Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tarjonnut treffeillä

Vierailija
29.10.2023 |

Taas vaihteeksi Tinder-pettymys. Itse käytin aikaa ja laittauduin kauniiksi. Mieskin oli kyllä hyvin pukeutunut ja oli ihan kivaa. Nopeat kahvilatreffit siis. Mutta sitten ei ole sen vertaa herrasmiestapoja, että mies maksaa ekan tapaamisen. Laitetaanko puoliksi, kysyi. Ja pakkohan oli toki.

ilmainen vinkki miehille: Maksa ekan treffit. Pieni hinta, iso vaikutus.

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli ammattimainen provo, pakko nostaa hattua (jonka alta paistaa kalju setämies).

Ei liian päällekäyvä, ihan asiallinen...

Mutta joo, minkä vaikutuksen tuo nyt sitten olisi loppupeleissä tehnyt, hmm... mielestäni on niin, että jos mies on parhaassa 25% ulkonäöltään niin nainen ei välitä loppujen lopuksi mistään tarjoiluista vaan heittäytyy miehen armoille.

Jos mies ei ole komea, niin sitten tietysti testataan lompakkoa - ihan luonnonlaki.

Vierailija
102/123 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei miehellä ole varaa tai halua edes ensimmäisillä treffeillä tarjota, kun monesti ystävätkin tarjoavat toisilleen, saa mies jäädä. Kukaan ei tee parisuhteessa mitään pihillä miehellä, se on heti sen merkki, että mies yrittää loisia naisen lompakolla, eikä ole mitenkään perheestä huolehtiva, ei isämateriaalia ollenkaan. Se kuuluu hyviin käytöstapoihin, että mies pyytää treffeille ja mies myös tarjoaa. Ja ylipäätään mies tekee aloitteen, vain maksulliset naiset tekevät aloitteita tyrkyttäessään palvelujaan. Olen sataprosenttisesti tasa-arvon kannattaja, eli mies ja nainen ovat yhtä arvokkaita ihmisiä, mutta tietyt asiat kuuluu soidinmenoihin. Sitten kun ollaan parisuhteessa, ei niin ole enää väliä kumpi maksaa, kun talous on yhteinen.

N49

" Kun talous on yhteinen" = kun miehen lompakko ja pankkitilit ovat yhteisiä ja naisella niihin vapaa pääsy. 👍&

Perheen kulut on jotenkin kustannettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkea mies, jos ei ensimmäisiä kahveja pysty kustantamaan. Mene mammasi luokse pyytämään kahvirahaa.

Kuka hullu ottaa sellaisia riskejä, että mahdollisesti investoi ilmaan.

Miksi naisten sitten pitäisi investoida teihin miehiin yhtään mitään? Miksi käytän kallisarvoista aikaani tulemalla treffeille juuri sinun kanssasi? Mitä sinulla on antaa? Kun tarjolla on monta muutakin miestä.

Ei se sun aikasi kovin kallisarvoista ole jos sitä saa kahvikupin hinnalla ostettua. Itse maksan kyllä omani, sillä olen työssäkäyvä ihminen ja minulla on niihin varaa. Minun aikani on kyllä kallista ja siksi haluan kuluttaa sen hyvässä seurassa. Se on se mitä mieheltä haluan (ja mit

Kun minä olin nuori tyttönen, niin mulle äiti sanoi monta kertaa että "miehet ne vaan haluaa sitä yhtä asiaa ja ne sanoo mitä vaan sitä saadakseen". Yläasteella ja lukiossa poikien käytöstä seuratessani tämä äidin näkemys vaikutti ihan järkeenkäyvältä.  Myös ympäröivä kulttuuri kannatteli tätä ajatusta hyvin vahvasti, sillä lähes kaikkien teinikomedioiden juoni perustui sille kuinka poika yritti saada seksiä ja hyvin usein pyrki sitä saamaan jopa huijaamalla tai painostamalla tyttöä. Joskus nuorena naisena minulle tuli vähän jopa shokkina huomata, että jotkut miehet vaikuttivat haluavan myös rakkautta ja kumppanuutta.

Toisaalta nykyään myös tuo miesten seksikeskeinen olemus on vahvasti näkyvillä. Tinderissä miehet hakee "good vibes only". Palstalla saa lukea jatkuvasti kuinka onnettomia jotkut miehet ovat koska naiset eivät heille anna seksiä ja kuinka epäreilua se on ettei naisia pakoteta tyttöystäviksi näille ressukoille. Toisaalta tänään juuri palstalla luin kommentin jonka mukaan miehet eivät halua joululahjojakaan, vaan haluavat vain että nainen antaa heille lahjaksi seksiä. Jatkuvasti törmää ajatusmalliin, että naisen pitää "antaa" miehelle seksiä kun taas mies haluaa "saada" seksiä. Ja siihen kuinka matka seksin saamiseen on miehelle jonkinlainen temppurata, joka pitää läpäistä vaikka sitten huijaamalla. 

Se mahdollisuus, että mies on vain seksin perässä ja pyrkii saamaan sitä liehakoimalla, valehtelemalla ja/tai painostamalla kasvatetaan naisiin ja se on asia joka pitää ottaa aina huomioon kun nainen on miehen kanssa tekemisissä. Me emme näe itseämme objekteina, mutta meille opetetaan pienestä pitäen että meidät nähdään objekteina. Tämä vain on se todellisuus missä me elämme ja mihin me olemme sopeutuneet.   

Vierailija
104/123 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein pohjanoteeraus oli yks tapaamani treffipalstatörppö jonka kanssa päädyttiin kahville hänen luo. Kahvista olisi pitänyt maksaa hänelle. Siis hänen kotonaan keittämästä kahvista. :D Ja tämä on tosi tarina. Sama tyyppi uikutti miksi naiset on nirsoja prinsessoja joille ei mikään kelpaa.

Vierailija
105/123 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se tekee positiivisen vaikutuksen, jos mies tarjoaa kupin kahvia tai teetä. Pihit miehet on pihejä muillakin tavoin ja myös hyvin itsekkäitä. En deittailisi enää kitupiikkiä. Terveisiä vaan sinne Puotinharjuun!

Vierailija
106/123 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen paikka sitten perinteisesti on keittiössä.

Näin moni mies ajattelee, että kun tarjoan naiselle yhden kahvikupillisen ensitreffeillä, niin jos siitä seuraa parisuhde, nainen on vastuussa ruuanlaitosta ja muista kotitöistä koko parisuhteen ajan. Siis jopa vuosikymmeniä. Itse olen hyvin tarkka siitä, että en anna miehen tarjota. Se kertoo miehelle sen, että minulta on turha kysellä sitten tulevien vuosien aikana "mitä me syödään, milloin ruoka on valmis" tai "missä minun puhtaat kalsarit on". Kulut tietenkin maksetaan puoliksi, mutta en suostu maksamaan ihan mistä sattuu kuten maksukanavista.

Vierailija
107/123 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kuka kutsuu, maksaa. Kuuluu käytöstapoihin

Ei pidä paikkaansa. Olen treffannut useita naisia jotka on niille treffeille pyytänyt oletuksena että minä kuitenkin maksan ne

Vierailija
108/123 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä olen käynyt treffeillä 25 eri miehen kanssa ja ainoastaan kaksi tarjoutui maksamaan munkin laskun ala carte ravintolassa. Ja kerran pyysin tarjoilijaa tuomaan erilliset laskut, jolloin mies sanoi, että tuo vaan yksi lasku. Laskun loppusumma oli 75€ ja hän maksoi itse siitä 50€ ja minä loput eli 25€. Ja kerran minä itse maksoin oman laskun lisäksi miehen laskun, koska mies oli itse ehdottanut kävelyä ja minä taasen halusin ravintolaan. 

Joten sanoisin, että on tosi harvinaista, että mies tarjoaa treffikumppanille. Toki voihan se olla niinkin, että ne miehet eivät edes olleet kovin kiinnostuneita minusta, kun eivät halunneet tarjota. Ehkä mun olis itse pitänyt tarjota heille niin olisin tehnyt vaikutuksen eikä he olisi pitäneet minua moukkana

Toi 2/3 maksaminen tosi outoa 😲 olisko menny koko lasku siinä samalla. Suhteessa sit omat ruoat jne

Vierailija
109/123 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kuka kutsuu, maksaa. Kuuluu käytöstapoihin

Ei pidä paikkaansa. Olen treffannut useita naisia jotka on niille treffeille pyytänyt oletuksena että minä kuitenkin maksan ne

Minäkin jouduin nuorena tarjota naiselle monta tuoppia olutta vaikka nainen itse ehdotti treffejä pubissa. Enää en tee samaa virhettä.

Vierailija
110/123 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on käytöstavat hukassa nykypäivän miehillä, jos eivät ymmärrä kahveja maksaa! Itsestäänselvyys.

Vierailija
111/123 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies maksaa, silloin naisen pitää alahuulta jännästi purren kertoa tarjoavansa santsikuppi kotona ;)

Suomimiehet kuvittelee että pillua pitää saada ekatreffeillä , jos mies tarjoaa kahvin ABCllä, niin kakkosta ja suikkeliin myös.

Miksi ihmettelette, kun ei tule mätsejä Tinderissä? Kun ei naiset halua treffeille kanssanne?

Kyllä rahoilleen pitää vastinetta saada. Suominaisetko kuvittelevat että teille ostellaan hyvää hyvyyttä asioita tässä maailman kalleimmassa maassa? Mikään ei ole ilmaista tässä maassa

Vierailija
112/123 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen vinkki naisille: Kerro miehelle, että saa pillua jos tarjoaa treffeillä.

Vierailija
113/123 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen vinkki naisille: Kerro miehelle, että saa pillua jos tarjoaa treffeillä.

Pitää tehdä kirjallinen sopimus naisen kanssa, että billua lohkeaa jos mies maksaa ekoilla treffeillä.

Vierailija
114/123 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitäisi Suomessa olla muka tasa-arvo, mutta kyllä se ajatuskin  tuntuu hitaasti edistyvän naisväen keskuudessa.

Vierailija
115/123 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on aidosti kiinnostunut niin maksaa todellakin. Ihastunut mies tekee mitä tahansa että tekee hyvän vaikutuksen. 

Eräskin mies maksoi kaikki syötävät ja juotavat ja tilasi jopa 400 euron siivouksen kotiinsa kun sanoin että näkee että yksiö on poikamiehen asuttama. Seuraavan kerran kun nähtiin kämppä oli ihanan siisti ja puhdas. 

Vierailija
116/123 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se huomioonottaminen ja kauniit käytöstavat, siitä lähdetään. Ei nyt ihan tasa-arvokysymys.

Vierailija
117/123 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on verenimijöitä.

MGTOW.

Vierailija
118/123 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen seurasta joutuu maksamaan kyseessä on h...ra...

Vierailija
119/123 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka mones ekatreffi? Käy kalliiksi.

120/123 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on aidosti kiinnostunut niin maksaa todellakin. Ihastunut mies tekee mitä tahansa että tekee hyvän vaikutuksen. 

Kerran ravintolatreffeillä mies varta vasten vaati, että hän haluaa maksaa molempien laskut, vaikka minä olin tarjoutunut maksamaan hänenkin laskunsa, kun hän oli kuitenkin tullut treffeille 140km päästä. silti hän ei halunnut tavata minua uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän