Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitettiun lahjalistat isovanhemmille

Vierailija
28.10.2023 |

Anoppi heti soitti etteihän myö tämmösiä kyetä kun pitää Maikun ja ollinkin lapsille jotain laittamaan 

On ne pihejä, lapsetkin ihmettelee kun toisilta mummoilta tulee hyvät lahjat, toisiltä tyyliin vihreät kuulat ja kolmen parin nippu sukkia 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu vtuun lahjalistoinesi ja provoinesi.

Vierailija
2/6 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh-hoijaa. Ostakaa ja hankkikaa itse lahjanne. älkääkä pitäkö muita (isovanhempia, kummeja siisaruksia...) lahja-automaatteina, joille ojennetaan vain puutelista. - Kyllä minä itse lapsettomana sisaruksena ja useamman alspen kummina kuuntelen toki toiveita mutta lopulliset päätökset ja valinnat teen itse, mitä kenellekin hankin mahd. joululahjaksi. 

Kummisetä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/6 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei katso ole varaa ostella satojen eurojen edestä lahjoja. 

Vierailija
5/6 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti provohan tää on, koska jätetään kertomatta mitä siellä listalla oli eli oliko myös jotain edullisempia kympin legopaketteja yms. vai vaan 100-200e lelusettejä. 

Mutta ikävänä faktana, sellaisiakin ihmisiä on ketkä haluavat ostaa/antaa juuri sen mitä haluavat vaikka se ei olisi lahjansaajan mieleen.

Meillä toiveet olleet luokkaa lahjakortti (esim. s/k ketjuun, koska ne on mahdollista hankkia lähikaupastakin), joku pieni legopaketti yms. niin ei, koska pitää itse saada valita mitä annetaan niin annetaan liian pieniä vaatteita ja/tai heikkolaatuista lelua joka hajoaa päivässä. Eli käytetään isompi summa rahaa asiaan joka on lapselle täysin hyödytön (ei tietenkään kuittia ja revitään laput irti ja muutamat on pestykin (hajusteet) ettei vaan voida vaihtaa tai palauttaa). 

Kyllähän se rehellisesti tuntuu ihan kiusanteolta.

Vierailija
6/6 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja on lahja ja siitä kiitetään oli se sit mitä tahansa. Törkeää vaatia jotain tiettyjä lahjoja. Antaja saa päättää ja jos liikaa vaaditte niin kohta ette saa sitä vähääkään.