Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun esimies loukkaantuu

Vierailija
28.10.2023 |

Mulla 0 soppari ja nyt kun en voinut vahvistaa vuoroja pitkälle ajalle (opiskelen myös korkeakoulututkintoa) niin pomo veti herneet nenään. Painosti mua koko ajan vuorojen kanssa, johon sanoin useaan kertaan, että en voi vahvistaa näitä. Nyt loukkaantui niin, ettei edes vastaa kysymyksiini.

Etenkin tuolla sopimuksella ihmettelen sitä, että aletaan kiukuttelemaan.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Esimies vai esihenkilö?

Henkilö. 

Vierailija
22/31 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noista nollarisopimuksista pääsee eroon? Ihan normitavalla? Onko jollain monta eri 0-sopimuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Esimies vai esihenkilö?

Henkilö. 

Eli nainen.

Vierailija
24/31 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla sopparilla voi tehdä kyllä moneen paikkaan. Ihan normi irtisanoutuminen niissäkin 

Vierailija
25/31 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kannata 0-sopparilla olla listoilla vain yhdessä paikassa. Otat 2-3 0-paikkaa, ja pyörität niitä. 

Vierailija
26/31 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollasoppari joustaa vain toiseen suuntaan, työntekijällä ei ole oikeutta valita vuorojaan. T. Kokemus

Vierailija
27/31 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijän pitäisi saada valita itse vuorot jotka sopii. Erikoista jos ei ymmärretä kun sanotaan "ei sovi"

Vierailija
28/31 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravatkaa siellä työterveydessä valittamassa kaikennäköistä.

Vierailija
29/31 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En tiedä loukkaantumisesta... itse olen alalla jossa joudun pyörittämään paljon 0 sopumuslaisia. On tietty ihmistyyppi, että töitä pitäisi olla silloin kun heille sopii, sen pituisia vuoroja kun heille sopii, niinä päivinä kun heille sopii....

Valitettavasti en voi antaa tiistaina 10 tunnin vuoroa jos tiistaina ei ole töitä tehtäväksi, perjantaina olisi mutta se ei sovi kun viikonloppu ja kaverit ja sosiaalinen elämä, ja ja ja....muutenkin heidän kanssa asiat raskaita hoitaa. Silloin työt menee heille jotka töihin pääsevät ja asiointi helppoa.

Ei voi oikein muuta odottaa jos nollasopparit on se, jolla haluaa toimintaa pyörittää. En tiedä, onko teillä niin, mutta jotkut firmat tuntuu luistavan suunitelmallisuudesta ja olettavat, että käsiä on päivystämässä ja tulossa aina kun huudetaan apua. Sen sijaan, että analysoitaisiin, ennakoitaisiin ja vakioitaisiin työn tar

Meillä työnantaja kehtasi odottaa ja valittaa, kun 0-sopparilaiset eivät herää aamulla klo 8 päivystämään tietokoneen ääressä klo 16 saakka, JOS ehkä työnantaja saattaisi tarvita heitä juuri sinä päivänä klo 11:45. Hirveä poru tästä, kunnes saatiin sanottua, että tämä on aikalailla laitonta ja ei voi odottaa, että olemme "töissä" palkatta päivystämässä 8-16.

No, me valittajat jouduttiin mappi Ö:hön tuolla ja töitä ei enää tippunut.

Vierailija
30/31 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mitäs nyt jos hän ei enää vastaa mulle mitään? En varmaan mene enää heille sitten töihin. 

👍

Toki voit ehdottaa 8h/viikko sopparia, kunhan yhdessä päivä tai kaksi sovitaan. Monet opiskelijat tekevät 4-5h:n iltavuoroja muutamana päivänä viikossa. Uskon, että jostain tällainen työpaikka löytyy. 

Vierailija
31/31 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin loukkaannuttiin, kun en voinut tulla vuoroon, koska menin pääsykokeisiin. Tuhistiin "jaha. Koetetaan keksiä jotain sitten" ... Ei kannata 0 tuntilaisen varaan laittaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän