Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liityin tinderiin ekaa kertaa ja en ymmärrä...

Vierailija
29.10.2023 |

...miksi niin moni mies postaa paidattomia steroidipumpattuja kuntosalikuvia? En ole treenikaveria etsivä Arnold Schwarzenegger vaan heteronainen.

...miksi joka toisella on kiinnostuksenkohteena "Hot Springs"? Onko tuo jotain uutta seksislangia?

...miksi niin monen miehen persoonallisuus on joko pelkkä pituus, sushista pitäminen, tai supermegaextremebenjihyppytulirengaslaskuvarjotykitys?

Olen näköjään totaalisesti pudonnut deittailukuplasta, mutta ainakin eka tinderi-ilta on tarjonnut enemmän naurunaihetta kuin edes etäisesti seurusteluhaluja kutittelevia urhoita. 

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun mä lisäsin mun Tinder profiiliin paidattoman kuvan jossa pelaan rannalla lentopalloa (mulla on kuvassa näkyvät vatsalihakset), aloin saamaan huomattavasti enemmän tykkäyksiä, ja tykkääjät oli aiempaa paremman näköisiä mimmejä. 

Eli vaikka naiset sanoo että paidattomat kuvat miehillä on turn off, niin ainakin mun tapauksessa naisten kiinnostus mua kohtaan nousi merkittävästi sixpack kuvan lisäämisen jälkeen.

M31

Vierailija
22/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nämä on ehdoton ei:

- Lapsen/lasten naamat näkyy kuvissa

- Suuri ylipaino. Ei haittaa jos on jonkun verran ylipainoa, mutta rajansa tässäkin.

- Ulkomaalaiset. Etenkin erään uskontokunnan edustajat.

- Alhaalta kaksoisleukaa korostaen otettu selfie

- Kädessä tupakka ja kaljatölkki

- Raitis. En mä mitään alkoholistia halua, mutta haluan käydä joskus viihteellä yhdessä tai juoda ruoan kanssa viiniä tai olutta. Nauttia siis yhdessä.

- Ei kasvokuvia lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kiitos AP. Olenkin ihmetellyt, miten yli 40 vuotiaana miehenä Tinderistä on löytynyt helposti naisseuraa eron jälkeen. Mutta jos iso osa kilpailijoista on hulluja, niin se selittää.

Valitettavasti valehtelematta klikkaan >95% profiileista heti pois. Tosi monella on vain joku huonosti alaviistosta otettu apea tietokonekuva, just noita kreisibailaajia, valitettavan epäviehättäviä miehiä, amis   jätkiä, juoppoja, ikänsä valehtelevia, yliteennäisiä sliipattuja juppeja, auto/kalakuvia jne.

Normaalit korkeakoulutetut miehet jotka on jotain osanneet profiiliinsa myös kirjoittaa, ovat todella pienenä vähemmistönä. Kiinnostaisi ketkä niistä ruudulle ilmestyneistä sulhaskandidaateista on oikeasti niitä eniten tykättyjä. Itse klikkaan nuo tatuoidut pumppis-festari-geelitukkakundit ihan ensimmäisenä pois, vaikka samalla noissa profiileissa kulminoituu kaikki mikä median mukaan olisi viehättävää ja seksikästä. En osaa kuvitella tuollaisten kanssa että meillä olisi mitään keskusteltavaa.

- ap

Vierailija
24/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sen jälkeen kun mä lisäsin mun Tinder profiiliin paidattoman kuvan jossa pelaan rannalla lentopalloa (mulla on kuvassa näkyvät vatsalihakset), aloin saamaan huomattavasti enemmän tykkäyksiä, ja tykkääjät oli aiempaa paremman näköisiä mimmejä. 

Eli vaikka naiset sanoo että paidattomat kuvat miehillä on turn off, niin ainakin mun tapauksessa naisten kiinnostus mua kohtaan nousi merkittävästi sixpack kuvan lisäämisen jälkeen.

M31

Silläkin on suuri merkitys, että missä ympäristössä se paidaton kuva on otettu. Lentopallopelistä napattu kuva on ihan eri asia kuin joku tuhnuinen peiliselfie avonaisen wc-pöntön kera.. 

Itse tykkäisin paidattomasta lentopallokuvasta, mutta en poseerauskuvasta.

Vierailija
25/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kiitos AP. Olenkin ihmetellyt, miten yli 40 vuotiaana miehenä Tinderistä on löytynyt helposti naisseuraa eron jälkeen. Mutta jos iso osa kilpailijoista on hulluja, niin se selittää.

Valitettavasti valehtelematta klikkaan >95% profiileista heti pois. Tosi monella on vain joku huonosti alaviistosta otettu apea tietokonekuva, just noita kreisibailaajia, valitettavan epäviehättäviä miehiä, amis   jätkiä, juoppoja, ikänsä valehtelevia, yliteennäisiä sliipattuja juppeja, auto/kalakuvia jne.

Normaalit korkeakoulutetut miehet jotka on jotain osanneet profiiliinsa myös kirjoittaa, ovat todella pienenä vähemmistönä. Kiinnostaisi ketkä niistä ruudulle ilmestyneistä sulhaskandidaateista on oikeasti niitä eniten tykättyjä. Itse klikkaan nuo tatuoidut pumppis-festari-geelitukkakundit ihan ensimmäisenä pois, vaikka samalla noissa profiileissa kulminoituu kaikki mikä median

"Valitettavasti valehtelematta klikkaan >95% profiileista heti pois"

Valtaosa naisista klikkaa Tinderissä 95% miesprofiileista hylkyyn välittömästi. Eli turhaan pahoittelet, toimit ihan täsmälleen samalla tavalla kuin valtaosa muistakin Tinderiä käyttävät naiset 🙂

Ongelmana tuossa toimintatavassa on vaan se, että ne naisten harvat tykkäykset kasautuvat hyvin pienelle joukolle miehiä, joille tinder onkin sitten todellinen karkkikauppa. 

Vierailija
26/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin lukisi juttua vaihtoehtotodellisuudesta. Tai sitähän tuo on. En itse harrasta näitä enkä somea missä ollaan omalla naamalla. 

Vaikuttaa että systeemi on viritetty Amerikan deittikulttuurin mukaan, sikäläisen ihanteen. Ei kai tuollainen sielläkään ole kuin haavetta.

Vierailija
27/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

M31

Silläkin on suuri merkitys, että missä ympäristössä se paidaton kuva on otettu. Lentopallopelistä napattu kuva on ihan eri asia kuin joku tuhnuinen peiliselfie avonaisen wc-pöntön kera.. 

Sama mulla. Jos miehellä on paidaton kuva ja hänellä on hyvä kroppa, niin kyllä mä yleensä tykkäyksen annan, edellyttäen että kasvotkin miellyttää silmää. Eli, jos sinulla mies on sixpack, niin ei siitä haittaa ole vähän vilauttaa 😜

Mutta ne paidattomat selfiet kuntosalin pukkarissa on vähän liikaa, mieluummin joku muu ympäristö. Esim rantakuvat toimii hyvin. 

Vierailija
28/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron naisille että olen varakas vaikka olen työtön ja melko köyhä. Pääsen treffeille kauniitten naisten kanssa. Minulla on ihan tavalliset vaatteet kuvissa eikä mitään pullistelu kuvia.

Vierailija
29/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina wrote:

Mä en ymmärrä sitä, kun profiiliin laitetaan kuva autosta. Miten se liittyy siihen ihmiseen, sehän on vain kulkupeli, jolla siirrytään paikasta A paikkaan B

Monet miehet on kiinnostuneita autoista. Ei ole siis pelkästään vaan kulkupeli vaan myös harrastus.

Mutta ethän sä voi tämmöistä ymmärtää.

Syöt vaan kahvilassa pullaa ja lasket montako miestä olet tavannut tai saanut heiltä pakit.

Vierailija
30/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ap laittanut, että millainen sen miehen sitten pitäisi niissä kuvissa olla?

Vierailija
31/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

M31

Sama mulla. Jos miehellä on paidaton kuva ja hänellä on hyvä kroppa, niin kyllä

Juuri tämän takia ne miehet niitä paidattomia kuvia laittaa, koska jos miehellä on selvästi treenattu kroppa (mitä kauniit naiset arvostavat ja rumat väittävät yhdentekeväksi), niin se kerää selvästi laadukkaampia mätsejä. Ja mätsejä ylipäätään.

Jos miehellä on laittaa paidaton lihaksikas/rasvaton ammattivalokuvaajan ottama kuva Tinderiin, niin se on ylivoimaisesti suosituin valokuva, minkä miehestä voi Tinderiin ottaa. Se on todettu monissa käytännön testeissä ja Tinder-tutkimuksissa.

Vierailija
32/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mikä juttu se kuuma lähde on? 

Vierailija
33/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina wrote:

Mä en ymmärrä sitä, kun profiiliin laitetaan kuva autosta. Miten se liittyy siihen ihmiseen, sehän on vain kulkupeli, jolla siirrytään paikasta A paikkaan B

Joistain saksalaisista automerkeistä voi ainakin päätellä ettei muna ole kovin kookas.

Vierailija
34/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hei mikä juttu se kuuma lähde on? 

Mä en haluaisi myöntää että tiedän tän, mutta kysyn joskus liikaa. Se on viittaus eriteleikkeihin. Suoraanhan sitä ei voi laittaa tai naiset jotka eivät näistä innostu jäisi kokeilematta.

Vierailija
35/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No täällä vastaa mies.

Tuo on valitettavasti  on tapa "menestyä" tuolla. Miehenä tuolla ei saa oikeasti mitään huomiota, jos ei mene tähän leikkiin mukaan. Monikaan(kukaan) ei lue esittelytekstejä ja todella nopeasti menet oikealla tai vasemmalle. En väitä etteikö satunnaisia taviksia myös tuolla kohtaa toisiaan, mutta useimiten eivät.

Miehiä on 99% koko käyttäjäkunnasta, niin yksinkertaisesti ne parhaimman näköiset (pitkät, lihaksikkaan, komeat, varakkaat yms) saa sen huomion.

Olen itse nuori mies ja sen kokemuksen mitä ehdin tuolta saada oli, että kukaan ikäisistäni ei tykännyt minusta. Ne satunnaiset matchit mitä tuli, niin tulivat itseäni selvästi vanhemmilta naisilta.

Laitat sinäkin porukkaa vasemmalle pelkän ulkonäön perusteella, eikä siinä ole mitään erikoista. Se on vaan tärkein asia koko sovelluksessa.

Haetko siis parisuhdetta vai huomiota?

Ja noista mätseistä valittelu, miksi pyyhit oikealle sellaisia, joihin et tosiasiassa halua tutustua?

Vierailija
36/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaukset ei taaskaan toimi, mutta vastaan nro 36:lle:

Veikkaanpa että tuo kyseinen mieskirjoittaja kuuluu siihen aika isoon Tinderin miespopulaatioon, joka ei saisi yhtäkään mätsiä ikinä, jos hän svaippaisi oikealle vain ne joista on oikeasti kiinnostunut.

Niinpä tuollaiset miehet sitten svaippaavat niitäkin naisia oikealle, joista he eivät ole oikeasti kiinnostuneita, koska sillä metodilla he saavat edes joskus yhden mätsin. Mitä järkeä tuollaisessa touhussa on, tai mitä hyötyä tuollaisista mätseistä sitten oikeasti on, en todellakaan tiedä. Mutta noin monet miehet Tinderissä joka tapauksessa toimivat. 

Vierailija
37/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tuttua huttua. Jaksoin tuhlata aikaani siellä kuukauden ja sitten päärin, että parempaakin tekemistä löytyy.

Just näin 🤭

Vierailija
38/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ap jatkaa, tämänlajisia tallustajia on suurinpiirtein tullut vastaan:

- kuntosali-pumppiskundit, yhdellä profiilikuvana oli pelkkä zoomattu kuva käsivarrestaan

- festari-bilepedot, joka kuvassa kädessä drinkki tai tuoppi

- wannabe-fiftyshades, yksi oli jopa nimennyt itsensä "Mr. Grey"ksi

- hengelliset hippikundit, nämä on kyllä ollut tosi symppiksiä

- toisen kierroksen nuoret isit, joka kuvassa kainalossa omat lapset ja/tai myös eksä

- raksaäijä/rekkakuski/hitsaaja/autonrassaajat

Ehkä joku 1/20 tai 1/30 on tuntunut normaaleilta ihmisiltä joiden kanssa tulisi jutun juurta oikeassakin elämässä.

Onko muidenkin tinderkokemukset tällaisia? Tuntuu että koko appi on jossain rinnakkaistodellisuudessa. Edes katukuvasta en tunnista tällaista miesten kirjoa ja että noinkin moni on niin kärjistyneen kiinnostunut tosi marginaalisista harrastuksista.

-ap

Jep, tuotahan se oli. En tiedä missä luuraa koulutetut ja liikunnalliset tavikset. Vieläköhän kiipeily on pop? Ainakin korona-aikaan kiipeily ja eräily näkyi olevan yllättävän yleisiä harrastuksia täällä pk-seudulla. Jännästi nää miehet olivat silti vaan netflix & sohvalinjalla treffien osalta. En ymmärrä miksi sitten mainostivat edes noita ulkoiluharrastuksiaan, jos eivät halua niitä yhdessä harrastaa... n40

Vierailija
39/91 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole enää jaksanut olla tinderissä. Tuntui, että siellä ei ole mun tyyppisiä miehiä. Liikaa bilettäjiä, ulkkareita tai jotain extremeurheilijoita. Tai sitten lihavia tai isukkeja. Kävin ahkerasti treffeillä vähänkään lupaavilta vaikuttaneiden kanssa. Pettymystä pettymysten perään. Kuvat eivät vastanneet todellisuutta ja todella monella miehellä oli sosiaaliset taidot hukassa. Jotenkin jäätyivät tai törppöilivät treffeillä. En innostunut.

Vierailija
40/91 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Normaalit korkeakoulutetut miehet jotka on jotain osanneet profiiliinsa myös kirjoittaa, ovat todella pienenä vähemmistönä. Kiinnostaisi ketkä niistä ruudulle ilmestyneistä sulhaskandidaateista on oikeasti niitä eniten tykättyjä. Itse klikkaan nuo tatuoidut pumppis-festari-geelitukkakundit ihan ensimmäisenä pois, vaikka samalla noissa profiileissa kulminoituu kaikki mikä median

Katso viestit 24 ja 27, niin ymmärrät, miksi siellä Tinderissä kannattaa olla vain tietynlaisten miesten. Ulkonäkö on ainut, mikä ratkaisee, ja ihan kärkipäästä vielä. "Miehet haluavat vain nuoria missejä" ja naiset miehiä, jotka ovat "pitkiä, tummia ja lihaksikkaita"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi