Montako joulukinkkua meinaatte syödä ennen joulua?
Pakko jonkun niitä ostaa ja syödä kun kerran Frisman pakasteallas on täynnä
Kommentit (14)
Tänään laitan klo.23 yhden leivinuuniin.
Jos mulla ois varaa niin miksei vaikka viis. Mutta saattaa jäädä se ainoakin taas tänä vuonna ostamatta, kuten aika monena jouluna. Mitäpä sitä yksinään, vaikka mieli tekisi.
Kemistä minäkin; En yhtään. En ennen enkä jälkeen joulun. Omillaan asunut yli 20v. Ikänään en kinkkua paistanut. Enkä paista. Töissä paistettiin joskus kinkkua; Kinkunvalvojaiset ja ihmiset jotka innoissaan että kun tuoksuu kinkku. Itseäni moinen haju etoo. Ei kiitos.
nolla,aattona kinkkua vasta ekan kerran. se on juhlahetki
En yhtään ennen, en yhtään jouluna, enkä jälkeen.
Kinkkua en syö.
Yksi pitää maistella. Toinen ehkä varmuuden vuoksi. Sitten vielä se varsinainen jouluna.
En ainuttakaan ennen joulua ja en yhtään jouluna. Joulukinkku ei ole minulle mikään juttu. Äidillä saatan pari palaa ottaa jouluaterialla, jos hän ehdottomasti kinkun haluaa laittaa tarjolle.
Eikö yleensä kannata katsella vasta joulun jälkeen lisäkinkkuja kaupan pakasteesta, kun ylijääneitä kinkkuja myydään alennuksella?
Vierailija wrote:
Eikö yleensä kannata katsella vasta joulun jälkeen lisäkinkkuja kaupan pakasteesta, kun ylijääneitä kinkkuja myydään alennuksella?
Joskus minä olen laskenut tämän varaan. Että voisi syödä kinkkua, lanttulastikkoa ja rosollia vaikka joulun jälkeenkin. Ei niitä täällä päin vaan koskaan ole.
4
Yhden ennen joulua. Ensi yönä paistan.
Yksi on syöty ja toinen menee ennen joulua.