Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ominaisuuteen itsessäsi ajattelet viitattavan, kun sinusta sanotaan "se on vähän semmoinen"

Vierailija
29.10.2023 |

Niin? Mitä ajattelet että ne muut sinussa näkee 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee liikaa töitä / yrittää liikaa

Vierailija
42/47 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun tietäisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti kokijasta, mutta nämä tulevat mieleen:

- neropatti (sisko)

- saamaton (appivanhemmat)

- nipottaja (työkaverit)

- outo (etäisemmät tutut)

Vierailija
44/47 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskovat, että valitan kaikesta eikä mistään saa kuulua meteliä, että valitan siitäkin ja että varastelen täällä tavaraa yleisistä tiloista. Kaiken tämän takana on alakerran akka, jonka parveketupakoinnista olen valittanut. Hän sitten sen jälkeen on pistänyt kaikki kuulemansa kolahdukset minun piikkiini, kuten kadonneet tavarat jne. Kerran hän on valittanutkin minust aja väittänyt, että varastelen tavaraa, joka johti siihen, että minua piti ihan kuulla taloyhtiön toimesta, joka johti siihen, että alakerran akka sai varoituksen väärästä ilmiannosta tmv.

Sen jälkeen se on ollut hiljempaa. Minä olen pitänyt huolta siitä, että on todistajat kaikelle mitä täällä teen ihan tuon hullin parvekeröökaajan takia.

Siihen asti kunnes se tajuaa muuttaa, minua ei haittaa yhtään, vaikka maineeni täällä on huono. Saanpahan olla rauhassa vapaa-aikanani naapurin miehen kanssa. Meillä on suhde ja hiippaillaan välillä toistemme kodeissa. Hän on myös kuulemma "semmoinen". Hänen semmoisuudellaan viitataan homoseksuaalisuuteen, mutta on kyllä erityisen hetero mies.

Vierailija
45/47 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ihminen joka ei lopeta työntekoa, pidä taukoja.

Joitakin vuosia sitten työpaikallani oli alkoholistinainen, joka ei lopettanut työntekoa edes silloin, kun me muut olimme työpaikan joulutilaisuudessa syömässä riisipuuroa.

Hän vaan painoi hommia ja vissiin yritti hyvittää niitä viinan takia poissaolojaan. Ikävän ratkaisun sitten myöhemmin teki.

Joo, alkoholistille tyypillistä. Kova tekemään töitä, laiha, tupakoi, nuutuneen näköinen.

Vierailija
46/47 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli viimeiks aika ihana, oon kuulemma semmoinen outo, mutta mukava :) varmaan kirjolla olenkin, joten aina kiva saada positiivistakin vahvistusta siitä että silti voi pärjätä ja tulla hyväksytyksi omana itsenään, sitä vastapalloa kun on saanut elämässä kuulla ihan täyslaidallisen.

Vierailija
47/47 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sivistymätön sanoo noin. On permiakin asiallisia ilmaisuja.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi