Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehillä on parempia vaatteita

Vierailija
27.10.2023 |

En tiedä kuvittelenko vain mutta miesten vaatteet vaikuttavat olevan huomattavasti mukavampia. laadukkaampia ja tyylikkäämpiä kuin naisten. En halua naisena pukeutua vartalonmyötäisiin trikoisiin ja kynähameisiin vaan kaipaisin vaatetta joka istuu ja joka on oikeasti mukava, hyvä ja laaduskasta materiaalia. 

Ehkä tämä johtuu etten ole koskaan tuntenut olevan kovin naisellinen nainen. En halua tekokynsiä, en irtoripsiä enkä kasvohoitoja.   Tykkään myös miesten hajustetuista vartalonpesuaineista, ne tuoksuvat paremmalle kuin naisten.

Muita joilla samoja ajatuksia?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on transvestiitteja.

Vierailija
42/69 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kotioloissa käytänkin usein miesten vaatteita. Esim. miesten paitapuserot ovat huomattavasti mukavampia kuin naisten paitapuserot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Se johtuu siitä, että naiset suostuvat ostamaan heikkolaatuisia ja ylihintaisia vaatteita.

Naisten muoti vaihtuu 4 kertaa vuodessa ja naiset on suurin kuluttajaryhmä. Sen sijaan miesten muoti on aina sitä samaa. Se ei kuitenkaan ole syy miksi miesten vaatteet tehdään laadukkaammista ja lämpöarvoltaan korkeammista materiaaleista vaan syy on vanha kunnon naisviha. Viedään rahat naisilta, eikä sen kummempaa syytä ole. Naiset on tottuneet siihen että yhden käytön jälkeen vaatteesta menee sormet läpi ja ensimmäisessä pesussa vaate on pilalla, koska meni pitkään ennen kuin he tajusi että miehille ei myydä samanlaista kuin heille.

Vierailija
44/69 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levikset ostan aina miesten housu osastolta. Tykkään miesten tuoksuista ja käytän myös niitä itse.

Vierailija
45/69 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on.   Miesten takeissa on povitasku ja muutenkin paremmat taskut. Paidat on kestävämpää materiaalia. Talvitakit on lämpimämpiä, vaikka naiset palelee fysiologiansa takia herkemmin.

Vierailija
46/69 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille löytyy aivan varmasti laatuvaatteita. Tarjontaa on 90% enemmän kuin miehille. Tottakai siihen mahtuu mukaan myös pikamuotirytkyt, mutta kuka pakotti ostamaan niitä? Ei miestenkään pikamuotivaatteet ole laadukkaita.

Vierailija
47/69 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Niinhän se menee, että laatu maksaa vaatteissakin. On myös puuvillaa ja sitten on "puuvillaa". Samoin kuin on nahkaa ja sitten on "nahkaa". Jos haluaa hyvää ja kestävää vaatetta, niin silloin pitää laittaa pätäkkää pöytään - oli sitten nainen tai mies.

Hinta ei todellakaan ole laadun tae. Ja tässä nyt pointina muutenkin on, että jos ostat 20 eurolla naisten 100% puuvilla t-paidan, se on mitä todennäköisimmin ohutta kangasta, jossa on säännöllisessä käytössä reikä jo viimeistään puolen vuoden jälkeen. Kun taas ostat 20 eurolla miesten 100% puuvilla t-paidan, se kestää, kestää ja kestää. Ajan kanssa ehkä väri haalistuu, joku sauma pettää ja kangas pehmenee käytössä, mutta ei reikiinny.  

No sittenhän tuossa olisi todellinen markkinarako perustaa yritys, joka tekee niitä kestäviä t-paitoja naisille! Vai kävisiskö siinä niin, että ne paksummasta kankaasta tehdyt jykevät t-paidat ei eivät möisikään niin hyvin naisille kuin mitä kuvittelet?

Vierailija
48/69 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Se johtuu siitä, että naiset suostuvat ostamaan heikkolaatuisia ja ylihintaisia vaatteita.

Naisten muoti vaihtuu 4 kertaa vuodessa ja naiset on suurin kuluttajaryhmä. Sen sijaan miesten muoti on aina sitä samaa. Se ei kuitenkaan ole syy miksi miesten vaatteet tehdään laadukkaammista ja lämpöarvoltaan korkeammista materiaaleista vaan syy on vanha kunnon naisviha. Viedään rahat naisilta, eikä sen kummempaa syytä ole. Naiset on tottuneet siihen että yhden käytön jälkeen vaatteesta menee sormet läpi ja ensimmäisessä pesussa vaate on pilalla, koska meni pitkään ennen kuin he tajusi että miehille ei myydä samanlaista kuin heille.

No nyt kun ilmeisesti naiskuluttajille on viimeinkin paljastunut tämä naisvihan kyllästämä härski kusetus, niin nämä huonolaatuiset vaatteet eivät varmasti enää myy? Tai en ainakaan keksi mitään selitystä sille, minkä takia naiset edelleen alistuvat tähän huijaukseen. Tai miksi ei ole syntynyt uusia naisille suunnattuja vaatemerkkejä kuin sieniä sateella joiden vaatteet ovat yhtä kestäviä/laadukkaita kuin miestenkin. Kysyntää on tämänkin purkauksen perusteella pakko olla niin maan penteleesti.

Vai ovatko naiset vain niin helevatan tyhmiä?

Vierailija
49/69 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjonta vastaa kysyntään. Jos naisille olisi kannattavaa myydä laadukkaita vaatteita, niitä olisi taatusti tarjolla. Ellei sitten palstanaisten foliohattu kiristä päätä niitä tiukasti, että he kuvittelevat kaikkien vaatevalmistajien olevan mukana yhteisessä salajuonessa, jossa naisille myydään tahallaan vain huonoja vaatteita naisvihan vuoksi. Byääh naiset ovat taas uhreja! 

Vierailija
50/69 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman, että miesten vaatteet ovat laadukkaampia ja ryhdikkäämpiä. Juuri tällä viikolla ihastelin Halosen miestenvaatteita. Käyttäisin itsekin niitä, jos kokisin ne omakseni. Mutta olen naisellinen ja naisen vartaloinen, niin miesten vaatteet eivät minulle sovi tyylillisesti, enkä henkisestikään kokisi miesten vaatteita omakseni.

Henkka maukka rytkyjä en käytä, eikä vaatteissa saa olla akryylia edes sitä yhtä prosenttia. Löydäpä tässä sitten kohtuullisella hinnalla siistin ja laadukkaan näköisiä neuleita, kun suurin osa on pilattu tuolla akryylilla.

Vierailija
51/69 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Valitettavasti miesten koot on mulle lähes aina liian isoja, mutta poikien vaatteista löytyy sopivaa varsinkin rennommissa vaatteissa ja laatu on huomattavasti parempaa.

Vierailija
52/69 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kaikki housut, takit, pitkähijaiset paidat ja sukat miesten puolelta. Mulla on leveät hartiat ja lattaperä :D Naisten vaatteet eivät istu

Vierailija
53/69 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen huomannut saman, että miesten vaatteet ovat laadukkaampia ja ryhdikkäämpiä. Juuri tällä viikolla ihastelin Halosen miestenvaatteita. Käyttäisin itsekin niitä, jos kokisin ne omakseni. Mutta olen naisellinen ja naisen vartaloinen, niin miesten vaatteet eivät minulle sovi tyylillisesti, enkä henkisestikään kokisi miesten vaatteita omakseni.

Henkka maukka rytkyjä en käytä, eikä vaatteissa saa olla akryylia edes sitä yhtä prosenttia. Löydäpä tässä sitten kohtuullisella hinnalla siistin ja laadukkaan näköisiä neuleita, kun suurin osa on pilattu tuolla akryylilla.

Itse asiassa noissa keinokuiduissakin on valtavasti eroja niiden laadussa ja valmistustekniikoissa. Ei siis kannata autistisesti ajatella "luonnonkuituja sen olla pitää" tyylisesti, vaan miettiä valmistajan yleistä laatuvaikutelmaa. Nykyään löytyy paljon valmistajia, jotka panostaa tekstiiliteknologian uusimpiin tuotekehityksiin eikä aina pelkästään puhtaasti luonnonkuiduilla. Tämä myös näkyy hinnassa. Eikä nämä merkit ole sellaisia, joiden logo olisi esillä prameasti, vaan usein sitä logoa ei edes näy muualla kuin vaatteen sisäpuolella. 

Laitoin jo aiemmin listan useista laadukkaista vaatemerkeistä, mutta laitetaan se nyt uudemman kerran. Näiltä merkeiltä löytyy osassa vaatteita keinokuituja ja keinokuitu on valittu nimenomaan parantamaan tuotteen laatua - ei heikentämään sitä. 

Filippa K

Arket

A Days March

COS

Asket

Colorful Standard

Samsoe Samsoe

Tiger of Sweden

Twothirds

Folk

YMC

Vierailija
54/69 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Itse asiassa noissa keinokuiduissakin on valtavasti eroja niiden laadussa ja valmistustekniikoissa. Ei siis kannata autistisesti ajatella "luonnonkuituja sen olla pitää" tyylisesti, vaan miettiä valmistajan yleistä laatuvaikutelmaa. Nykyään löytyy paljon valmistajia, jotka panostaa tekstiiliteknologian uusimp

Kiitos luettelostasi!

Minäkin tunnen naisia, jotka ostavat vaatteitaan miesten osastolta. Varsinkin pitkäselkäiset ja -käsivartiset löytävät paremmin neuleita ja paitoja miesten osastolta ja he ovat myös tyytyväisempiä laatuun ja hintaan verrattuna naisten osaston tarjontaan. Myös lyhyehköt, mutta harteikkaat suuntaavat ensin miesten puolelle.

Minun vartalomallini, varsinkin housuissa, on D, siis ihan tavallinen naismalli, mutta vaatetta ei tahdo löytyä eli se mikä ei ole suoraakin suorempaa, on sitten todella kurvikasta. Missä on nykyään välimuoto? Vuosikymmeniä sitten ihan tavallisissa kivijalkakaupoissa (joita siihen aikaan vielä oli), samoin tehtaanmyymälöissä ja ihan marketeissa oli saatavilla eri mitoituksia, nykyään myyjä ei aina edes tiedä eri mitoituksista. Olen myös povekas ja nykyään myös ylipainoinen, enkä todellakaan huoli pelkkää teko- tai keinokuitua, joten tutustun kyllä luetteloosi valmistajista. Kiitos vielä kerran!

Töissä muuten eräs kolmikymppinen mies valitti miesten(kin) vaatteiden huononevaa laatua, toinen, kuusikymppinen, on opetellut käymään säännöllisesti etsimässä hyvälaatuisia vaatteita kirpputoreilla, ei ole hänkään enää täysin tyytyväinen kauppojen miesten vaatteiden laatuun.

Vierailija
55/69 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ratkaissut asian ostamalla ns. klassisia, tyylikkäitä vaatteita esim. Hugo Boss tai Polo Ralph Lauren, niissä on perusvaatteet ihan samat miehille ja naisille, toki mitoituksessa on eroa.

Chinot parissa eri värissä, pari neuletta ja kauluspaitaa, t-paitoja. Siinäpä ne.

Vierailija
56/69 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla lesbo tai trans, jos huomaa, että miesten vaatteet sopivat paremmin ja ovat laadukkaampia tai käytännöllisempiä. Lesbo ja trans -huutelu on tässä tapauksessa sitä tyypillistä miesten ulinaa, kun kaikki muu paitsi heteromies on uhka miehiselle itsetunnolle.

Naisten vaatteissa on usein inhottava ihotuntuma (karheita tai tosi liukkaita materiaaleja), mitoitus on kummallista (puristaa kyynärvarsista yms) ja yksityiskohdilla pilattuja (rumia kuvioita tai liian avonaisia kaula-aukkoja). Vihaan sitäkin, että naisten t-paidoissa ei ole kuin lipareet hihoina - haluan rehelliset t-paitamitan hihat eli lähelle kyynärtaivetta. 

Vierailija
57/69 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olen ostanut miesten puolelta juurikin paitoja, koska eivät kuulla läpi. Ketkä noita naisten vaatteita oikein suunnittelee?

Miehet

Kyllä se vaan valtaosa on naisia. Siis ei mikään 51% vaan ihan oikeasti tarkkoja lukuja tietämättä joku 4/5

Vierailija
58/69 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Levikset ostan aina miesten housu osastolta. Tykkään miesten tuoksuista ja käytän myös niitä itse.

Miesten myskituoksut on minulle aivan liian miehekkäitä.

Vierailija
59/69 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset pari vuotta naisten vaatepuolella tarjonta on ollut kehnoa. Itse olen xl, ystävä nainen m kokoa ja kummallakin sama mielipide. Saa oikeasti etsimällä etsiä mitä viitsisi ostaa ja käyttää.

Covidko syynä vai??

Vierailija
60/69 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on totta. Ostaisin vaatteita miesten puolelta ellen olisi niin pienikokoinen.

Huonon laadun lisäksi naisille myydään muutenkin käsittämätöntä potaskaa. Tykkään yleensä esim. Espritin tyylisistä vaatteista. Paria neuletta katsoin ja toisessa on helma toiselta puolelta tavallinen ja toiselta puolelta viimeistelemätön. Sellainen rullaantuva. Toisessa oli hihansuut leikattu auki. Ihan kuin joku taapero olisi äidin paitaa vähän muokannut.

Eikä nuo olleet virhekappaleita, sen tarkistin. Naisille yritetään myydä valmiiksi rikkinäisiä vaatteita. En ostanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän