Etävanhempi ei halua nähdä toista lapsistaan.
Olen surun murtama lapsen puolesta. Hän ei toki vielä ymmärrä asiaa, mutta kun ymmärtää se on varmasti lapselle vaikea paikka, kun toinen vanhempi näkee ja viettää pitkiäkin aikoja sisaruksen kanssa, ostelee tavaroita/vaatteita toiselle, mutta ei halua edes tavata häntä.
Kommentit (236)
Joku sairas henkilö trollailee ketjussa ja uhkailee kautta rantain tappamisella jos "pakotetaan tapaamaan lasta". Hänestä tosiaan näkee että Suomen mt-potilaiden hoito on surkeassa jamassa
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Lasten hyvinvointi lähtee kotioloista. Ei ihme, että pahoinvointia on niin paljon. Eriarvoisuus, hyljeksintä ja kiusaaminen lähtee monilla jo kotoa, kun siihen saadaan malli. Joku kiusaa kotona ja siihen ei kukaan puutu. Tässä tapauksessa kiusaaja on isä eikä äiti asiaan puutu.
Eron jälkeen monet isät ei osaa eivätkä halua nähdä tilannetta lasten näkökulmasta. Äidit pystyvät näkemään asiat lastensa kantilta ja kantavat huolta.
Miten lähivanhempi voi tähän puuttua?
Siten ettei salli eriarvoista kohtelua. Itse en äitinä sallisi sitä, että tavataan vain toista lasta.
Vierailija wrote:
Vaikka lapsi olisi ns vahinko niin vastuu pitää silti kantaa. Jos mies ei halua lasta niin käyttäköön kumia tai tehköön vasektomian
Tämäpä
Vierailija wrote:
Siis onko täällä joku isä joka pelkää että hänen päässä "napsahtaa" ja hän tap paa lapsensa mikäli pakotetaan tapaamaan? Ensinnäkin, kannattaa hakea apua noihin vihantunteisiin. Ja toiseksi, jos lasta ei halua nähdä niin kukaan eikä mikääb taho voi siihen pakottaa
Ei ole, olen kommentoinut täällä mitä on mahdollista tapahtua jos pakotetaan. Riskienhallinta täytyisi yrittää pitää balanssissa näissäkin asioissa. Narsismi tappaa ihmisiä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Lasten hyvinvointi lähtee kotioloista. Ei ihme, että pahoinvointia on niin paljon. Eriarvoisuus, hyljeksintä ja kiusaaminen lähtee monilla jo kotoa, kun siihen saadaan malli. Joku kiusaa kotona ja siihen ei kukaan puutu. Tässä tapauksessa kiusaaja on isä eikä äiti asiaan puutu.
Eron jälkeen monet isät ei osaa eivätkä halua nähdä tilannetta lasten näkökulmasta. Äidit pystyvät näkemään asiat lastensa kantilta ja kantavat huolta.
Onko tässä keskustelussa kerrottu vanhempien sukupuolia? Mielestäni tuollainen yleistäminen menee jo kiusaamisen kategoriaan.
Ei suoran kerrottu, mutta on kyllä tullut ilmi 100% vatrmuudella, että isä on etävanhempi.
Olet tainnut aloittaa illan jo aika aikaisin.
Sinä olet aika huono trollaamaan, harjoittele vähän lisää :)
Vierailija wrote:
Joku sairas henkilö trollailee ketjussa ja uhkailee kautta rantain tappamisella jos "pakotetaan tapaamaan lasta". Hänestä tosiaan näkee että Suomen mt-potilaiden hoito on surkeassa jamassa
Ei vaan sinun pieni sadistinen mielesi vääntelee kaiken psyykkeesi mukaisesti. Hae apua ja mene muualle pilaamasta ketjua. Vaikka kautta rantain!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Siis onko täällä joku isä joka pelkää että hänen päässä "napsahtaa" ja hän tap paa lapsensa mikäli pakotetaan tapaamaan? Ensinnäkin, kannattaa hakea apua noihin vihantunteisiin. Ja toiseksi, jos lasta ei halua nähdä niin kukaan eikä mikääb taho voi siihen pakottaa
Ei ole, olen kommentoinut täällä mitä on mahdollista tapahtua jos pakotetaan. Riskienhallinta täytyisi yrittää pitää balanssissa näissäkin asioissa. Narsismi tappaa ihmisiä.
Kukahan se narsisti on, se lapsen tappaja vai joku muu? Ja kerrotko, miten pakotetaan tapaamaan lasta jota ei yksinkertaisesti halua tavata? Katsos kun se poliisi ei vie väkisin isää lapsen luokse jos isä ei lasta halua tavata.
Sen sijaan lapsen voi viedä väkisin isälleen, vaikka lapsi ei halua
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Siten ettei salli eriarvoista kohtelua. Itse en äitinä sallisi sitä, että tavataan vain toista lasta.
Koska ajattelet vain itseäsi ja näennäisesti lapsia. :)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Onko iso ikäero, lapset eri sukupuolta tai toinen lapsi erityislapsi ja se tyttö/ erityislapsi se, jota ei halua tavata?
Mikä tuo naisten ajatus on, että poika olisi isälle mieluisampi? Tyttö on AINA isän silmäterä.
Itse tapaan poikaani vain säilyttääkseni suhteeni tyttöön hyvänä. Ei välttämättä ymmärtäisi miksi en rakasta veljeään.
Trollolloo. Mutta jos tosi niin toivottavasti menetät tyttäresi ja hän näkee millainen olet oikeasti
Miksi toivot tyttärelle pahaa? Menettäisi rakastavan ja huolehtivan isän.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Odota kun isä tapaa uuden naisen. Silloin ei ole isommallakaan lapsella asiaa isän luo.
Etällä on jo uusi suhde, vaikka minulle ja tutuilleni väittääkin sen olevan vain ystävyyttä.
Ap tietää näköjään etäisän naissuhteetkin paremmin, kun mies itse 😂
Moni asia paljastaa etän suhteen. Minun ja eksän aikana jo kirjoittelivat toisilleen lämpimistä tunteistaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei vaan sinun pieni sadistinen mielesi vääntelee kaiken psyykkeesi mukaisesti. Hae apua ja mene muualle pilaamasta ketjua. Vaikka kautta rantain!
Siellä kalikka kalahti sadisti-isukkiin joka pienessä mielessään haaveilee lapsensa tappamisella :)
Sinun tässä pitäisi häipyä ja mennä hoitoon
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kukahan se narsisti on, se lapsen tappaja vai joku muu? Ja kerrotko, miten pakotetaan tapaamaan lasta jota ei yksinkertaisesti halua tavata? Katsos kun se poliisi ei vie väkisin isää lapsen luokse jos isä ei lasta halua tavata.
Sen sijaan lapsen voi viedä väkisin isälleen, vaikka lapsi ei halua
Ei kannata alkaa tehdä olettamuksia sekoittaaksesi asioita. Lue uudelleen, harjoitus tekee mestarin. Ja olet väärässä, ei poliisi vie lasta väkisin isälle. :)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Onko iso ikäero, lapset eri sukupuolta tai toinen lapsi erityislapsi ja se tyttö/ erityislapsi se, jota ei halua tavata?
Mikä tuo naisten ajatus on, että poika olisi isälle mieluisampi? Tyttö on AINA isän silmäterä.
Itse tapaan poikaani vain säilyttääkseni suhteeni tyttöön hyvänä. Ei välttämättä ymmärtäisi miksi en rakasta veljeään.
Trollolloo. Mutta jos tosi niin toivottavasti menetät tyttäresi ja hän näkee millainen olet oikeasti
Miksi toivot tyttärelle pahaa? Menettäisi rakastavan ja huolehtivan isän.
Isä joka välittää vain toisesta lapsestaan on paha. Varmasti kohtelee lapsia eriarvoisesti. Jos et osaa rakastaa lastasi niin kyllä lapsi sen aistii ja traumat jää
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Siellä kalikka kalahti sadisti-isukkiin joka pienessä mielessään haaveilee lapsensa tappamisella :)
Sinä kuvittelet rakkaani. Olen nainen jolle sinä omet kateellinen. Olen älykäs. :))
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nämä äärimmäisen tasapuoliset vanhemmat ovat hienoja. Varmaan jättäisivät palavaan taloonkin kaikki lapsensa, jos heidät pitäisi pelastaa jossakin järjestyksessä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sinä kuvittelet rakkaani. Olen nainen jolle sinä omet kateellinen. Olen älykäs. :))
Korjaan olet.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei vaan olet mies, joka luulee olevansa älykäs. Jo kirjoitustyylisi paljastaa sinut mieheksi, kultaseni :)