Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liityin tinderiin ekaa kertaa ja en ymmärrä...

Vierailija
29.10.2023 |

...miksi niin moni mies postaa paidattomia steroidipumpattuja kuntosalikuvia? En ole treenikaveria etsivä Arnold Schwarzenegger vaan heteronainen.

...miksi joka toisella on kiinnostuksenkohteena "Hot Springs"? Onko tuo jotain uutta seksislangia?

...miksi niin monen miehen persoonallisuus on joko pelkkä pituus, sushista pitäminen, tai supermegaextremebenjihyppytulirengaslaskuvarjotykitys?

Olen näköjään totaalisesti pudonnut deittailukuplasta, mutta ainakin eka tinderi-ilta on tarjonnut enemmän naurunaihetta kuin edes etäisesti seurusteluhaluja kutittelevia urhoita. 

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a itse olen mietiskellyt että kehtaisko laittaa puoliksi vitsikkäänä puoliksi totena rehellisen kuvauksen itsestä. Lyhyesti ja karkeasti jotain tähän suuntaan.

-hoikka hipinretku, haalariduunari.

-pehmo, kotikissa & vilukissa

-amatööri ompelija, päiväunien ja nokosten ja liian pitkien kävelyjen mestari.

-arvot: Jättäkää mut ja muut rauhaan. Hölmöt ideat toteutetaan jos mahdollista. Joskus täydellinen tekemättömyys riittää hyvin yhdelle päivälle.

Tiedä sitten, eipä noissa sovelluksissa ole aiemminkaan pahemmin tuuri käynyt.

Vierailija
62/91 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa male gaze and female gaze

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se hot springs tarkoittaa? Ilmeisesti se on jotain seksiin viittaavaa, mutta ei silti aukea minulle. Tietääkö joku? 

Vierailija
64/91 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

mitä se hot springs tarkoittaa? Ilmeisesti se on jotain seksiin viittaavaa, mutta ei silti aukea minulle. Tietääkö joku? 

K#sileikit ilmeisesti. Kertoo paljon millaisia ällötyksiä Tinderissä pyörii. Kannattaa opetella myös huume- ja kannabissalakieli jos näitä aarteita haluaa välttää. 

Välillä tuntuu että nää Tinder-miehet voisi deittailla toisiaan. Profiiliensa pisu-/kalja-/rööki-/örvellyshuumori  viehättää enemmän toisia miehiä kuin naisia. 

Älkää myös unohtako ikänsä tai pituutensa valehtelijoita, joita miehissä valtavasti. 170 cm on uusi 180 cm jne. Ja Seppo-Kalevi nuorimies 38 v etsii tietenkin 10-15 v vuotta nuorempaa sunnuntaityttöystävää. About 45v hän herää siihen että nyt tarvitsisi perheen! 

Päätin siis jättää Tinskut ja hedelmöittää itse itseni. Moro!

N33

Vierailija
65/91 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jaa-a itse olen mietiskellyt että kehtaisko laittaa puoliksi vitsikkäänä puoliksi totena rehellisen kuvauksen itsestä. Lyhyesti ja karkeasti jotain tähän suuntaan.

-hoikka hipinretku, haalariduunari.

-pehmo, kotikissa & vilukissa

-amatööri ompelija, päiväunien ja nokosten ja liian pitkien kävelyjen mestari.

-arvot: Jättäkää mut ja muut rauhaan. Hölmöt ideat toteutetaan jos mahdollista. Joskus täydellinen tekemättömyys riittää hyvin yhdelle päivälle.

Tiedä sitten, eipä noissa sovelluksissa ole aiemminkaan pahemmin tuuri käynyt.

Ei sillä ole oikeasti juuri mitään väliä, mitä sä sinne profiilitekstiin kirjoitat. Oleellista on se, miltä sä näytät kuvissasi.

Toi sun ehdottama profiiliteksti + komea mies kuvissa = valtavasti tykkäyksiä naisilta

Toi sun ehdottama profiiliteksti + ei-komea mies kuvissa = et tule saamaan tykkäyksiä naisilta 

Vierailija
66/91 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa tän takia ei kiinnosta tinderi, kun en usko että siellä on rehellisiä ihmisiä paljonkaan. Kaikki haluaa antaa positiivisen ja väritetyn kuvan itsestään. 

Vierailija
67/91 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Yleensä naiset inhoaa metsästys- ja kalakuvia, mutta mä yleensä tykkään juuri näistä eräjormista. Hyvät kyydit niiltä ainakin saa jos ei muuta :)

Taidat olla jorma itsekin etkä mikään nainen. Sellainen vähän feminiini cityjorma joka tykkää olla bottom.

Vierailija
68/91 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tinderiä koskaan käyttänyt, mutta eikö siinä voi jotenkin laittaa ikähaarukan josta hakee mätsiä? Nuoremmissa noi hauiskuvat sun muut on varmaan yleisiä, mutta tuskin vanhemmissa ikäryhmissä?

Vierailija
69/91 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltä etsitä keskusteluseuraa, vaan seksiä. Ja kuten naiset itsekin ovat todenneet, yhden illan juttuun ulkonäkö on tärkein, se on aivan sama mitä siellä profiilitekstissä lukee. Ts. vaikka siellä lukisi just sun makuun kolahtava teksti elämänarvoista, harrastuksista ja muusta, et sä lähtisi mihinkään jos naama ei miellytä. Ja jos naama miellyttää, tekstiä ei tarvita.

Vierailija
70/91 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää tämä tinderin mollaus. Itse olen ollut kaksi kertaa ja tapasin vain fiksuja naisia. Molemmista kerroista seurasi pitkäaikainen parisuhde ja tämä nykyinen jatkuu toivottavasti vielä pitkään.

M50+

Vierailija
71/91 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minäkin ihmettelen että mitä ne kuumat lähteet on

Sama täälä. Kuumat aallot tiedän ja kyllä on jo vähän liiankin tuttuja

Vierailija
72/91 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderit sun muut on täyttä roskaa😂

Vierailija
73/91 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sen jälkeen kun mä lisäsin mun Tinder profiiliin paidattoman kuvan jossa pelaan rannalla lentopalloa (mulla on kuvassa näkyvät vatsalihakset), aloin saamaan huomattavasti enemmän tykkäyksiä, ja tykkääjät oli aiempaa paremman näköisiä mimmejä. 

Eli vaikka naiset sanoo että paidattomat kuvat miehillä on turn off, niin ainakin mun tapauksessa naisten kiinnostus mua kohtaan nousi merkittävästi sixpack kuvan lisäämisen jälkeen.

M31

Löysin jo tinderistä puolisoni neljä vuotta sitten, mutta sitä ennen ehdin siellä pyöriä noin 3,5 vuotta vaihtelevasti. En ikinä tykännyt niistä miehistä, jotka esittelivät kroppaansa. Veikkaan, että sinusta ovat kiinnostuneita erilaiset naiset kuin minä. Eli riippuu vähän siitä, että kenet haluat profiilillasi pokata. 

Vierailija
74/91 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ap jatkaa, tämänlajisia tallustajia on suurinpiirtein tullut vastaan:

- kuntosali-pumppiskundit, yhdellä profiilikuvana oli pelkkä zoomattu kuva käsivarrestaan

- festari-bilepedot, joka kuvassa kädessä drinkki tai tuoppi

- wannabe-fiftyshades, yksi oli jopa nimennyt itsensä "Mr. Grey"ksi

- hengelliset hippikundit, nämä on kyllä ollut tosi symppiksiä

- toisen kierroksen nuoret isit, joka kuvassa kainalossa omat lapset ja/tai myös eksä

- raksaäijä/rekkakuski/hitsaaja/autonrassaajat

Ehkä joku 1/20 tai 1/30 on tuntunut normaaleilta ihmisiltä joiden kanssa tulisi jutun juurta oikeassakin elämässä.

Onko muidenkin tinderkokemukset tällaisia? Tuntuu että koko appi on jossain rinnakkaistodellisuudessa. Edes katukuvasta en tunnista tällaista miesten kirjoa ja että noinkin moni on niin kärjistyneen kiinnostunut tosi marginaalisista harrastuksista.

-ap

Ihanaa lokerointia. Ei ole kokemuksia tinderistä, eikä tule olemaan.

Vierailija
75/91 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi helmi: Jarkko- Gymi, bokraus, zuklaus, fribagolf ja käsityöt pitää liikkeellä, etin tavallista suomalaista naista, eli rintaa, reittä ja persettä saa olla, kuha on napa keskellä vatsaa. Reissaan pari kertaa vuodes taikkuihi zuklailee, lähe mugaa räntää karkuun!(kukkasitko mis napa).

Paikassa Vantaa, Oinas, ammattikoulu, viinaa porukalla viikonloppuisin, kiinnostuksen kohteet Disney, kahvi ja matkustaminen. Tunnusbiisi Pohjolan pidot, Isonussi.

Vierailija
76/91 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raymond 47 etsii vissiin kirjekaveria: Olen naimissa oleva suomalainen mies. Haluaisin löytää mukavaa kirjoitus seuraa ja ehkä myös seksi seuraa. Odotan juuri sinulta yhteydenottoa. 

Huomaa kirjoitus virheet, ehkä Raymond siksi haluaa opetella kirjoittamista, vaikka onkin naimisissa.

Vierailija
77/91 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalle- Heippa, en hae mitään vakava suhdetta. Joka tapauksessa jotain ihana halitavasta naisen seurasta. Olen komea ja kiltti herrasmies 185/85.

Kuvassa ei näy päätä ollenkaan, eli voi itse sitten päätellä onko Nalle komea vai ei. Kuvassa näkyy vain jalat. Tässäkin kirjoitus virheitä.

Vierailija
78/91 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat sillä tekstillä ole mitään väliä. Naiset katsoo kuvan ja päättää sen jälkeen että katsooko ne sen pidemmälle mitä sen kuvan takaa löytyy. Jos se kuva miellyttää, voi mennä vaiheeseen 2. Vaiheessa 2 saa sitten kirjoitella ihan mitä lystää. Niin se peli toimii.

Vierailija
79/91 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tässä yksi helmi: Jarkko- Gymi, bokraus, zuklaus, fribagolf ja käsityöt pitää liikkeellä, etin tavallista suomalaista naista, eli rintaa, reittä ja persettä saa olla, kuha on napa keskellä vatsaa. Reissaan pari kertaa vuodes taikkuihi zuklailee, lähe mugaa räntää karkuun!(kukkasitko mis napa).

Paikassa Vantaa, Oinas, ammattikoulu, viinaa porukalla viikonloppuisin, kiinnostuksen kohteet Disney, kahvi ja matkustaminen. Tunnusbiisi Pohjolan pidot, Isonussi.

😂🤣🤣🤣 Onko tämä todellista 🙈 Mitä on bokraus? Isonussi 😂 Mitä h...vettiä

Vierailija
80/91 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No täällä vastaa mies.

Tuo on valitettavasti  on tapa "menestyä" tuolla. Miehenä tuolla ei saa oikeasti mitään huomiota, jos ei mene tähän leikkiin mukaan. Monikaan(kukaan) ei lue esittelytekstejä ja todella nopeasti menet oikealla tai vasemmalle. En väitä etteikö satunnaisia taviksia myös tuolla kohtaa toisiaan, mutta useimiten eivät.

Miehiä on 99% koko käyttäjäkunnasta, niin yksinkertaisesti ne parhaimman näköiset (pitkät, lihaksikkaan, komeat, varakkaat yms) saa sen huomion.

Olen itse nuori mies ja sen kokemuksen mitä ehdin tuolta saada oli, että kukaan ikäisistäni ei tykännyt minusta. Ne satunnaiset matchit mitä tuli, niin tulivat itseäni selvästi vanhemmilta naisilta.

Laitat sinäkin porukkaa vasemmalle pelkän ulkonäön perusteella, eikä siinä ole mitään erikoista. Se on vaan tärkein asia koko sovelluksessa.

Tinderissä (kuten muuallakin elämässä) kannattaa koettaa esitellä itsensä mahdollisimman todenmukaisena. Jotta se on mahdollista, pitäisi toki tuntea itsensä aika hyvin ja osata ilmaista se kuvin ja sanoin.

Jos lähtee esittelemään itseään olettamansa "pelin hengen" mukaisesti saadakseen paljon tykkäyksiä, sehän menee pieleen? Ne naisethan silloin kiinnostuu jostain muuta kuin mitä sinä olet?

Ethän tarvi kuin yhden, joka sinulle sopii.

Itse luen tarkasti profiilitekstin. Jos tekstiä ei ole, en paina sydäntä. Pidän kirjoittamisesta ja tunnen itseni, toivon samaa myös kumppanilta ja tämä ilmenee tekstin kautta.

Minulle raitis on kiinnostava. Liian komeat, liian varakkaat (tai varakkuutta esittelevät), liian täydelliset eivät ole minua varten.

Jos haluat pinnallisen naisen, metsästä häntä pinnallisella profiililla. Jos haluat sielunkumppanin, esittele itsesi monipuolisesti sellaisena kuin olet. Oikeat ihmiset kiinnostuu sinusta silloin. On tärkeää, että kuvissa näkyy ilmeitä ja eleitä, aitoutta ja persoonaa ja ne esittelevät sinusta hiukan erilaisia puolia.

Toki, eri ikäisinä ihmiset on erilaisia, voihan se olla että sinä olet niitä, joiden arvoa nuoret naiset eivät näe, mutta vähän myöhemmin sen ymmärtävät ja valinnan varaa on yllin kyllin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme