Muuten hyvä liitto mutta seksiä vain kerran viikossa
Kommentit (34)
Saattaa sitä etelän lomalla olla kerran tai kaksi, mutta eipä juuri muuten.
Minäkin joudun tyytymään seksiin kerran viikossa, vaikka omat halut suuremmat. Mutta muuten menee ihan hyvin, joten kaipa kestän.
N42
Meillä seksiä n.kerran viikossa jos hyvin käy. Yleensä olen saanut sitä ennen jo 2-3 kertaa pakit kun mies on niin väsynyt. Viikonloppuaamuisin kun yritän hyväillä ja innostaa seksiin niin saan vastauksen en mä pysty aamuisin. Silloin kun seksiä on, ei mies vaivaudu ottamaan edes paitaa pois vaan kaivaa laatikosta liukkarin ja könyää päälle. Mekaaninen suoritus, jotta hän voi hyvillä mielin olla taas viikon rauhassa.
Tähän tilanteeseen johti se, että mies jäi kiinni suhteesta ja sen jälkeen hänestä on tullut täysin aloituskyvytön ja mielikuvitukseton. Sitä ennen hän tykkäsi nuolla, naida eri asennoissa ja eri paikoissa, mutta tämän ison kriisin seurauksena meillä tuskin olisi seksiä enää lainkaan jos en itse tekisi aloitetta joka ilta. Seksi kun oli aiemmin se suurin yhdistävä tekijä, koska se oli hyvää niin nyt pettämisen ja nykytilanteen takia teen taustalla jo henkistä erotyötä ja lähden kun aika on kypsä.
Kerran viikossa kelpaisi aivan hyvin jos se olisi tosiaan sellaista että tiedän miehenkin haluavan sitä. Mulle pahempi on se että seksi tuntuu olevan miehelle vain välttämätön paha, velvollisuus joka hänen täytyy täyttää hampaat irvessä. Usein sitten päästänkin miehen pälkähästä ja totean että voidaan vaan nukkua.
Olisikin kerran viikossa,nyt hyvällä onnella 2kk välein.
Kuvittelin, että parisuhteessa parasta on juurikin se, että seksiä on paljon, mutta se koskeekin vaan alkuhuumaa. Ei ihme siis että paria vaihdetaan vuoden välein.
Meillä ehkä noin kolme neljä kertaa vuodessa.
Ja en todellakaan eroaisi koska elämässä on niinpaljon muitakin nautintoja kuin seksi. En mä seksin takia ole naimisiin mennyt vaan ihan vaan rakastuin ihmiseen!
Välillä tuntuu, että jollekin elämässä ei mikään muu merkitse mitään kunhan vaan saa nussia!
Höh, pitää vaan osata järjestää. Mulla on vaimon kanssa myös tuo kerran viikossa, aina sunnuntai aamuna. Ei se riitä minulle, joten vakituisen rakastajattaren kanssa on vielä kaksi panopäivää per viikko eli päästään jo kolmeen kertaan viikossa. Välillä panettaa enemmän ja silloin apuun tulee vakkari maksullinen. Minä, vaimo, rakastajatar ja maksullinen olemme tyytyväisiä tilanteeseen eli win-win-win-win. Vaimon tyytyväisyys toki perustuu siihen että hän ei ole tästä järjestelystä tietoinen, mutta elämä on. Tyhmäähän se olisi seksin vähyyden vuoksi erota, kun muuten suhde on tosi hyvä. Pihtaaminen on myös oma valinta, jolla on seurauksia.
Ja nyt siellä takarivissä taas joku veti herneet nenään, niin kerron että maksullinen on suomalainen keski-ikäinen yrittäjä, jolle olen helppo ja mutkaton asiakas. En tee ohareita, olen siisti, väkivallaton enkä vaadi mitään ihmeellisiä. Ihan normaali perusseksi suojattuna.
Onkos teillä muita harrastuksia kuin seksi?
Me harrastamme liikuntaa kolmena päivänä viikossa. Seksille ei jää paljonkaan aikaa muittenkin harrastusten takia.
Meillä kämppis suhde ja seksiä kerran kaks kuussa. Sekin nopea ja turha. Miettiny vuosia lähtöä.
Kyllä kaikki keinot on saanut koittaa, että seksi on alkanut kulkea. Nyt on tuo kerran viikossa, mutta rouva suostuis jo varmaan vaikka kolmeenkin. Itse vaan en enempää juuri halua kun täytyy käyttää potenssipillereitä.
Mikä kämppissuhde tämä on, jos seksiä 1-2 kertaa kuussa? Onko se yleensäkin mielestäsi (liian) vähän?
21 vuotta naimisissa, ollut saman naisen kanssa yhteensä 25 vuotta. On ollut aikoja, jolloin seksiä on ollut 3 kertaa päivässä, mutta myös kuukausia ilman seksiä. Kerta viikkoon on ihan toimiva setti, jos kummallakin on omat kiireensä, varsinkin näin yli viisikymppisenä. Mutta eihän se kaikille riitä. Meilläkin on yleensä lomalla seksiä sitten miltei päivittäin. Mutta yrityksen pyörittäminen ja muut jutut vaativat arkena aika paljon aikaa, ja sitä on välillä todella väsynyt. Läheisyyttä on kyllä.