TAMPERELAINEN! Anastitko kettupeiton synnytyssairaalasta?
Kommentit (47)
Achmed näkee natti peitto, peitto Achmedin. Muuten rasismi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vahingossa joo. Mies oli pakannut sen kassiin mukaan, kun luuli, että on meidän oma, sairaalassa kun harvoin on mitään noin kivoja kuoseja tekstiileissä. Pitäisi palauttaa, mutta en kehtaa, kun pidetään varkaana.
Nimenomaan varkaitahan te olettekin. Miehen erehdys muuttui teidän molempien tekemäksi varkaudeksi just sillä sekunnilla kun avasitte kotona kassin ja sinä tajusit että mukaan on tullut sairaalalle kuuluva peitto. Se olisi pitänyt palauttaa mahdollisimman pian.
En nyt sanoisi varkaudeksi, kun mies sen tietämättään pakkasi mukaan. Ajateltiin, ettei yhdestä peitosta voi olla kiinni tää sairaalan peittotilanne..
Ettepä olleet ainoita, jotka ajatteli ettei tämä yksi peitto mitään merkkaa. Varmaan samalla logiikalla voi mistä vain varastaa yksittäisen tuotteen, kun ei se koko firmaa kaada?
Vierailija wrote:
kyllähän se siru peitossa varkaat löytää
HELVETTI! Rötös-akat kiinni! Perkeleet varasti peitot!!! Kyllä niiden perseet vielä tervataan!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vahingossa joo. Mies oli pakannut sen kassiin mukaan, kun luuli, että on meidän oma, sairaalassa kun harvoin on mitään noin kivoja kuoseja tekstiileissä. Pitäisi palauttaa, mutta en kehtaa, kun pidetään varkaana.
Nimenomaan varkaitahan te olettekin. Miehen erehdys muuttui teidän molempien tekemäksi varkaudeksi just sillä sekunnilla kun avasitte kotona kassin ja sinä tajusit että mukaan on tullut sairaalalle kuuluva peitto. Se olisi pitänyt palauttaa mahdollisimman pian.
En nyt sanoisi varkaudeksi, kun mies sen tietämättään pakkasi mukaan. Ajateltiin, ettei yhdestä peitosta voi olla kiinni tää sairaalan peittotilanne..
Ettepä olleet ainoita, jotka ajatteli ettei tämä yksi peitto mitään merkkaa. Varmaan samalla logiikalla voi mistä vain varast
Sairaala ei ole firma.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kyllä. Anastin ja ei omatunto kolkuta ollenkaan vaikka nettopalkkani on 7000e kuussa.
Noloa. Eihän sitä enää edes kehtaa käyttää missään, kun koko Suomi nyt tuon uutisen katsomisen jälkeen tietää, että se on sairaalan peitto. Turhaan joudut varomaan ettei se näy kuvissa ja turhaan huolehtimaan että se on kaapissa piilossa kun vieraita tulee. Itse ostetun peiton kanssa ois paljon helpompaa.
Höpö höpö. En minä sitä tietenkään mitenkään piilottele. Miksi niin tekisin? Olen päinvastoin iloinen, että otin peiton itselleni. Olen jo kuvannut someen vauvaani peiton kanssa ja aion tehdä niin jatkossakin. Kaikki tuttuni tietävät jo että se on varastettu, no worries.
Kerran varas, aina varas. Miten tuttusi uskaltavat kutsua sinua luokseen, kun saatat varastaa heiltäkin jotain?
Vierailija wrote:
Ajateltiin, ettei yhdestä peitosta voi olla kiinni tää sairaalan peittotilanne..
Mäkin pöllin joka kaupasta yhden tavaran. Eihän se yhdestä ole kiinni.
Minäkin mietin sairaalassa ollessani (ei synnytyssairaala) että onpas nää lakanat mukavaa materiaalia. En silti vienyt mitään tai ajatellut, että ei se haittaa jos sellainen tarttuu mukaan.