Pysyykö muilla pipo päässä?!
En tiedä onko kalloni kananmunan muotoinen vai miksi pipo hivuttautuu pikkuhiljaa ylös,keikkuen lopulta päälaella.
Vain kun laitan hiukset sykerölle niskaan,pysyy pipo paikallaan.sykerö estää nousemisen.
Ärsyttävää!
Kommentit (47)
Pysyy kyllä, mutta pyörii päässä. Aina sauma edessä, riippumatta pipon mallista.
Pysyy päässä ja ei pyörii, jos on riittävän väljä ja löysä päässä, mutta silti peittä korvat.
Kyllä pipo pysyy päässä, mutta ihan sama mknkämallinen päähine päsdä on. Aina näytän diltä idiootilta juopolta kylähullulta, joka on asusteensa saanut pelastusarmeijan roskakorista. Edes ylioppilaslakki ei ollut kivannäköinen, kuvaajakin ehdotti, että otetaanko kuvat silleen, että pidät sitä lakkia kädessä tai sylissä 🙈☹️
Mulla pysyy vasta, kun on tarpeeksi tiukka. Tarpeeksi tiukka vain valitettavasti tahtoo jättää otsaan painaumat, vaikka ei tunnu pahalta. Pitää siis valita huiviväkerrys tai pipo sen mukaan, joutuuko pipon ottamaan pois ihmisten ilmoilla vai ei.
Vierailija wrote:
Tässä ap:lle sopiva pipo! :)
https://www.reima.com/fi-FI/products/pipo-nunavut?colorId=6980
Mulla on yksi nauhallinen versio, ei tosin noin söpö. Nauhat ei pysy kiinni ja pipo on vielä tosi liukas sisältä, eli nousee enemmän kuin muut pipot. Umpisolmua en viitsi nauhoihin solmia.
Ootte outoja. Litteää takaraivoa ei ole, on vain huono ryhti ja makkaraniska
jos se hilautuu ylös, pipo on liian pieni
Vierailija wrote:
Mulla pysyy vasta, kun on tarpeeksi tiukka. Tarpeeksi tiukka vain valitettavasti tahtoo jättää otsaan painaumat, vaikka ei tunnu pahalta. Pitää siis valita huiviväkerrys tai pipo sen mukaan, joutuuko pipon ottamaan pois ihmisten ilmoilla vai ei.
Mulla taas tiukka pipo pusertuu päästä vielä helpommin.
Vierailija wrote:
On. Joillain pääkallon muoto vaan on sellainen, että takaraivo on ihan lituska.
Ainakin ennenaikaisina syntyneille laitetaan hattu sairaalassa. Tiedättekö, luulen muuten että eräs lapsi ei syntynyt sattumalta ennenaikaisena. En tiedä yksityiskohtia, mutta vahvat epäilyt on asiasta ja syystä.
Pidät liian tiukkaa pipoa. Osta löysä ja Pehmeetä materiaalia oleva, joka sopii sinun päähän.
Pah, minä en käytä ikinä pipoa. Mikä mielenhäiriö tuokin on. Huppu päähän jos oikein tuiskuttaa.
Vierailija wrote:
On niitä. Näkee jo lapsilla joilla ei vielä ryhtiongelmia ole.
Vierailija wrote:
Pitää olla sopivan pitkä pipo :) yksi pipo kutistui pesussa ja ihmettelin kun vedin sitä päähäni ja kas,se oli pesussa kutistunut. Sopivan pipon saa korvia suojaamaan.
Pitkän pipon saa nousemaan vaan korkeaksi torniksi pään päälle.
Osta karvareuhka. Se pysyy paremmin päässä.
Mulla on aloittajan ongelma, pää niin oudon mallinen ettei mikään pipo käy. Kaikki nousee korvien päälle hiippalakiksi. Kattelin hattuhyllyllä 10 pipoa, kaikki kelvottomia. Yks pysyy päässä mutta se on trikoota ja on kuin uimalakki päässä.
Pitäis kai mennä hattulauppaan jos sieltä sais pipon ja hatun välimuodon, semmosia kuin mummoilla.
En käytä hattuja. Pipoista ja lippiksistä tulee mieleen lapsi ellei sulla ole sitten joku spec ops / operator lippis ja siihen kuuluva lookki ns parta, camot ja hormonibodatut lihakset. Käytän talvella huppuja. Hupuilla on Suomessa huono maine vaikka muualla euroopassa tavallinen asuste.
Nykyään naisten pipot ovat samaa kokoa kuin leikki-ikäisten lasten pipot koska kun tehdään pienemmän kokoinen niin materiaalia kuluu vähemmän ja saadaan enemmän voittoa. Ostakaa miesten osastolta laadukas miesten merinovillapipo niin pipo pysyy päässä eikä hiukset sähköisty. (Akryyli sähköistää hiukset eli älkää ostako akryyliä sisältävää pipoa).
Tuo on hyvä ja lämmin. Itselläni on juuri tuollainen.