Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siveysvyössä.

Vierailija
28.10.2023 |

Mieheni runkkaili ja seksimme alkoi hiipua pikkuhiljaa. Sitten otin puheeksi että jos hommattaisiin siveysvyö. Sanoin että näin ei voi jatkua, että en saa tarpeeksi seksiä. Niinpä sitten tilasimme yhdessä bon 4 metallisen siveysvyön. Paketin saavuttua asensin vyön paikalleen ja laitoin avaimet kaulaani. Kas kummaa, kahden päivän päästä aloin saamaan huomiota enemmän. kolmen päivän päästä hän jo vonkasi seksiä, sanoin että saat olla muutaman päivän vielä, että tiedät kun panettaa etkä saa. Viikon jälkeen sanoin että nyt makkariin, mieheni suorastaan huhotti kiihkoissaan. Hän nuoli minut ihanasti pariin kertaan ja sitten avasin lukon, seisokki oli mahtava ja kova kuin kivi. Otin kullin suuhun ja ei aikaakaan kun sperma purkautui nieluuni. Spermaa tuli paljon ja minulla oli vaikeuksia niellä kaikki. Aloin hellästi runkkaamaan kullia ja kohta uusi seisokki. Nyt menin kontille ja mieheni alkoi tulla sisään takaa, asento josta nautin. Hän pani todella kovaa minua ja minä kiljuin saaden useamman orgasmin. Kulli takoi kohdunsuuta tunsin pientä kipua mutta nautinto oli valtava orgasmien yhä tullessa uudestaan ja uudestaan. Mieheni tarrasi tukastani kiinni ja pani kun ori tammaansa. Sitten hän painautui kiinni minuun ja kaorahteli kullin sykkiessä  sisälläni pumpaten spermaa. Panimme useamman kerran, sitten pesuille ja munat taas lukkoon.  Olemme molemmat oikeen tyytyväisiä ratkaisuun lukita munat. Seksiä on nyt meillä 2-4 krt viikossa. Mieheni on nyt ollut kohta 3v siveysvyössä, ja sanoo itsekkin että oli hyvä ratkaisu. N 37.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti, meillä laitettaisiin siveysvyö, niin rouva melko nopeasti unohtaisi koko jutun. Saattaisi jopa pitää hyvänä juttuna kun saa sitten itse olla rauhassa.

Vierailija
22/29 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisko ehdottaa miehelle tota? Mitenhän mahtais suhtautua.. Olis kyllä kokeilemisen arvoinen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle tuollainen siveysvyö on hyvä. Ja sitten myös suupallo. Voi rauhassa kattella urheilua ja välillä käy nykäsemässä anaaliin rojut. Toimii hyvin ja ollaan todella tyytyväisiä molemmat.

Vierailija
24/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka miehen suomenmaassa kuuluisi olla siveysvyössä.

Vierailija
25/29 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on ja pysyy lukittuna. Alkoi vehtaamaan naapurin rouvan kanssa. Nyt sitten ollut jo kaksivuotta metallisessa vyössä. Nyt käyttäytyy kuin pikku puudeli kun piiskaan säännöllisesti ja  runkkaamalla saa laueta silloin tällöin. Pimppaa annan tosi harvoin suihinotosta puhumattakaan. En oikeen tarvitse miestä mihinkään muuhun, kun palvelemaan omia asioitani lumenluonti, siivoaminen jne miesten hommat. Itseni hoidan statisfayerilla ja sauvoilla. Runkkari ukko saa kyllä katsoa kiimoissa kun hoidan itesäni, mutta mitään seksiä ei tipu eikä lirise. Olen sanonut että näin mennään kunne toisin päätän, ota tai jätä ja lähe meneen. Piiskaaminen ja vyössä olo tulee jatkumaan ja pitkään, että alkaa taas kunniottamaan minua. Nea 44.

Vierailija
26/29 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele että naapuri rupes kiinnostelemaan😂

Vierailija
27/29 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on ja pysyy lukittuna. Alkoi vehtaamaan naapurin rouvan kanssa. Nyt sitten ollut jo kaksivuotta metallisessa vyössä. Nyt käyttäytyy kuin pikku puudeli kun piiskaan säännöllisesti ja  runkkaamalla saa laueta silloin tällöin. Pimppaa annan tosi harvoin suihinotosta puhumattakaan. En oikeen tarvitse miestä mihinkään muuhun, kun palvelemaan omia asioitani lumenluonti, siivoaminen jne miesten hommat. Itseni hoidan statisfayerilla ja sauvoilla. Runkkari ukko saa kyllä katsoa kiimoissa kun hoidan itesäni, mutta mitään seksiä ei tipu eikä lirise. Olen sanonut että näin mennään kunne toisin päätän, ota tai jätä ja lähe meneen. Piiskaaminen ja vyössä olo tulee jatkumaan ja pitkään, että alkaa taas kunniottamaan minua. Nea 44.

Epäterve suhde, en yhtään ihmettele että naapurin rouva alkoi kiinnostamaan.

Sinä itse olet tässä kohtaan oikeastaan enemmänkin kuin orja miehellesi kun joudut jatkuvasti vahtimaan että mitä tekee ja milloin. Miehellä on itsemäärämisoikeus ja sinun on se poistettava jos hän niin haluaa.

Vierailija
28/29 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä eräällä videolla nainen laittoi miehellensä aivan mini koon vyön jossa penikselle ei jää lainkaan kasvuvaraa. Siihen vyöhön sitten kierreruuvilla asennettiin dildo.

Huh miten julma kapistus. Mutta kivaa olisi kokeilla.

M35

Vierailija
29/29 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas joku tossukka mies raukka joka yrittää olla alfa. Runkkaile vain salaa ja ole muka mies.