Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liityin tinderiin ekaa kertaa ja en ymmärrä...

Vierailija
29.10.2023 |

...miksi niin moni mies postaa paidattomia steroidipumpattuja kuntosalikuvia? En ole treenikaveria etsivä Arnold Schwarzenegger vaan heteronainen.

...miksi joka toisella on kiinnostuksenkohteena "Hot Springs"? Onko tuo jotain uutta seksislangia?

...miksi niin monen miehen persoonallisuus on joko pelkkä pituus, sushista pitäminen, tai supermegaextremebenjihyppytulirengaslaskuvarjotykitys?

Olen näköjään totaalisesti pudonnut deittailukuplasta, mutta ainakin eka tinderi-ilta on tarjonnut enemmän naurunaihetta kuin edes etäisesti seurusteluhaluja kutittelevia urhoita. 

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut tinderissä, enkä kyllä uskaltaisi mennäkään. Sen verran olen kauhukokemuksia kuullut tutuilta! 

Mutta jos kuvittelen profiileja, minuun voisi upota parhaiten ihan perus hymyilevät kasvokuvat, ja ne paljon parjatut kalastuskuvat. Luonnossa viihtyvä mies on minun makuuni. Metsästyskuvat toimivat myös, tämä tyttö pitää peurapaistista! 

Vierailija
82/91 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justiinsa tän takia ei kiinnosta tinderi, kun en usko että siellä on rehellisiä ihmisiä paljonkaan. Kaikki haluaa antaa positiivisen ja väritetyn kuvan itsestään. 

Näin se menee. Kaikkeen mitä mies itsestään Tinderissä kertoo kannattaa suhtautua niin, että se on sitä mitä mies haluaisi olla, ei sitä mies oikeasti on. Pätee sekä profiiliin että viesteissä kerrottuihin asioihin.

Vierailija
84/91 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Minäkin ihmettelen että mitä ne kuumat lähteet on

Taitaa pukata reissua Islantiin 🤣?

Onks tää oikeesti joku pissajuttu niinku kuukle sanoo?

Vierailija
85/91 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naiset inhoaa metsästys- ja kalakuvia, mutta mä yleensä tykkään juuri näistä eräjormista. Hyvät kyydit niiltä ainakin saa jos ei muuta :)

Ai inhoaa, minä tykkään kun itseäkin nuo asiat kiinnostaa.

Vierailija
86/91 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä en ymmärrä sitä, kun profiiliin laitetaan kuva autosta. Miten se liittyy siihen ihmiseen, sehän on vain kulkupeli, jolla siirrytään paikasta A paikkaan B

Todella monelle naiselle varallisuudella on merkitystä, vaikka sinulle ei olisi. Katso tilastot.

Vierailija
87/91 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Justiinsa tän takia ei kiinnosta tinderi, kun en usko että siellä on rehellisiä ihmisiä paljonkaan. Kaikki haluaa antaa positiivisen ja väritetyn kuvan itsestään. 

Näin se menee. Kaikkeen mitä mies itsestään Tinderissä kertoo kannattaa suhtautua niin, että se on sitä mitä mies haluaisi olla, ei sitä mies oikeasti on. Pätee sekä profiiliin että viesteissä kerrottuihin asioihin.

Mulla on rehellinen kuvaus itsestäni. Ei tykkäyksiä. Pitäisi olla mielenkiintoisempi.

Pelkillä kuvilla sain yli sata tykkäystä.

M44

Vierailija
88/91 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo siis kaikki salikuvat, hauiskuvat, suoraan vasuriin, aina. Samoin vartijat, tai muut wanna be poliisit. Myös raittiit, sekä alkoholistit menee pois. Samoin alle vuosi sitten eronneet laastarisuhteilijat ja liian pienten lasten vanhemmat. Itseasiassa tuo vuosi on koettu jo liian lyhyeksi aikarajaksi edellisestä suhteeesta, tosi moni keskustelu alkaa mieheltä: exäni oli narsisti ja haukkuminen alkaa. Ei kovin hyvää kuvaa anna ettei edelleenkään olla yli exästä ja uuden ihminen tapaaminenkin alkaa siitä. Myös liian lyhyet, epäsiistit vasuriin, ja vasuriin menee aina myös riippuliitelevät kalliokiipeilijät.Normaali elämä kiinnostaa, ei jatkuvat ADHD adredaliini- syöksyt.

Deittiapeissa ei ihan oikeeasti ole yhtään mitään. Tää on aivan järkyttävää. Seksiä sieltä saanee. Mut sitä en halua näiltä sankareilta.

En ymmärrä miksei vartijat kelpaa. Vartija ei ole wanna be poliisi.

Vierailija
89/91 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla nämä on ehdoton ei:

- Lapsen/lasten naamat näkyy kuvissa

- Suuri ylipaino. Ei haittaa jos on jonkun verran ylipainoa, mutta rajansa tässäkin.

- Ulkomaalaiset. Etenkin erään uskontokunnan edustajat.

- Alhaalta kaksoisleukaa korostaen otettu selfie

- Kädessä tupakka ja kaljatölkki

- Raitis. En mä mitään alkoholistia halua, mutta haluan käydä joskus viihteellä yhdessä tai juoda ruoan kanssa viiniä tai olutta. Nauttia siis yhdessä.

- Ei kasvokuvia lainkaan.

Saako ottaa lasillisen viiniä jouluaterialla, jouluna?

Vierailija
90/91 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaisi vilkaista naisten profiileja ja saattaisi silmät aueta.

En vain pysty tykkäämään kuin joka sadannesta profiilista.

M

Vierailija
91/91 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi helmi: Jarkko- Gymi, bokraus, zuklaus, fribagolf ja käsityöt pitää liikkeellä, etin tavallista suomalaista naista, eli rintaa, reittä ja persettä saa olla, kuha on napa keskellä vatsaa. Reissaan pari kertaa vuodes taikkuihi zuklailee, lähe mugaa räntää karkuun!(kukkasitko mis napa).

Paikassa Vantaa, Oinas, ammattikoulu, viinaa porukalla viikonloppuisin, kiinnostuksen kohteet Disney, kahvi ja matkustaminen. Tunnusbiisi Pohjolan pidot, Isonussi.

Mit vit!?!:D No, jos tyyppi on komee ja pitkä nii kyl joku tyhjäpää voi tosta kiinnostua. Onnea vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi