Mies ei tarjonnut treffeillä
Taas vaihteeksi Tinder-pettymys. Itse käytin aikaa ja laittauduin kauniiksi. Mieskin oli kyllä hyvin pukeutunut ja oli ihan kivaa. Nopeat kahvilatreffit siis. Mutta sitten ei ole sen vertaa herrasmiestapoja, että mies maksaa ekan tapaamisen. Laitetaanko puoliksi, kysyi. Ja pakkohan oli toki.
ilmainen vinkki miehille: Maksa ekan treffit. Pieni hinta, iso vaikutus.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ehdottaa treffejä, oletan tarjoavan. Jos huomaan tapaamisella, ettei mies kiinnosta, niin ehdotan maksun hetkellä puoliksi laittoa. Jos kiinnostaa niin hyväksyn tarjoamisen ja ehdotan, että ensi kerralla tarjoan itse. Jos mies ei ehdota tarjoamista, niin uusintaa ei todennäköisesti tule. En tykkää piheistä miehistä.
Siinäpä taas yksi lompakkoloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla äijänkuvatuksilla ei ole mitään käytöstapoja, täysiä moukkia ja metsäläisiä. Kannattaa deittailla ulkomaalaisia miehiä, jos haluaa sivistynyttä herrasmies-seuraa.
Suomalainen viiden lapsen yyhhoo ei oikein ole mitään lady osastoa mikä luonnollisesti alentaa naisen arvoa miehen alapuolelle joten naisen kannattaa hiljaa hymyillen tyytyä tasoiseensa herraseuraan.
Kyllä miehet ovat aina maksaneet ekoilla treffeillä, vaikka olisin sanonut haluavani puolittaa laskun. Ehkä se sitten johtuukin lapsettomuudesta = panostamisen arvoista? - sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies maksaa, silloin naisen pitää alahuulta jännästi purren kertoa tarjoavansa santsikuppi kotona ;)
Suomimiehet kuvittelee että pillua pitää saada ekatreffeillä , jos mies tarjoaa kahvin ABCllä, niin kakkosta ja suikkeliin myös.
Miksi ihmettelette, kun ei tule mätsejä Tinderissä? Kun ei naiset halua treffeille kanssanne?
Pärstä kertoin sen määrää loppujen lopuksi kenen kanssa nainen treffeille lähtee, tinderissä on valinnan varaa naisille, sitten me jämäksi jääneet miehet ollaan eriasia. Silleppä ei voi mitään jos ei kenellekkään kelpaa vaikkei se pillusi mielessä olekkaan. Sitä kun on tärkeämpääkin kuin joku turhan päiväinen paneskelu.
Heippa. On se niin ihanaa, kun saa viestejä ja treffitarjouksia seksikiimaisilta miehiltä, kun itse olet asiallisesti liikkeellä. Näitä on t o d e l l a paljon. Krvän kuvia lähetellään ja pyydetään tissien hs alapään kuvia, ja kysytään otatko kakkoseen ja imetkö. Sitten on moniongelmaisia miehiä, joista suurin osa vihaa naisia. Osa ei kykene minkälaiseen kommunikaatioon tai ei halua. En ymmärtä, miksi ottavat edes yhteyttä.
Että itse olette, miehet, tilanteenne Tinderissä, ja muissa nettideittipalveluissa aiheuttaneet. Kukaan normaali nainen ei tuota Jaskaa jaksa paljon.
Ja ei, kyseessä ei ole top 10% megamiehet, vaan nämä itseään tavallisiksi ja kilteiksi kuvailevat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkea mies, jos ei ensimmäisiä kahveja pysty kustantamaan. Mene mammasi luokse pyytämään kahvirahaa.
Kuka hullu ottaa sellaisia riskejä, että mahdollisesti investoi ilmaan.
Miksi naisten sitten pitäisi investoida teihin miehiin yhtään mitään? Miksi käytän kallisarvoista aikaani tulemalla treffeille juuri sinun kanssasi? Mitä sinulla on antaa? Kun tarjolla on monta muutakin miestä.
Tämä. Naiset ovat ostettavia esineitä maailman jokaisessa maassa. Siksi tasa-arvoon on vaikea päästä.
Myyvät itsensä leipäpalasta?
Ihan kuin mies välittäisi mikä vaate sillä naisella on päällä,tai minkä väriset hiukset se on itselleen värjännyt ja ihan se ja sama onko meikannut minuutin tai tunnin. Mies ei sellaisesta ymmärrä eikä välitä yhtään.
Niinkö muidut luulee , että mies pyytää niitä vaatteita treffeille?? Kyllä ne ihmistä pyytää,trust me.. harvan peilistä mitään miss universumia kurkkaa vaikka meikkaisitte viikon putkeen. Ei tuu tapahtuu. Ihan saatte unohtaa tuon tekosyyn kokonaan " näen vaivaa kun pukeudun ja meikkaan' . Pskapuhetta koska miehiä ei kiinnosta teidän meikit ja vaatteet. Mut ei siin.. hron maskit naamaan ja tienaamaan pullakahvit.
AP ei ollut tarpeeksi tasokas tai mies ei ollut herrasmies.
Uutta matoa vain koukkuun.
Inhoan tuollaisia paskoja vanhanaikaisia tapoja joissa syödään toisten laskuun ja yleensä toista tapaamista ei edes tule. Käy kalliiksi eikä kuulu suomalaiseen kulttuuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkea mies, jos ei ensimmäisiä kahveja pysty kustantamaan. Mene mammasi luokse pyytämään kahvirahaa.
Miksi naisten sitten pitäisi investoida teihin miehiin yhtään mitään? Miksi käytän kallisarvoista aikaani tulemalla treffeille juuri sinun kanssasi? Mitä sinulla on antaa? Kun tarjolla on monta muutakin miestä.
Ei se sun aikasi kovin kallisarvoista ole jos sitä saa kahvikupin hinnalla ostettua. Itse maksan kyllä omani, sillä olen työssäkäyvä ihminen ja minulla on niihin varaa. Minun aikani on kyllä kallista ja siksi haluan kuluttaa sen hyvässä seurassa. Se on se mitä mieheltä haluan (ja mitä hän toivottavasti haluaa minulta). Henkilökemioiden toimivuutta ei voi etukäteen täysin ennustaa, mutta etukäteen voi kyllä arvioida onko mies mukava, kohtelias, hauska, huomaavainen, sivistynyt, fiksu jne. Ne on ne kriteerit joiden perusteella arvioin onko mies aikani arvoinen. Ei mikään kahvikupillinen tai edes ateria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla äijänkuvatuksilla ei ole mitään käytöstapoja, täysiä moukkia ja metsäläisiä. Kannattaa deittailla ulkomaalaisia miehiä, jos haluaa sivistynyttä herrasmies-seuraa.
Suomalainen viiden lapsen yyhhoo ei oikein ole mitään lady osastoa mikä luonnollisesti alentaa naisen arvoa miehen alapuolelle joten naisen kannattaa hiljaa hymyillen tyytyä tasoiseensa herraseuraan.
Kyllä miehet ovat aina maksaneet ekoilla treffeillä, vaikka olisin sanonut haluavani puolittaa laskun. Ehkä se sitten johtuukin lapsettomuudesta = panostamisen arvoista? - sivusta
Jep. Panostamisen arvoinen ja aidosti hieno nainen. Olet Harvinaisen oikeassa. Joutsen verrattuna yh naisiin joista käyttäisin vertausta ryvetetty kyyhkynen.
Se maksaa, joka ehdottaa tapaamista. Ei se voi mennä niin että nainen ehdottaa ja mies maksaa. Sitten uutta uhria metsästämään...
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä maksaisin molempien edestä. Ei anna mulla sisu naisen maksaa.
Voitte trollata.
Miksi ei? Mulle tulisi vaivautunut olo, varsinkin jos oltaisiin ravintolassa. Siis silloin on eri asia jos haluaa tarjota kukin aina silloin tällöin toiselle, mutta silloin pitää jo tuntea. Mutta mä olenkin vähän epämukavuusalueella sellaisessa tilanteessa jossa huomioidaan vierasta ylenpalttisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sun aikasi kovin kallisarvoista ole jos sitä saa kahvikupin hinnalla ostettua. Itse maksan kyllä omani, sillä olen työssäkäyvä ihminen ja minulla on niihin varaa. Minun aikani on kyllä kallista ja siksi haluan kuluttaa sen hyvässä seurassa. Se on se mitä mieheltä haluan (ja mitä hän toivottavasti haluaa minulta). Henkilökemio
Minua on ihmetyttänyt naisissa sellainen seikka, että he kuvittelevat miehen haluavan heidän kanssaan treffeille tai ylipäänsä heitä tavata vain saadakseen seksiä?miksi naiset näkevät itsensä ainoastaan objekteina? Samaan hengenvetoon kuitenkin ovat mielestään hienoja naisia? Jokin tässä yhtälössä mättää todella pahasti. Vaikea tuosta asetelmasta on alkaa rakentamaan minkäänlaista ihmissuhdetta, parisuhteesta puhumattakaan.
Mikään ei ole niin kiusallista ensi treffeillä, kun se, että toinen maksaa. Kieltäydyn aina. Tulisi olo, että jää velkaa.
N 45
Jos ei miehellä ole varaa tai halua edes ensimmäisillä treffeillä tarjota, kun monesti ystävätkin tarjoavat toisilleen, saa mies jäädä. Kukaan ei tee parisuhteessa mitään pihillä miehellä, se on heti sen merkki, että mies yrittää loisia naisen lompakolla, eikä ole mitenkään perheestä huolehtiva, ei isämateriaalia ollenkaan. Se kuuluu hyviin käytöstapoihin, että mies pyytää treffeille ja mies myös tarjoaa. Ja ylipäätään mies tekee aloitteen, vain maksulliset naiset tekevät aloitteita tyrkyttäessään palvelujaan. Olen sataprosenttisesti tasa-arvon kannattaja, eli mies ja nainen ovat yhtä arvokkaita ihmisiä, mutta tietyt asiat kuuluu soidinmenoihin. Sitten kun ollaan parisuhteessa, ei niin ole enää väliä kumpi maksaa, kun talous on yhteinen.
N49
Vierailija kirjoitti:
Jos ei miehellä ole varaa tai halua edes ensimmäisillä treffeillä tarjota, kun monesti ystävätkin tarjoavat toisilleen, saa mies jäädä. Kukaan ei tee parisuhteessa mitään pihillä miehellä, se on heti sen merkki, että mies yrittää loisia naisen lompakolla, eikä ole mitenkään perheestä huolehtiva, ei isämateriaalia ollenkaan. Se kuuluu hyviin käytöstapoihin, että mies pyytää treffeille ja mies myös tarjoaa. Ja ylipäätään mies tekee aloitteen, vain maksulliset naiset tekevät aloitteita tyrkyttäessään palvelujaan. Olen sataprosenttisesti tasa-arvon kannattaja, eli mies ja nainen ovat yhtä arvokkaita ihmisiä, mutta tietyt asiat kuuluu soidinmenoihin. Sitten kun ollaan parisuhteessa, ei niin ole enää väliä kumpi maksaa, kun talous on yhteinen.
N49
Tämä. On merkki että mies yrittää loisia naisen lompakolla jos maksattaa hänellä ruokansa. Tietysti kumpikin maksaa omat kulunsa.
Onko tämä jokin alemman sosiaaliluokan yleinen tapa juosta treffeillä vähän väliä ja kinastella pienistä summista?
Itse pyydän treffeille vain naisia joista olen aidosti kiinnostunut,eikä sellaisia naisia vastaan ihan joka hetki tule joten mikään raha ,meikkaaminen tai sen olemattomuus ei koskaan ole kynnyskysymys vaan henkilö itse, omana itsenään. Näitä kirjoituksia lukiessani huomaan, että iästä riippumatta monella on vielä pitkä matka aikuisuuteen ja henkinen kehitys vielä kesken. Hämmentävää,sillä useampi heistä on kuitenkin yhden tai useammankin lapsen äiti taikka isä. Ihmisiä joilla on vastuu, vaikka eivät ole kypsiä huolehtimaan edes itse itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä maksaisin molempien edestä. Ei anna mulla sisu naisen maksaa.
Voitte trollata.
Miksi ei? Mulle tulisi vaivautunut olo, varsinkin jos oltaisiin ravintolassa. Siis silloin on eri asia jos haluaa tarjota kukin aina silloin tällöin toiselle, mutta silloin pitää jo tuntea. Mutta mä olenkin vähän epämukavuusalueella sellaisessa tilanteessa jossa huomioidaan vierasta ylenpalttisesti.
Makunsa kullakin, jos pitää ravintolaillallista ylenpalttisena. Äärimmäisen kalliit tarjoamiset poislukien. Täytyy jokin raja sentään olla. Mutta vaikkapa vielä satasen illallinen kyllä käy minulta. Sehän on vaan illallinen, eikä velvoita naista mihinkään tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin kiusallista ensi treffeillä, kun se, että toinen maksaa. Kieltäydyn aina. Tulisi olo, että jää velkaa.
N 45
Et sä muru jää =) ei tuolla hymyllä .
Vierailija kirjoitti:
N49
" Kun talous on yhteinen" = kun miehen lompakko ja pankkitilit ovat yhteisiä ja naisella niihin vapaa pääsy. 👍
Näin se vaan menee..
Koska itse sössitte saumanne Tinderissä ja muualla räiskimällä siellä kaikkea. Epätoivon haistaa ja Tinder laittaa teidät sinne alimpien kastiin, eikä sen jälkeen tarjoa enää mitään. Ihan oma vikanne.