Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä toipuvat alkoholistit tekevät näin viikonloppuisi?

Vierailija
28.10.2023 |

Itse yritän ollaa ilman viinaa, mutta kun elämä on tylsää ilman sitä.

Ei minulla ole ketään jonka kanssa voisin tehdä jotain selvinpäin, kaikki sosiaaliset kontaktini liittyvät alkoholiin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä kaikilla asiat ovat niin hyvin, on perhe ja työ. Helppo siinä on dokaaminen lopettaa, kun tukea saa joka puolelta. Minulla ei ole ketää, alkoholi on minun yyhstäväni.

Vierailija
22/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mene uimahalliin. Saat kuntoilua ja saunassa saattaa jopa joku vaihtaa pari sanaa. Kotona juot alkoholittoman oluen niin on melkein kuin olisi käynyt pubissa.

Uimahalleissa on pervoja, ei sinne pidä mennä ahdisteltavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulo villapaita. Kokoa palapeli. 

Vierailija
24/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on suositeltu kannabista korvaamaan alkoholi. Onko kenelläkään tästä kokemusta onnistuuko raitistuminen tällä tavalla?

Vierailija
25/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kai niitä mietoja alkoholijuomia voi toipuva alkoholistikin ottaa, vai onko se heti menoa porttiteoria mukaisesti.

Heroiiniakin voi käyttää nautintoaineena jos vetää vain pienet suonensisäiset.

Vierailija
26/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minulle on suositeltu kannabista korvaamaan alkoholi. Onko kenelläkään tästä kokemusta onnistuuko raitistuminen tällä tavalla?

Periaatteessa joo.vähähaittaisempi kuin mikä. Väärinkäyttöpotentiaali pieni koska toleranssit kasvavat jos vähänkään reippaammin yrtiskelee.

Vierailija
27/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap tässä.. en kestänyt enää. avasin kaljan. Uusi yritys ensi viikonloppuna.

Vierailija
28/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hei ap tässä.. en kestänyt enää. avasin kaljan. Uusi yritys ensi viikonloppuna.

Mä juon tän yhden vain. sitten lopetan.

Vierailija
29/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Yhden toipuvan alkoholistin vastaus kysymykseen "Mitä teet näin viikonloppuna":

- Eilen katselin YouTube-videoita ja armeijasta lomalle tulleen poikani kanssa Weird: The Al Yancovic Storyn. Hyvä ja ehdottoman totuudenmukainen elämäkertaelokuva.

- Tänään laitoin armeijasta lomalla olevan poikani kanssa ruokaa ja sitten vaihdoimme talvirenkaat autoon. Nyt pahoitan hetken mieltäni täällä ja sitten menen ruoka- ja kissanhiekkaostoksille. Illemmalla sitten saunaan. Sitten mahdollisesti elokuva, ja jossain vaiheessa nukkumaan.

- Huomenna otan peräkärryn kyytiin ja menen auttamaan puolitutun muutossa. Jos aikaa jää, puran kuvat järkkäristä ja järjestelen niitä vähäsen. Tai jos valoisaa riittää, haravoin pihalta lehtiä. Sitten käyn hakemassa nuoremman poikani kotiin äidiltään. Leikimme Legoilla, kuten aina (onneksi niillä jaksaa aikuinenkin touhuta). Pojan nukkumaanmenon jälkeen vuorossa on taas YouTube ja mahdollisesti mielen pahoittamin

Toivon sinulle kaikkea hyvää!

Vierailija
30/30 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korukivi-istutuksia