myös kalliit nastakengät. :D

Vierailija
35/35 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jaaha. Mä tilasin 265 € hajuveden itselleni joululahjaksi.

Ja merkki on ?