Pysyykö muilla pipo päässä?!
En tiedä onko kalloni kananmunan muotoinen vai miksi pipo hivuttautuu pikkuhiljaa ylös,keikkuen lopulta päälaella.
Vain kun laitan hiukset sykerölle niskaan,pysyy pipo paikallaan.sykerö estää nousemisen.
Ärsyttävää!
Kommentit (47)
Mulla sama ongelma. Takaraivoni on täysin litteä. En ole koskaan käyttänyt pipoja vaan käytän takkeja, joissa on huppu.
🇺🇦🇮🇱
Riippuu piposta. Liian tiukka lipuu pois. Löysempi asettuu kuin hattu.
Ihan sama mullakin, kun laitan pipon päähän niin se nousee ylöspäin ja on kiuin joku piippalakki.
Onko pipo tiukka?
Itselläni merinovillapipo pysyy tosi hyvin. Myös töissä - kylmätyöskentelyssä - on samanlainen, ei tarvitse korjailla.
Ei pysy pipo minullakaan päässä. Käytän isoa huivia tai takin huppua.
Kaffebulla wrote:
Mulla sama ongelma. Takaraivoni on täysin litteä. En ole koskaan käyttänyt pipoja vaan käytän takkeja, joissa on huppu.
Sinun lipuille 👎
Pitää olla sopivan pitkä pipo :) yksi pipo kutistui pesussa ja ihmettelin kun vedin sitä päähäni ja kas,se oli pesussa kutistunut. Sopivan pipon saa korvia suojaamaan.
Kyllä pysyy kun vetää tiukasti alas korville asti.
Ei pysy jos teen jotain, kävellessä nyt just pysyy.
Mulla pipo nousee otsan kohdalta ylöspäin. Tuntuu mukavalta kyllä, mutta näyttää hölmöltä.
Kokeile sellaista baskerimallista pipoa joka on niin iso että pystyy vetämään korville. Sama ongelma mulla oli niillä päätämyöten-pipoilla mut kun neuloin tuollaisen niin ongelma ratkesi
En kai ole käyttänyt pipoa kuin alle kouluikäisenä. Eikö muunlaisia hattuja ole, jos kerran pipo ei toimi?
Harva pipo pysyy päässä. Iso pää ja tosi liukkaat hiukset. Löysin sattumalta mallin joka pysyy eikä karkaa.
Ei pysy. Kaulahuivi ja pitkät hiukset niskasta nostaa pipoa ylöspäin. Inhoan talvipukeutumista tämän takia.
Litteä takaraivo niin ei pysy. Tällainen myssymallinen toimii. Avainlipputuotekin vielä.
https://www.prisma.fi/tuotteet/100266604/tuohimaki-naisten-merinopipo-n…

Hanki kypärämyssy.