Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ylläpidätte parisuhteenne hyvinvointia ja liekkiä?

Vierailija
28.10.2023 |

Aihe kiinnostaa, koska olen pitkässä parisuhteessa ja olen huomannut, että mies on ehkä "arkistunut" meidän parisuhteen asioissa. Olen ihmisenä sellainen, että tykkään näyttää kumppanille rakkautta pienillä teoilla (valmiit aamupalat, pieni hauska yllätys, toisen hemmottelu jne.) Tiedän sen, että meidän rakkauden kieli eroaa toisistaan, minun rakkauden kieleni on juuri nuo teot/yllärit, miehen puolestaan arjessa auttaminen (ruoan teko, kauppareissut jne.) Mutta mielestäni molempien pitäisi muistaa nuo toistensa tarpeet ja mennä oman mukavuusalueen ulkopuolelle. Puhuminen on puolisolleni hankalaa ja minä puolestani voisin jutella "henkeviä" pitkiäkin aikoja ja ajatusten jäsentely ja jakaminen tulee minulla luonnostaan. 

Yhteistä aikaa ollaan lapsiperhearjessa pyritty vaalimaan vähintään joka toinen viikko, ollaan käyty syömässä/elokuvissa jne. Mulla on alkanut ehkä hieman tulla kaverillisia fiiliksiä puolisoani kohtaan ja tästä olen hänelle sanonutkin. Kaipaisin enemmän arkisesta puurtamisesta poikkeavaa (pienet ajatuksella tehdyt rakkauden osoitukset, hassuttelu jne) elämää, sitä että ollaan tiimi ja meillä on kivaa pariskuntana ja perheenä ja, että panostetaan toinen toisiimme. 

Antakaahan parhaat vinkkinne parisuhteen liekin ja hyvinvoinnin ylläpitämiseen ja uudelleen löytämiseenkin!! Eroa en ole miettinyt, koska uskon, että tällaisiin asioihin voi vaikuttaa, mikäli motivaatiota molemmilta löytyy. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys. Huumori. Leikki.Hyvä taide.Armoa itselle ja toiselle.

Vierailija
2/2 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien joka pyhä päivä 1 ruusun haudalle,.Valitetavasti liekki on sammunut ja  hän on iki unessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän