Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon hirveessä kännissä jo nyt, onko teillä jotain elämänohjeita jakaa?

Vierailija
28.10.2023 |

Kaikki otetaan vastaan!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kiinnostavaa kuulla, kiitos että jaoit :) olen miettinyt tätä samaa koska alkoholin kanssa on ajoittain lähtenyt käsistä ja kuitenkin elämä on selvänäkin kunnossa. Välillä tuntuu että riskeeraan turhaan alkoholin tuoman lyhyen mielihyvän takia.

Olen edellinen.

Herätys tuli lopulta siinä vaiheessa, kun olin yhden kerran käyttäytynyt huonosti vanhemman poikani läsnäollessa. Seuraavana aamuna oli hirveä morkkis. Kysyin itseltäni vakavasti, että tämmöinenkö isä nyt sitten haluan olla. Kutsuin sitten pojan puhutteluun. Hän meinasi alkaa puolustautua, mutta keskeytin hänet ja sanoin olleeni yksiselitteisesti väärässä ja että tämä ei toistu. Anteeksi en pyytänyt sillä mielestäni anteeksipyyntö ilman tekoja on ihan yhtä tyhjän kanssa.

Aluksi lopetin arkijuopottelun ja juopottelin vain kun pojat joka toinen v

Kiitos että kerroit henkilökohtaisen tarinan! Tuntuu että alkoholittomuus on parantanut monen ihmissuhteen laatua ja ehkä tämä on minulta vielä oivaltamatta. Tosin, tuntuu että tällä hetkellä alkoholi tuo elämääni vain kurjuutta.

Juuri tuohon kurjuuden tunteeseen perustui osittain se, että sain lopetettua. Olin jo jonkun aikaa todennut, että humalassa olemisten välitila-aikana oli huono mieli, ja sitten käyttäydyttäni poikani läsnäollessa huonosti tajusin, että tämä ei ole se ihminen, joka haluan olla.

Jokaisen täytyy itse tehdä päätös omalla kohdallaan, ja monelta se jää tekemättä. Tai toteutumatta. Omalta osaltani voin sanoa, että kurjan alun jälkeen kaikki on parantunut. Silloin tällöin kaipaan edelleenkin huumaavaa nousuhumalan tuntua, mutta en ole oikein enää valmis maksamaan siitä sen vaatimaa hintaa. Ennemmin pojat, rakas ja työt kuin pullo.

Töistä vielä sana. Tiedän, että sillä linjalla jossa olin menossa, olisi työpaikka ollut ennemmin tai myöhemmin vaarassa. Jo muutaman kerran onnistuin hirveässä krapulassa, tai oikeastaan jälkihumalassa, selviämään joistain kokouksista ennemminkin tuurilla kuin taidolla. Ennemmin tai myöhemmin olisin jäänyt kiinni. Nyt sellaista ei enää tarvitse pelätä. Siinä taas yksi syy, miksi elämä on helpompaa eikä ahdista niin paljon kuin ennen. Viinaahan tuli otettua mm. ahdistukseen, mutta nyt kun siitä depressantista on pysynyt erossa, ei ahdistus paina yhtä paljoa. Ei ahdistus kadonnut ole, mutta on se vähäisempää.

Vierailija
42/48 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mee hoitoon!

Otappa sinä iltalääkke nyt! Hopi hopi.

Otapa. Yksi p-kirjain riittää samoin kuin iltalääkkeessäkin piisaa yksi k-kirjain.

Kuinkas on omat lääkkeesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mee hoitoon!

Otappa sinä iltalääkke nyt! Hopi hopi.

Otapa. Yksi p-kirjain riittää samoin kuin iltalääkkeessäkin piisaa yksi k-kirjain.

Kuinkas on omat lääkkeesi?

Joku yrittänyt olla fiksu, mutta toi ilmi oman typeryytensä.

Vierailija
44/48 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAKASTA itseäsi ja elämää!

Vierailija
45/48 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lyöt vasaralla peukaloon, lyö silloin vain hiljaa.

Vierailija
46/48 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä ja kihloissa on kiva olla. Krapulassa ja naimisissa ei.

Vierailija
47/48 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla kännissä kun pystyt hyvin kirjoittamaan.

Vierailija
48/48 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos otat, et aja.

Jos otat niin ajat jalkakäytävällä. Lujaa, niin et jää kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi