Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin vauvalla on kettupeitto!

Vierailija
27.10.2023 |

Hah! Juuri luin lehdestä, että se paljon ihasteluja saanut peitto onkin varastettu! Miten noloa!

Juu, juu... onnea vaan vauvasta rikolliset, meni kyllä kaikki kunnioitus ja luotto teihin.

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Se on sitä suomalaista rehellisyyttä, ihan vahingossa otin sen peiton kun luulin että sen saa ottaa.

Kahviloissa pitää porata reikiä lusikoihin kun muuten nekin vahingossa otetaan mukaan.

Ei niitä reikiä oikeastaan varastamisen takia lusikoihin porata.

Miksi sitten?

Vierailija
82/115 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Aika julmaa porukkaa tällä palstalla. Jos synnytys ollut rankka, niin ei uupunut äiti kykene kaikkia asioita ajattelemaan ihan loppuun asti. Meillä syntyvyys on romahtanut ja toimittajat jaksavat uutisoida parista rätistä. Herra Jumala sentään.

Peittoja on varastettu niin paljon että niitä ei enää riitä kaikille vauvoille. Mitä SE tekee syntyvyydelle?!

Voisi luvata kaikille synnyttäville tuollaisen kettupeiton. Mitäköhän se tekis syntyvyydelle.

Ei mitään, kukaan ei tee lasta siksi, että saisi jonkun kettupeiton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tays on vuokrannut peitteet sairaalan vastasyntyneille Sakupelta, niissä on mikrosiru. Ei voi ostaa yksityinen. Pitää palauttaa synnytyspuolen yksikköön. 

Vierailija
84/115 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Uutisissa oli että nuo peitot on palosuojattua kangasta.

En lastani palonsuoja-aineissa tarpeettomasti pyörittelisi.

Ihmettelin itsekin tuota asiaa. Ehkä ihan pelotteeksi kerrottu. Vastasyntynyt js palosuoja-aineet kuullostaa erittäin huonolta yhtälöltä yhdessä.

Julkisissa paikoissa, kuten sairaala, kaikki tekstiilit - peitot, verhot jne. on palosuojattu ja perustuu lainsäädäntöön ja Eu direktiiveihin, sillä on ihan eri asia pelastustyöt, jos vauvoja on parikymmentä, kun kotona on vain yksi tai korkeintaan kaksi vauvaa. 

Ja samaa ihmettelen, millainen äiti haluaa käyttää vauvalleen edes peittoa kotona, jossa kemikaalikuorma, normaalissa olosuhteissa kotona. 

Yhteiskunta vastuuseen. Varastavat äidit eivät varastaessaan tienneet, että peitot oli käsitelty kemikaaleilla.

Vierailija
85/115 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Se on sitä suomalaista rehellisyyttä, ihan vahingossa otin sen peiton kun luulin että sen saa ottaa.

Kahviloissa pitää porata reikiä lusikoihin kun muuten nekin vahingossa otetaan mukaan.

Ei niitä reikiä oikeastaan varastamisen takia lusikoihin porata.

Miksi sitten?

narkkareiden takia... reikäinen lusikka ei käy kokkaamiseen

Vierailija
86/115 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku linkittää sen idiootin somen, joka menee näyttelemään varastettua peittoa? En ole itse törmännyt yhteenkään järjen jättiläiseen, ois mielenkiintoista nähdä sellaisen ihmisen koko some.

Vierailija
87/115 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Voisko joku linkittää sen idiootin somen, joka menee näyttelemään varastettua peittoa? En ole itse törmännyt yhteenkään järjen jättiläiseen, ois mielenkiintoista nähdä sellaisen ihmisen koko some.

Ne kuvat on varmasti jo poistettu.

Vierailija
88/115 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut tätä palstaa lukemalla, että nykyäidit ovat ääliöitä, tämä on taas yksi todiste siitä. Varkaita ja ääliöitä.

Vierailija
89/115 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomat eivät vain ymmärrä tätä asiaa. Lisäksi lapsi saattaa olla nepsy jolle tuttu peitto on tärkeä turva.

Vierailija
90/115 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minun puolesta saa pitää. Onhan se kiva muisto oman lapsen syntymästä ja pieni palkkio siitä että tuottaa uuden veronmaksajan. 

Taidat olla varas itsekin.

Vierailija
91/115 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minun puolesta saa pitää. Onhan se kiva muisto oman lapsen syntymästä ja pieni palkkio siitä että tuottaa uuden veronmaksajan. 

Ei varkaiden lapsista tule veronmaksajia. He imevät väärän moraalin vanhemmistaan ja päätyvät rikollisiksi itsekin.

Vierailija
92/115 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on kielikello ja vasikka. valtavan nenän tunkeminen toisten asioihin alkaa olla jo kansantauti suomessa. tämän johdosta en ole enää kenenkään kaveri. tällöin omat asiat pysyy omina asioina. aikanaan kun lopetettiin ukon kanssa kaikki somekanavat, päästiin eroon pitkänenäisistä urkkijoista. ystäviä jäi kourallinen, eikä niillekään mitään kerrota, varsinkaan jos utelevat.

Vierailija
93/115 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Lapsettomat eivät vain ymmärrä tätä asiaa. Lisäksi lapsi saattaa olla nepsy jolle tuttu peitto on tärkeä turva.

Mä kasvatin nepsylapsen aikuiseksi ja maailmalle, ja olen edelleen sitä mieltä, että sairaalasta ja vastasyntyneistä varastaminen on yhtä alhaista kuin haudoilta varastaminen. Joitakin tekoja halveksitaan ihan syystä.

Vierailija
94/115 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onpa "kiva" muisto, kun kaikki tunnistavat nyt tuon kuvion ja tietävät lapsen vanhemmat varkaiksi. 

Vierailija
95/115 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Varmaan yli laudalla tai mur hain fossa kiertää jo näiden profiilit. Ja minkä nettiin laittaa se netissä pysyy. Netti tallentaa sivuista arkistot, joten vaikka kuvat poistaisi hädissään, niin netissä ne arkistossa pysyy ja on sieltä kaivettavissa. 

Vierailija
96/115 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ne kuvat on varmasti jo poistettu.

Ei netistä voi poistaa mitään. Ne on archivessa tallessa.

Vierailija
97/115 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No ei ole isoin asia mitä sairaalassa tapahtuu. Potilaat osaa pölliä jos jonkinlaista, moni käyttää systeemiä muulla tavoin sujuvasti hyväkseen. Pitäkööt vauvat peittonsa.

-sairaanhoitaja

Samoin terveyskeskuksen tarkkailussa. Jos potilas omaisensa kanssa jää yksin tarkkailuhuoneeseen, jossa sillä hetkellä ei muita potilaita ole, lähtee hyvin äkkiä hameen alle esim. verenpainemittari tai printteripaperipakkaus.

HAMEEN ALLE? Jotain rajaa näihin juttuihin nyt.

Kyllä. Miten niin jotain rajaa?Hameen alta on löydetty moottorisahaa, kymmenien litrojen öljykanistereita ja paljon muuta.

Vierailija
98/115 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kyllä alas vajota kun synnytysosastolta varastaa! Se on pois niiltä muilta vauvoilta. 

Vierailija
99/115 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Varmaan yli laudalla tai mur hain fossa kiertää jo näiden profiilit. Ja minkä nettiin laittaa se netissä pysyy. Netti tallentaa sivuista arkistot, joten vaikka kuvat poistaisi hädissään, niin netissä ne arkistossa pysyy ja on sieltä kaivettavissa. 

Ihan oikein varkaille. 

Vierailija
100/115 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Lol, hyvä homma. Vois vähän hävettää varkaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä