Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On taas todettava, että iho ja päänahka pysyy hyvänä kun niitä pesee päivittäin

Vierailija
27.10.2023 |

Kaikki pesuvälinpidennyskokeilut päättyy aina katastrofiin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen ja föönaan hiukset joka aamu ja hyväkuntoiset ovat.

Vierailija
2/14 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joka aamu käyn suihkussa niin että pesen vartalon ja hiukset. Hiukset aina shampoolla koska muuten kutisee ja rasvoittuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut saman.

Vierailija
4/14 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pesen ja föönaan hiukset joka aamu ja hyväkuntoiset ovat.

Niin minäkin taas jatkossa teen.

Ap

Vierailija
5/14 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas päänahka kuivuu ja hilseilee aina suihkussa käynnin jälkeen. Myös rasvoittuu. En tiedä mikä auttaisi siihen.

Vierailija
6/14 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mulla taas päänahka kuivuu ja hilseilee aina suihkussa käynnin jälkeen. Myös rasvoittuu. En tiedä mikä auttaisi siihen.

Pesu perusvoiteella auttaa päänahan kuivuuteen ja hiukset tuntuu paksummilta, ei rasvaisilta. Mulla käytössä humektan. Hieron päänahkaan ja annan vaikuttaa jos vaan ehdin.

Vierailija
7/14 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kuinka usein peset ja millä? Hierotko shampoon kunnolla päänahkaan ja huuhtelet huolellisesti pois? Sisältääkö shampoo silikonia tai hajusteita tai onko se liian voimakasta?

Vierailija
8/14 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Se hilseilee koska on kuiva ja rasvoittuu koska ihosi koittaa pitää päänahan kosteana. Rasvoittuminen on kehon oma tapa yrittää pitää itsensä kosteana, sama on kasvoissakin. En ole koskaan koittanut, mutta ainakin XZ:lla on hyaluronihappo tippoja hiuspohjaan ja on tarkoitettu nimenomaan kuivan päänahan hoitoon. Suihkun jälkeen jos sitä laittaa? 

Vierailija
9/14 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauaakaan kun joku esittää vastaväitteitä ihon liiaallisesta "hinkkaamisesta", odottelen...

talipallojalkavahtimaali
10/14 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin. ihon luontainen rasvoittumine on terveellisempää ja pesu vain joka toinen päivä

Vierailija
11/14 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Pesu perusvoiteella auttaa päänahan kuivuuteen ja hiukset tuntuu paksummilta, ei rasvaisilta. Mulla käytössä humektan. Hieron päänahkaan ja annan vaikuttaa jos vaan ehdin.

Pestäänkö sen jälkeen vielä shampoolla? 

Vierailija
12/14 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tapa sopii yhdelle-toinen toiselle, niinhän se on vähän kaikessa

Vierailija
13/14 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Aina kun jätän hiustenpesun vähän pidemmäksi ajaksi, niin hiukset näyttää siltä kuin on dipattu öljyssä ja hiukset lähtevät päästä. Jos en pese naamaani saippualla illalla, niin aamulla naama on täynnä finnejä.

Vierailija
14/14 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pese useammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi