Olen rakastunut toiseen naiseen
Oma kumppani on korkeasti koulutettu, todella järkevä. Tämä toinen taas on tunteiden perässä elävä. Koulut eivät pahemmin ole kiinnostaneet. Hänen luonne on positiivinen. Hän on myös rakkaudessa hieman naiivi.
Kommentit (48)
Tiedän useita miehiä, jotka vaihtaneet sen hyvän kumppanin jännänaiseen.
Exä vaihtoi minut johonkin alempaan kastiin..
Sulle jää käteen vielä tyhjä arpa.
Ap. Strippikerholla työskentelevä ammattilainen ei rakasta sua.
Kerro tuo vaimollesi, niin hänkään ei luultavimmin ole enää niin tasaisen rauhallinen. Tulee jännyyttä elämään.
Ei se rakkaus katso ammattia. Nauti. ❤️
Miksi mainostat Kumppanisi koulutus tasoa?Kieli Sinu Heikosta itsetunnostasi. En usko sinun aloitus,keksi päivän mitaan parempia juttuja.
Vierailija wrote:
Tiedän useita miehiä, jotka vaihtaneet sen hyvän kumppanin jännänaiseen.
Siksipä #decentermen
Niin? Tuo toinen ilmeisesti nauttii elämästä eläen hetkessä. Itse olen samanlainen.
Joskus paska kiehtoo. Tuttu mies vaihtoi tyylikkään vaimonsa stereotypiseen tatuoituun yh-valkoroskaan joka pukeutuu mustaan ja pinkkiin sekä polttaa ketjussa. Meni omakin tasonsa siinä samalla alemmas
Rakkaudella ja järjellä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Rakkaus on tilapäinen tai pysyvä mielenhäiriö. Luokittelet ihmisiä koulutuksen perusteella eli eka suhteesi on ehkä enempi perustunut järkeen kuin tunteeseen. Kumpi sinulle on elämässä tärkeämpää?
Mistä tiedät toisen koulutuksesta? Tai suunnitelmista jatkokouluttautua? Miten positiivinen elämänasenne poissulkee sen,ettei voisi olla myös järkevä? Monesti tietysti hymyilevaa,ystävällistä ihmistä pidetään vähän hömelönä, vaikka olisi myös järkevä. Totinen ihminen on varmasti viisas, ei naura turhia jos ollenkaan.
Vierailija wrote:
Exä vaihtoi minut johonkin alempaan kastiin..
XD Kukaan täällä ei ole toisen yläpuolella. En ihmettele miksi vaihtoi.
Minä olen varmaan tällainen rakkaudessa naiivi, kun en mieti kumppaneiden koulutusta. Riittää muut yhteiset asiat.
Olet varmaan sellainen kulissi-mies. Että kaikki näyttää hyvältä ulospäin,siitä saa pisteitä työelämässä,missä vain. Kannattaa jatkaa järkevällä linjalla. Suhde toisen naisen kanssa ei tulisi onnistumaan.
Voi kun mun salasuhdemies olisi rakastunut muhun. Ei kuitenkaan ole, olen hänelle vain pano. Itse olen ihastunut mieheen. No nautin hyvästä seksistä niin kauan kuin juttua kestää.
Vierailija wrote:
Olet varmaan sellainen kulissi-mies. Että kaikki näyttää hyvältä ulospäin,siitä saa pisteitä työelämässä,missä vain. Kannattaa jatkaa järkevällä linjalla. Suhde toisen naisen kanssa ei tulisi onnistumaan.
Jep. Toinen nainen ei suostuisi siihen.
Jännityksellä odotan palstan trollikriitikon numeraalista arviota, kuten 0/5
Idiootilta ap vaikutat...