Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka ei tilaa juuri koskaan nettikaupoista

Vierailija
28.10.2023 |

Olen kerran tilannut Asosilta ja Zalandosta. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Netissä voi rauhassa vertailla tuotteita ja hintoja, ja tehdä rauhassa ostopäätöksen. Myymälässä, kun astuu ovesta sisään joutuu heti jonkun myyjä-haukan kohteeksi, no thanks! 

Netissä voi tehdä vertailua ja mennä kauppaan ostamaan tuote.

Vierailija
22/24 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Netissä voi rauhassa vertailla tuotteita ja hintoja, ja tehdä rauhassa ostopäätöksen. Myymälässä, kun astuu ovesta sisään joutuu heti jonkun myyjä-haukan kohteeksi, no thanks! 

Ei hyvää päivää. Katsoo tarjonnan netistä ja menee ostaa kaupasta, kun on löytänyt haluamansa. Näkee samalla, millainen tuote oikeesti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei hyvää päivää. Katsoo tarjonnan netistä ja menee ostaa kaupasta, kun on löytänyt haluamansa. Näkee samalla, millainen tuote oikeesti on.

No samallahan sen tuotteen tilaa kun siellä netissä jo on, mitä sitä turhaan mennä kaupasta ostamaan kalliimmalla hinnalla. Usein netissä kuvista saa aika hyvin selvää millainen tuote oikeasti on. Jos ostan vaikka jotain kirjaa, pyyhettä tai vatkauskulhoa niin kyllä ne kaikki tarvittavat tiedot siitä tuotteesta on netissä. Toki sitten esim. jotain uutta hajuvettä haluaisin ensin testata kaupassa, mutta jos on semmoinen mitä olen käyttänyt ennenkin niin kyllähän minä tiedän varmuudella mitä saan. Vaatteiissakin on luottoliikkeet, joissa tiedän mitä kokoa kannattaa tilata.

Vierailija
24/24 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mä teen toistepäin. Katson tarvittaessa kaupasta millainen tuoten on ja sitten tilaan netistä halvemmalla.