Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä muilla Danske Pankin kanssa yhtä vaikeaa?

Vierailija
29.10.2023 |

Tilatut kortit ei ole mitä pitäisi, tiedonsaanti on hankalaa, itse pitää osata ja tietää kaikki kaikesta, kauhea syyllistäminen kun et osaa...

Viimeksi tunnuslukulaitteeni meni väärään osoitteeseen ja seikkaili kuukauden jossain. Sitten se kuulemma deaktivoitiin.

Jotkut liikkeet surutta laittavat maksuun suorituksen vaikka viikon päähän ostosta ja itse pitää vaan olla kartalla omista tilitapahtumista.

Roska Pankki, sanon minä. 

Ottavat palvelumaksun vaan missä se palvelu on? 

Suositelkaa hiukan toimivampia pankkeja. Ystävällinen ja konstailematon pankki siis hakusessa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu vähän missä asuu ja missä pääsee asioimaan... 

Vierailija
2/20 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kiinnostunut näistä prepaid-tileistä. Kuinka toimivat ja meneekö maksuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan konttorilla olen käynyt asioimassa. Aina lössi ihmisiä hikoilemassa odotustilassa. 

Vierailija
4/20 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut ongelmia.

Vierailija
5/20 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen myös kiinnostunut näistä prepaid-tileistä. Kuinka toimivat ja meneekö maksuja.

Liittyvätkö Danske Bankiin(kin)?

Vierailija
6/20 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tuon pankin asiakkaana kymmenisen vuotta. Ei ole kyllä ollut mitään ongelmia. Ainoa vähän luihun oloinen juttu oli, kun pudottivat säästötilin koron ihan minimaaliseksi ja info siitä oli naamioitu positiivishenkiseen asiakaspalvelu paranee -kirjeeseen, jossa ei edes otsikkotasolla  kerrottu, mistä oli kyse. Varmaankin se korkomuutos luki jossain pikkupräntissä. Huomasin asian sitten vasta paljon myöhemmin.

Vierailija
7/20 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut ongelmia. Tyytyväinen asiakas

Vierailija
8/20 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen ollut tuon pankin asiakkaana kymmenisen vuotta. Ei ole kyllä ollut mitään ongelmia. Ainoa vähän luihun oloinen juttu oli, kun pudottivat säästötilin koron ihan minimaaliseksi ja info siitä oli naamioitu positiivishenkiseen asiakaspalvelu paranee -kirjeeseen, jossa ei edes otsikkotasolla  kerrottu, mistä oli kyse. Varmaankin se korkomuutos luki jossain pikkupräntissä. Huomasin asian sitten vasta paljon myöhemmin.

Muuttuiko säästötili muutenkin maksulliseksi? Ensin meni nollakorolle ja sitten maksulliseksi. 

Vierailija
9/20 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään se on joka paikassa sellaista, että itse on syytä olla asioistaan ja tilinsä tapahtumista kartalla. Mulla on tilit sekä Danskessa että S-pankissa eikä ole ollut mitään lähiajan ongelmia. Tosin en ole 10 vuoteen asioinut konttorissa, vaan hoitanut kaikki asiat verkossa.

Vierailija
10/20 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vain että jos pankki tekee virheen niin syy löytyy asiakkaasta.

Ap

Vierailija
11/20 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ap

9 jatkaa... Mulla oli aikoinaan (tapahtui ysärillä) asuntolainaa, jossa lainaerä maksettiin puolen vuoden välein. Pankki oli töpeksinyt ja yrittänyt ottaa lainaerää kahteen kertaa ja kun tilillä ei enää ollut toiseen kertaan tätä iso summaa, niin koko tili oli jäädytetty. Asian selvittämiseen kului useampi pankkipäivä ja kun sitten huomasivat virheensä, niin selitys oli, että kone oli tehnyt virheen. Rahat palautettiin tilille ja se siitä. Äidiltä sitten lainasin silloin rahaa. Nykyään mulla on tosiaan rahat jaettu kahteen eri pankkiin.

Vierailija
12/20 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ap

9 jatkaa... Mulla oli aikoinaan (tapahtui ysärillä) asuntolainaa, jossa lainaerä maksettiin puolen vuoden välein. Pankki oli töpeksinyt ja yrittänyt ottaa lainaerää kahteen kertaa ja kun tilillä ei enää ollut toiseen kertaan tätä iso summaa, niin koko tili oli jäädytetty. Asian selvittämiseen kului useampi pankkipäivä ja kun sitten huomasivat virheensä, niin selitys oli, että kone oli tehnyt virheen. Rahat palautettiin tilille ja se siitä. Äidiltä sitten lainasin silloin rahaa. Nykyään mulla on tosiaan rahat jaettu kahteen eri pankkiin.

Mulla on ja periaate että pari tiliä pitää olla jos ns teknisiä ongelmia...

Vierailija
13/20 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vaihtamaan Op pankkiin. Saat bonuksia ja ei tartte maksaa palvelumaksuja ollenkaan. 

Vierailija
14/20 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danske bank ja Nordea huonoimpia pankkeja yritysten käytössä. T:kirjanpitäjä

Vierailija
15/20 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelmia siksi en olekaan pankkia vaihtanut vaikka Danskessa köyhiltä nyysitään kalliimpi palvelumaksu kuin rikkaammilta. 7,80 euroa / kk vaikka tilillä ei olisi juuri mitään tapahtumia. Postipankki-Leonia-Sampo-DanskeBank tili pysynyt vuosikymmenet samana ja tilinumeron loppuosakin.

Vierailija
16/20 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut ongelmia. Pankkikonttorissa kävin  viimeksi vuonna 2004 maksamassa lopun opintolainan ja avaamassa verkkopankin. Sen jälkeen kaikki hoitunut netissä. Tosin pankin nimi v. 2004 taisi olla vielä Sampopankki.

Vierailija
17/20 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Suosittelen vaihtamaan Op pankkiin. Saat bonuksia ja ei tartte maksaa palvelumaksuja ollenkaan. 

Älä vaihda OP:iin! Me suunnittelemme vaihtaa pois OP:sta. Ongelmia on ollut. En tiedä, onko samanlaisia ongelmia kaikkien alueiden OP:saa vai vain tällä seudulla.

Vierailija
18/20 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans rahnaa 2 eri pankissa. Danske on toinen ja sieltä saa käteistä Tampereella ma, ke ja pe klo 10-12. Handelsista saa rahnaa vain soittamalla ja sopimalla etukäteen. Pankkikorttia en ole hankkinut koska on maksullinen. Luottokortilta en tahdo nostaa koska menee korkoa.

Vierailija
19/20 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmia.

Vierailija
20/20 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin yli 15 vuotta sitten Danskesta Osuuspankkiin, enkä ole katunut. Pankin vaihtoon motivoi senaikaisen hyvän ja selkeän verkkopankin muuttaminen surkeaksi, ja jo aiemmin tapahtunut törkeän huono asiakas"palvelu". Osuuspankissa saan bonuspisteitä, joilla kuittaan palvelu- ja vakuutusmaksut ja taisipa kerran sieltä mennä kiinteistönvälittäjän palkkiokin. "Varatili" on S-Pankissa lähinnä käyttökatkojen varalta.