Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liityin tinderiin ekaa kertaa ja en ymmärrä...

Vierailija
29.10.2023 |

...miksi niin moni mies postaa paidattomia steroidipumpattuja kuntosalikuvia? En ole treenikaveria etsivä Arnold Schwarzenegger vaan heteronainen.

...miksi joka toisella on kiinnostuksenkohteena "Hot Springs"? Onko tuo jotain uutta seksislangia?

...miksi niin monen miehen persoonallisuus on joko pelkkä pituus, sushista pitäminen, tai supermegaextremebenjihyppytulirengaslaskuvarjotykitys?

Olen näköjään totaalisesti pudonnut deittailukuplasta, mutta ainakin eka tinderi-ilta on tarjonnut enemmän naurunaihetta kuin edes etäisesti seurusteluhaluja kutittelevia urhoita. 

Kommentit (91)

1/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa miehet kommentoimaan!

2/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä sitä, kun profiiliin laitetaan kuva autosta. Miten se liittyy siihen ihmiseen, sehän on vain kulkupeli, jolla siirrytään paikasta A paikkaan B

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen että mitä ne kuumat lähteet on

Vierailija
4/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nämä miehet etsivät salikissaa?

Vierailija
6/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset inhoaa metsästys- ja kalakuvia, mutta mä yleensä tykkään juuri näistä eräjormista. Hyvät kyydit niiltä ainakin saa jos ei muuta :)

Vierailija
7/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa, tämänlajisia tallustajia on suurinpiirtein tullut vastaan:

- kuntosali-pumppiskundit, yhdellä profiilikuvana oli pelkkä zoomattu kuva käsivarrestaan

- festari-bilepedot, joka kuvassa kädessä drinkki tai tuoppi

- wannabe-fiftyshades, yksi oli jopa nimennyt itsensä "Mr. Grey"ksi

- hengelliset hippikundit, nämä on kyllä ollut tosi symppiksiä

- toisen kierroksen nuoret isit, joka kuvassa kainalossa omat lapset ja/tai myös eksä

- raksaäijä/rekkakuski/hitsaaja/autonrassaajat

Ehkä joku 1/20 tai 1/30 on tuntunut normaaleilta ihmisiltä joiden kanssa tulisi jutun juurta oikeassakin elämässä.

Onko muidenkin tinderkokemukset tällaisia? Tuntuu että koko appi on jossain rinnakkaistodellisuudessa. Edes katukuvasta en tunnista tällaista miesten kirjoa ja että noinkin moni on niin kärjistyneen kiinnostunut tosi marginaalisista harrastuksista.

-ap

Vierailija
8/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samaa crinse-matskua kun naikkoset matkoilla viinilasit kädessä 3-5 hengen porukalla arskat päässä. Ei sovi tietenkään unohtaa että salilla "kuntoillaan", toisessa kädessä tatska ja tietenkin käydään patikoimassa. :) 99% naisen profiileista.

Vierailija
9/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavasti naiset makoilivat kaikki purjeveneen kannella, kertoivat pitävänsä netflixiastä ja viinistä ja matkustelusta. Viimisenä kuvana pakaraposeeraus salilta.

Taitaa tinder kerätä tietynlaista väkeä - ja algoritmi korostaa "suosutuimpia"???

Vierailija
10/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos AP. Olenkin ihmetellyt, miten yli 40 vuotiaana miehenä Tinderistä on löytynyt helposti naisseuraa eron jälkeen. Mutta jos iso osa kilpailijoista on hulluja, niin se selittää.

Vierailija
11/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua huttua. Jaksoin tuhlata aikaani siellä kuukauden ja sitten päärin, että parempaakin tekemistä löytyy.

Vierailija
12/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te ihmiset kyllä tylsiä.

Vierailija
13/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tuttua huttua. Jaksoin tuhlata aikaani siellä kuukauden ja sitten päärin, että parempaakin tekemistä löytyy.

Kuukauden?? Itse olin ehkä kolme tuntia ja se riitti.

Vierailija
14/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään listaan vielä hissiselfien. Huh, en tiennytkään että Suomessa on niin korkeita taloja että on aikaa sellainen nappaista, vai jumiuttavatko nää tarkoituksella ja alkavat hillittömän poseeraamisen? Tätä tää näyttää olevan, saan selattua koko tarjonnan läpi (pääkaupunkiseudulla eli profiileita on paljon) ja joukossa on yksi mistä laittaa sydän.

-Ei ap

Vierailija
15/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin etsin miesseuraa, mutta joskus Tinder silti näyttää mulle myös naisia. Tai lieneekö ne sitten bi-naisia. Oon itse yksi näistä paidattomana poseeraavista. Tosin en ehkä niin kuntosalityyppiä...

Vierailija
16/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen facen kautta sinne joutuu

Vierailija
17/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se kilpailu mikä tinderissäkin ihmisiä vaivaa. Ei uskalleta olla omia itsejä vaan annetaan ruusuisempi kuva ulospäin. Kaikki on ihanaa ja siitäkin kilpaillaan kenellä parhain profiili sisältöineen. Kuvat hiottuja ja harrastukset keksitty kumppania miellyttääkseen. Itseä ei kiinnosta tämmöinen feikki maailma vaan haen aitoa ihmistä.

Vierailija
18/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kuukauden?? Itse olin ehkä kolme tuntia ja se riitti.

Olen parantumaton optimisti. Tai siis olin ;).

Vierailija
19/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä vastaa mies.

Tuo on valitettavasti  on tapa "menestyä" tuolla. Miehenä tuolla ei saa oikeasti mitään huomiota, jos ei mene tähän leikkiin mukaan. Monikaan(kukaan) ei lue esittelytekstejä ja todella nopeasti menet oikealla tai vasemmalle. En väitä etteikö satunnaisia taviksia myös tuolla kohtaa toisiaan, mutta useimiten eivät.

Miehiä on 99% koko käyttäjäkunnasta, niin yksinkertaisesti ne parhaimman näköiset (pitkät, lihaksikkaan, komeat, varakkaat yms) saa sen huomion.

Olen itse nuori mies ja sen kokemuksen mitä ehdin tuolta saada oli, että kukaan ikäisistäni ei tykännyt minusta. Ne satunnaiset matchit mitä tuli, niin tulivat itseäni selvästi vanhemmilta naisilta.

Laitat sinäkin porukkaa vasemmalle pelkän ulkonäön perusteella, eikä siinä ole mitään erikoista. Se on vaan tärkein asia koko sovelluksessa.

Vierailija
20/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minäkin ihmettelen että mitä ne kuumat lähteet on

Taitaa pukata reissua Islantiin 🤣?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan