Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi täytät tiskikineen väärin?

Vierailija
28.10.2023 |

Tätä ihmettelen kotona ja olemme ihmetelleet myös töissä. Miksi fiksut ihmiset vuodesta toiseen täyttävät tiskikineen väärin? Eikä nyt saivarrella siitä, onko minun tapani se ainoa oikea, koska  on selkeästi vääriä tapoja. Väärissä tavoissa astiat eivät pysy paikallaan, vaan kääntyvät ylösalaisin, ovat jo alun perin ylösalaisin (ts. esim lasi suu ylöspäin) astioita menee koneeseen puolet vähemmän kuin oikealla tavalla, astiat eivät puhdistu, koneen pyörivät osat eivät mahdu pyörimään, pesuaineluukku ei mahdu aukeamaan  tms 

Eivätkö ihmiset huomaa, että päivästä toiseen ne heidän koneeseen väärin asettamansa astiat aina korjataan eri paikkaan? Esim. töissä matalat kahvikupit siirretään yläkorin kaksitasoiseen osaan, johon mahtuu kuppeja paljon ja tästä kohdasta siirretään mukit ja jopa lautaset pois. Kotona siirrän viinilasit kohtaan, jossa pidike viinilasien jalalle ja muoviastiat siirrän kohtaan, jossa ne pysyvät paikoillaan.Lautaset laitetaan lautasille varattuun osaan piikkien väliin pystyyn, ei lappeelleen koriin.

Jos oikeasta tavasta täyttää kone sanoo, niin tästähän tulee sitten tuhahtelua, että täytä itse sitten kun ei kelpaa. 

Jos kerran vaivaudut joka päivä laittamaan astiasi koneeseen, niin MIKSI teet sen väärin? Onko sinusta hauskaa, että joku työkavereista käyttää aina 5 min koneen järjestelyyn päivittäin? Etkö muka  vain huomaa tai tajua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tiskikoneen 

Vierailija
2/7 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai koneen voi kukin täyttää miten haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tulet tänne ja yrität weeetuilla fiksummillesi? Tajuatko että sinä olet se penaalin tylsin kynä? Miksi et tajua?

Vierailija
4/7 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako se sulle kuuluu miten tiskikoneeni täytän. 

Vierailija
5/7 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea, tais olla paskaa. 

6/7 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei oo kouluttanu mulle, miten tiskikonetta ajetaan 🫣 

Vierailija
7/7 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu wrote:

Kukaan ei oo kouluttanu mulle, miten tiskikonetta ajetaan 🫣 

Ottaisitko mielelläsi vastaan tiskikoneenajokoulutuksen, jos käyttäisit tiskikonetta päivittäin?