Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En muista että olisin koskaan harrastanut seksiä puoleensavetävän partnerin kanssa

Vierailija
27.10.2023 |

Aina täytynyt tyytyä siihen mitä saa. Nuoremmiten se vielä menetteli kun oli pakko saada paineet purettua mutta näin keski-ikäisenä 47v seksin tason olisi ehdottomasti oltava parempi. Paras kai luopua koko seksistä. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista. Ehkä sinun kannattaisi joskus ostaa maksullista seksiä sitten? Saisit valita ulkonäkökriteeriesi perusteella sopivan henkilön.

Vierailija
2/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina harrastanut seksiä kivannäköisten naisten kanssa. Minulla ollut 4 tyttöystävää ja kaikki oli oikein nättejä. Yhden yön juttuja minulla ei ole ollut kuin viisi koska olen ollut enemmän pitkissä suhteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ole koskaan harrastanut seksiä epäviehättävän miehen kanssa. Kaikki mun seksipartnerit on olleet komeita.

Vierailija
4/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai.

Minä taas en ole sekstannut kenenkään kanssa, johon en ole tuntenut vetoa. 

Olen itse ruma, mutta en kyllä haluaisi tilanteeseen, jossa harrastaisin seksiä omiin silmiini ruman kanssa.

Vierailija
5/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmosta, eri veikeetä kun teini-iän kateudesta muodostuu koko persoona.

Vierailija
6/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä johtuu, mutta mielestäni ihminen jotenkin rumentuu sängyssä vaikka muuten näyttääkin hyvältä. Etenkin nukkuvat ihmiset önghh.

Vierailija
7/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla ilman, jos ei ne kelpaa mitä kiinni saa!!

Vierailija
8/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla. Miten jos koittaisit nostaa omaa tasoasi, auttaisiko se löytämään paremmin matchaavia tyyppejä?

Vierailija
9/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko partnerit olleet saman tasoisia kanssasi vai oman tasosi alapuolella?

Vierailija
10/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä taas en ole koskaan harrastanut seksiä epäviehättävän miehen kanssa. Kaikki mun seksipartnerit on olleet komeita.

Rumat naiset saavat, rumat miehet ei. Onnea vaan sullekin.

Vierailija
11/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras pano on ollut 20 vuotta vanhempi varakas mies. Mies ei ole viehättävä eikä oikein kivakaan, mutta hänellä on paksu kalu ja taito käyttää sitä oikein. Seksissä on eräänlaista alistamisen tunnetta mukana mieskunnon lisäksi ja asetelma kiihottaa. Parhaat orgasmit olen saanut mieheltä, johon en kahta kertaa edes vilkaisisi. N35

Vierailija
12/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki joiden kanssa olen harrastanut seksiä ovat olleet potentiaalisia pysyvään parisuhteeseen. Muiden kanssa en ryhdy lähempään tuttavuuteen.

Vierailija
13/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama tilanne kuin ap:lla. Aika lailla tynnyrinpohjia on useimmiten pitänyt kaapia, että on saanut seksielämän pidettyä hengissä.

Ei kai siinä mitään. Ei se pärstävärkki ole kaikki kaikessa - seksin laadukkuus on pääosin jotain ihan muuta kuin ulkonäköä.

Vierailija
14/20 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En tiedä mistä johtuu, mutta mielestäni ihminen jotenkin rumentuu sängyssä vaikka muuten näyttääkin hyvältä. Etenkin nukkuvat ihmiset önghh.

Lapinlahden linnut jo lauloivat:en koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa, mutta monen vierestä oon herännyt. Hirveesti auttaa, ettei mene humalassa sänkyyn.

Vierailija
15/20 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vaatteilla saa peitettyä rumat kohdat, muhkurat, arvet, karvat, selluliitin. Voi muotoilla, litistää, kohottaa ja ties mitä. Kun vermeet ottaa pois, niin aika harvassa on ihmiset jotka ei rumene. Epäesteettiset asennot seksin aikana eivät auta asiaa. Tässä varmaankin syy miksi osa tykkää pimeästä.

Vierailija
16/20 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet olleenkaan seksiä harrastanut jos ei ole ollut vetävää kumppania? Sama se olisi vain runkata sitten.

Vierailija
17/20 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa orgasmin ruman lahnankin kanssa joten what's the problem? Mutta irtoseksi on kyllä syntiä mene naimisiin.

Vierailija
18/20 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni ei ole viehttänyt oikein koskaan, mutta olen paikannut tätä maksullisilla naisilla

Vierailija
19/20 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei kannata olla ronkeli. Suomalainen sanalasku sanoo: "Huonossakin repussa voi olla hyvät eväät." Kerran seurustelin pitkään sairaanhoitajan kanssa, jolla oli rusinat kylkiluoden päällä. Mutta se seksi!!! Valitettavasti muutin työn vuoksi kauaksi eikä suhde jaksanut jatkua. Siitä viisastuneena minulle kävi seuraavasti: Kävelin kadulla asemalta kotiin päin. Edessä meni pienikokoinen taskuvenus takaa päin katsottuna. Mitkä sääret ja kurvit! Kiihdytin vauhtia ja pääsin melkein rinnalle ja näin, mitkä rinnat!! Kävelin ihan rinnalle, vilkaisin sivulle ja voi .... Muistin sananlaskun ja aloin jutella jotain yleistä. Hän vastasi kohteliaasti ja nyt olemme olleet yhdessä yli 10 vuotta. Hän on varsinainen villikissa sängyssä. Ja kani. Kerroi onn kohteliaasti,että hänellä on persoonalliset kasvot. Hän tietää sen itsekin, mutta sille emme kumpikaan voi mitään. Enkä minäkään mikään Tom Cruise ole. Ulkonäkökeskeiset swaippaajat menettävät paljon mahdollisuuksia, uskokaa vain.

Vierailija
20/20 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jokainen nainen on kaunis ja seksikäs omalla personallisella tavallaan.

Ehkä tylsempiä ulkonäöllisesti ovat juuri nuo "hyvännäköiset" minua ei sytytä tusina naiset, on niitäkin tullut kokeiltua, kun on eteen sattunut sopivasti...

Seksikäin asia on korvien välissä oleva sielukkuus...