Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiaton käytös B2B-elämässä

Vierailija
29.10.2023 |

Työnkuvaani kuuluu työkeikkojen jakaminen alihankintayrityksille. Pääosin kaikki sujuu asiallisesti ja yritykset pyrkivät maksimoimaan oman liikevaihtonsa olemalla aktiivisesti tavoitettavissa ja antaen muutenkin itsestään positiivisen kuvan.

Nyt eräs yksityisyrittäjä palkkasi yhden duunareistaan toimistolleen oikeaksi kädekseen. Meille infosi, että asiat hoituu jatkossa tämän oikean käden kautta. Nyt kun olen soitellut tämän ex-duunarin kanssa, niin hänen vastaukset olleet pitkälti "mitä sä mulle soitat?" "Etkö saa hoidettua tätä asiaa jotenkin muuten kuin soittamalla mulle" "Laita kaikki viestit isännälle ja mut ainoastaan kopioksi" 

Näistä viisastuneena soitellut suoraan isännälle. Kerran isäntä oli puhelimessa varattu, niin tämä renki soitti minulle takaisin "no mikä sulla on hätänä".

Niin ihan yleisellä tasolla mikä on b2b käytöskoodi reagoida tällaiseen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitat eteenpäin ns isännelle asiallisesti ja jätät väliin tämän ns rengin kokonaan.

Vierailija
2/4 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kertoa tosielämän esimerkkejä missä firma menettänyt vaikka miljoonan edestä liikevaihtoa tällaisesta syystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakiovastaus mammoilta on: Jätä se sika!

Vierailija
4/4 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla peräsuolen laskeuma syynä tuohon käytökseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi