Hannele Lauri palkittiin Kultaisella peniksellä
En tiedä miksi ja mikä juttu tää on, koska en lukenut kuin otsikon ja ajattelin että tämä sopii tänne. Lukekaa itse jos kiinnostaa...
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1f4dac2e-c2c5-4f42-8b3c-e9f715…
Kommentit (21)
Reipas mimma ja pokkaa riittää. Hyvä Lauri!
Hantta tietty kommentoi jotain, että " mulla ei tämmöstä viä ookkaan!"
Sanna Marin sai tuon viime vuonna.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eikös nämä kovimmista kovimmat naistenmiehet Hannu Laurit ja Vesamatti Loirit joudu aina jossain vaiheessa lataamoon, mutta eihän se tietenkään ole mikään negatiivinen asia, koska ovat niin jännikisiä?
Kukaan ei muista kilttiä miestä...
Ihan aiheesta. Häivy jo, idiootti.
No, tsemppiä sullekin vaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eikös nämä kovimmista kovimmat naistenmiehet Hannu Laurit ja Vesamatti Loirit joudu aina jossain vaiheessa lataamoon, mutta eihän se tietenkään ole mikään negatiivinen asia, koska ovat niin jännikisiä?
Tarjosin toosaa toisessa ketjussa mut ei kelpaa.
Ymmärrän, mutta minua pelottaa naiset...
Vierailija wrote:
Sanna oli niin kännissä ettei pystynyt hakemaan palkintoaan. Sillä munahaukalla olisi ollut tuolle käyttöä.
Minun penikseni palkittiin kultaisella Hannelella.
Vierailija wrote:
Ilmiannettu...
Tapa ittes mielialalääkkeilläsi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sanna oli niin kännissä ettei pystynyt hakemaan palkintoaan. Sillä munahaukalla olisi ollut tuolle käyttöä.
Sillä kampaaja-Jonilla on sen kokoinen värkki ettei Sanna tekomunia tarvitse.
Vierailija wrote:
Yhyy..😫
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sillä kampaaja-Jonilla on sen kokoinen värkki ettei Sanna tekomunia tarvitse.
Miksi Sanna valitsi sittenkin pettäjän? Jännis?!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Yhyy..😫
No, minut ja nuo kovikset erottaa siitä että en ole ollut suljetulla, mutta ymmärrän toki että se on IHAN ERI ASIA.
Eduskunta, Oikeuslaitos ja HKL ovat aiempina vuosina saaneet tämän kunnianarvoisan palkinno. Mitkäköhän olivat perusteet?
Sexhibition-messujen pitkä perinne. Palkinto annetaan eroottisen ilmapiirin edistämisestä. Mm. Susanna Penttilä tän joskus sai ja myös vastaanotti henkilökohtaisesti. Hyvä asenne Hannelella kun otti vastaan.