Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etävanhempi ei halua nähdä toista lapsistaan.

Vierailija
28.10.2023 |

Olen surun murtama lapsen puolesta. Hän ei toki vielä ymmärrä asiaa, mutta kun ymmärtää se on varmasti lapselle vaikea paikka, kun toinen vanhempi näkee ja viettää pitkiäkin aikoja sisaruksen kanssa, ostelee tavaroita/vaatteita toiselle, mutta ei halua edes tavata häntä. 

Kommentit (236)

Vierailija
141/236 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Joku sairas henkilö trollailee ketjussa ja uhkailee kautta rantain tappamisella jos "pakotetaan tapaamaan lasta". Hänestä tosiaan näkee että Suomen mt-potilaiden hoito on surkeassa jamassa

Ei vaan sinun pieni sadistinen mielesi vääntelee kaiken psyykkeesi mukaisesti. Hae apua ja mene muualle pilaamasta ketjua. Vaikka kautta rantain!

Siellä kalikka kalahti sadisti-isukkiin joka pienessä mielessään haaveilee lapsensa tappamisella :)

Sinun tässä pitäisi häipyä ja mennä hoitoon

Sinä kuvittelet rakkaani. Olen nainen jolle sinä omet kateellinen. Olen älykäs. :))

Korjaan olet.

Siellä on kiihko kova, kun on päästy rakkaan palstan äärelle.

Vierailija
142/236 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa huone, te toistenne rakastajat. Täällä yritetään keskustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/236 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Odota kun isä tapaa uuden naisen. Silloin ei ole isommallakaan lapsella asiaa isän luo. 

Etällä on jo uusi suhde, vaikka minulle ja tutuilleni väittääkin sen olevan vain ystävyyttä. 

Ap tietää näköjään etäisän naissuhteetkin paremmin, kun mies itse 😂

Moni asia paljastaa etän suhteen. Minun ja eksän aikana jo kirjoittelivat toisilleen lämpimistä tunteistaan. 

Keskittyisit nyt vaan siihen vauvaasi ja jättäisit eksän elämään omaa elämäänsä ja vanhemmuuttaan itse valitsemallaan tavalla. 

Vierailija
144/236 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran kerron, että omassa lapsuuden perheessäni sain kuulla jatkuvasti epäkypsältä äidiltä, että olen vahinko ja pilannut hänen elämänsä. Isosisko oli lellikki. Loppupeleissä se olin minä se onnen lapsi, koska selvisin paremmin kuin tuo lellilapsi. Muutin kotoa pois jo 15 veenä. Ja ap voi mennä perheneuvolaam lasten kanssa.

Vierailija
145/236 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No mitäs erosit, nauti nyt.

Ollaan kaikki voitu paremmin ilman riitoja, kun kotona on rauhallista ja kenenkään ei tarvitse pelätä tai kuunnella turhia syyttelyitä. 

Vierailija
146/236 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Onko iso ikäero, lapset eri sukupuolta tai toinen lapsi erityislapsi ja se tyttö/ erityislapsi se, jota ei halua tavata?

Mikä tuo naisten ajatus on, että poika olisi isälle mieluisampi? Tyttö on AINA isän silmäterä.

Itse tapaan poikaani vain säilyttääkseni suhteeni tyttöön hyvänä. Ei välttämättä ymmärtäisi miksi en rakasta veljeään.

Trollolloo. Mutta jos tosi niin toivottavasti menetät tyttäresi ja hän näkee millainen olet oikeasti

Miksi toivot tyttärelle pahaa? Menettäisi rakastavan ja huolehtivan isän.

Isä joka välittää vain toisesta lapsestaan on paha.  Varmasti kohtelee lapsia eriarvoisesti. Jos et osaa rakastaa lastasi niin kyllä lapsi sen aistii ja trauma

Samaa mieltä, enkä voi enää välittää tällaisesta ihmisestä, koska lapsi on minulle niin rakas.

Vierailija
147/236 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Lasten hyvinvointi lähtee kotioloista. Ei ihme, että pahoinvointia on niin paljon. Eriarvoisuus, hyljeksintä ja kiusaaminen lähtee monilla jo kotoa, kun siihen saadaan malli. Joku kiusaa kotona ja siihen ei kukaan puutu. Tässä tapauksessa kiusaaja on isä eikä äiti asiaan puutu.

Eron jälkeen monet isät ei osaa eivätkä halua nähdä tilannetta lasten näkökulmasta. Äidit pystyvät näkemään asiat lastensa kantilta ja kantavat huolta. 

Miten lähivanhempi voi tähän puuttua?

Siten ettei salli eriarvoista kohtelua. Itse en äitinä sallisi sitä, että tavataan vain toista lasta. 

Nämä äärimmäisen tasapuoliset vanhemmat ovat hienoja. Varmaan jättäisivät palavaan taloonkin kaikki lapsensa, jos heidät pitäisi pelastaa jossakin

Toi ei kyllä oo mitenkään äärimmäistä, jos haluaa, että kumpikin lapsi saa vanhemman huomiota.

Vierailija
148/236 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämän etävanhemman voisi ajatella yhtenä tärkeänä osana tukiverkkoanne isomman lapsen osalta. On paljon puolisisaruksia, joista toisella on osallistuva etävanhempi ja toisella ei. Omien lasteni kummit ovat osallistuneet hyvin vaihtelevasti. Tällä kertaa näin. Yksi välittävä aikuinen lisää on aina hyvä asia, vaikka vain toiselle lapselle.

Vierailija
149/236 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Odota kun isä tapaa uuden naisen. Silloin ei ole isommallakaan lapsella asiaa isän luo. 

Etällä on jo uusi suhde, vaikka minulle ja tutuilleni väittääkin sen olevan vain ystävyyttä. 

Moni asia paljastaa etän suhteen. Minun ja eksän aikana jo kirjoittelivat toisilleen lämpimistä tunteistaan. 

Keskittyisit nyt vaan siihen vauvaasi ja jättäisit eksän elämään omaa elämäänsä ja vanhemmuuttaan itse valitsemallaan tavalla. 

Niinkai mä teenkin, mutta rakastan kumpaakin lastani ja pahalta tuntuu.

Vierailija
150/236 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eikö tämän etävanhemman voisi ajatella yhtenä tärkeänä osana tukiverkkoanne isomman lapsen osalta. On paljon puolisisaruksia, joista toisella on osallistuva etävanhempi ja toisella ei. Omien lasteni kummit ovat osallistuneet hyvin vaihtelevasti. Tällä kertaa näin. Yksi välittävä aikuinen lisää on aina hyvä asia, vaikka vain toiselle lapselle.

En valehtele lapselleni tai muillekaan, vaan kerron, että etä on kummankin vanhempi.

Vierailija
151/236 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En valehtele lapselleni tai muillekaan, vaan kerron, että etä on kummankin vanhempi.

Ei tässä kukaan sanokaan, että sinun pitäisi valehdella. Ehdotetaan vain, että arvostaisit sitä että toisella lapsellasi on osallistuva etävanhempi. 

Vierailija
152/236 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ollaan kaikki voitu paremmin ilman riitoja, kun kotona on rauhallista ja kenenkään ei tarvitse pelätä tai kuunnella turhia syyttelyitä. 

No hyvä kun voitte paremmin vaikka epätasa-arvoista on? Onko oikeesti parempi?

Vierailija
153/236 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Joku sairas henkilö trollailee ketjussa ja uhkailee kautta rantain tappamisella jos "pakotetaan tapaamaan lasta". Hänestä tosiaan näkee että Suomen mt-potilaiden hoito on surkeassa jamassa

Ei vaan sinun pieni sadistinen mielesi vääntelee kaiken psyykkeesi mukaisesti. Hae apua ja mene muualle pilaamasta ketjua. Vaikka kautta rantain!

Siellä kalikka kalahti sadisti-isukkiin joka pienessä mielessään haaveilee lapsensa tappamisella :)

Sinä kuvittelet rakkaani. Olen nainen jolle sinä omet kateellinen. Olen älykäs. :))

Ei vaan olet mies, joka luulee olevansa älykäs. Jo kirjoitustyylisi paljastaa sinut mieheksi

Ei, kyllä olen naiseksi syntynyt. Näin on tunnustettu. :)

Vierailija
154/236 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Korjaan olet.

Sitä kutsutaan vauhdiksi, älyvekotin ei pysy perässä. Ehkä täytyy päivittää ajatasalle.

Vierailija
155/236 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hankkikaa huone, te toistenne rakastajat. Täällä yritetään keskustella.

Ei näistä nössöistä ole mihinkään ja taitavat suurin osa olla kyllä naisia. Harmi, olen miehiin päin edelleen. Olen yrittänyt kertoa rehellisesti kuinka niitä lapsia arvostetaan mutta perhana kun ei meinaa mennä jakeluun.

Vierailija
156/236 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Muista tukea myös niitä vanhempia jotka haluaisivat tavata lapsiansa mutta kiusataan sillä ettei anneta. Aina joku viaton kärsii.

Vierailija
157/236 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kuulostaa hyvältä. Valitettavasti nykyisin asiat ovat toisin eikä rakkaudesta ole tietoakaan. Tämä äiti josta on puhuttu voisi toki ottaa miestä kotiinsa ja tutustuttaa pieneen lapseen mutta lapselliset aikuiset eivät ole niin hyviä vanhempia ja heillä on tätä narsismia sekä ilkeyttä ja kontrollointihalua. Niillä pärjää Suomessa.

Vierailija
158/236 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei tässä kukaan sanokaan, että sinun pitäisi valehdella. Ehdotetaan vain, että arvostaisit sitä että toisella lapsellasi on osallistuva etävanhempi. 

Aivan järkyttävä ehdotus. En ole ap, mutta aivan kamalia ehdotuksia ja kritiikkiä on tullut. 

Ap on huolissaan ja pahoillaan lastensa puolesta. Täällä haukutaan ap:ta ja pyydetään, että antaisi isän olla isä omalla tavallaan. Aivan järkyttäviä ihmisiä ja ilmeisesti äitejä. Ilmeisesti heille olisi ihan ok asia, jos heidän lapsensa isä huolehtisi yhdestä lapsestaan ja hylkäisi muut. Aivan sairasta toimintaa. 

Omassa suvussani on ollut ikävää eriarvoisuutta lasten kohtelussa. Oma isovanhempini teki sitä omille lapsilleen ja samoin toimi lastenlastensa kohdalla. On jättänyt melkoista katkeruutta. 

Vierailija
159/236 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Niinkai mä teenkin, mutta rakastan kumpaakin lastani ja pahalta tuntuu.

Miksi ylipäätään hankit lapsia tuossa suhteessa? Heidän pahoinvointi on sinun syytäsi.

Vierailija
160/236 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No hyvä kun voitte paremmin vaikka epätasa-arvoista on? Onko oikeesti parempi?

On parempi. Vaan traumaside jyllää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä