Pitääkö muiden miesten exät exäänsä "lapsena"?
Eli siis mies eronnut muutamia vuosia sitten ja heillä yhteiset isot lapset. Miehen ex pitää miestäni ihan lapsena. Tulee ohjeita ja neuvoja pyytämättä. Käskyjä. Onneksi mies ei niitä kysy eikä noudata, mutta todella ärsyttävä tapa pitää aikuista miestä tollasena lapsena. Mies on ihan kykenevä hoitamaan asiansa. :D
Kommentit (6)
Se on ihan miten alas sen riman laskee kun määrittelee asioiden hoidon. Meillä pitää koko suku exää lapsena, koska ollaan se tunnettu jo vuosikymmeniä ja tiedetään ne tavat hoitaa asioita. Eli millekään ei tehdä mitään, odotetaan vain että on paskat housuissa ja joku muu sitten siivoaa.
Paha sanoa, kun oman exän kanssa viestimme vain lapsiin liittyvistä asioista. Niistäkin ei pakosti edes kuukausittain. Osa viesteistä on tyyliin, "voitko hakea X:n treeneistä huomenna?".
Vierailija wrote:
Se on ihan miten alas sen riman laskee kun määrittelee asioiden hoidon. Meillä pitää koko suku exää lapsena, koska ollaan se tunnettu jo vuosikymmeniä ja tiedetään ne tavat hoitaa asioita. Eli millekään ei tehdä mitään, odotetaan vain että on paskat housuissa ja joku muu sitten siivoaa.
Tää ex nainen ei itse saa mitään aikaiseksi. Pyörittelee vain asioita ja käskyttää, muttei itse hoida.
Mun ex on niin pienen lapsen tasolla, ettei sen kanssa voi edes puhua tai viestitellä. Itkupotkuraivari sieltä aina tulee vastaan. Aiempina vuosina olin hänellä estossa, ex pakotti viestimään uuden vaimonsa kautta... Onneksi et tarvi enää olla missään tekemisissä, ei vaikka meillä onkin alaikäisiä lapsia. Kun ei ex enää halua tavata lapsiaan eikä kykene kommunikoimaan kanssani mitenkään, minkäs sille sitten voi.
Hih hih