Suosittelen jokaista vanhempaa ostamaan lapselle tälläisen nyt kun tilanne on mikä on Suomessa!
Ostin pojalleni tämän. Asutaan Vantaalla ja itse ei ole joutunut ryöstön kohteeksi, eikä yritetty viedä vaatteita mutta ikätovereiltaan on pari tapausta.
Nyt lähenee Joulu ja vaatteiden ja tavaroiden ryöstämiset lisääntyy varmasti kun lapsille ostetaan Jouluna monessa perheessä kalleitakin asioita.
Näitä löytyy monesta eri paikasta edullisesti, tässä esimerkiksi on 140lbs ja ei ollut kallis ostos. Myös k rauta ja muut nettikaupat myy näitä, aika halpa henkivakuutus/rikosten ehkäisy väline.
https://finsec.fi/turvahalytin
Kommentit (38)
Videokamera otsaan kuvaamaan suoraa lähetystä nettiin voi myös hillitä rikoksia. Rikolliset pääsevät suoraan kuviin.
VaahtoVasara wrote:
140 lbs? Sehän on melkein 70 kiloa, ei sellaista jaksa lapsi kantaa.
Oma poika harrastaa krav magaa ja tyttö wing chun kung futa. Ei ihan helpolla kumpikaan jää kahdenneksi.
He hhe
Pitäiskö laittaa joululahja pakettiin xD
Teini "mikä tää on?"
Äiti : "se on sellainen turvahälytin et tuntemattomat ei ryöstä sua tai sun juttuja mitä noissa muissa paketeissa on!"
"Aa, kiitti". xD
Pukinkonttiin! Tänä vuonna pukki huolehtii myös turvallisuudesta..
TÄHÄN ON TULTU.
Vierailija wrote:
TÄHÄN ON TULTU.
Tuliko yllätyksenä? Oliko se perus yllätys? Vai oliko se "ullatuus"? :D
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
TÄHÄN ON TULTU.
Tuliko yllätyksenä? Oliko se perus yllätys? Vai oliko se "ullatuus"? :D
Se oli ullatuus.
Miten sen saa sitten hiljaiseksi?
Minulla on itselleni pippurisumute, niitä saa mm Tallinnasta. Täytyy Kai lapsillekin ostaa kunhan kasvavat ja alkavat kulkea itsekseen.
Kukaan tommoisesta välitä. Taittoveitsi on paljon parempi vaihtoehto.
Vierailija wrote:
Miten sen saa sitten hiljaiseksi?
Laittamalla takaisin sen narun, ainakin tuossa mallissa. Toisissa malleissa on esim on off katkaisu nappula, sekin on helppo mutta toisaalta ryöstäjä saa sen myös otettua kädestä ja laitettua off nappulaan ja siksi naru on parempi.
140 db voi aiheuttaa kyllä kuulovaurion myös käyttäjälle
Vierailija wrote:
140 db voi aiheuttaa kyllä kuulovaurion myös käyttäjälle
Parempi sekin kun tulla puukotetuksi.
Vierailija wrote:
Jos siitä tule sellainen auton varashälyttimen kuuloinen ääni niin ei ihmiset oikein reagoi siihen.
Sellainen kirkumisääni on tehokkaampi.
Paras olisi sellainen joka huutaa kovaan ääneen "RIKOS RIKOS RIKOS RIKOS RIKOS RIKOS!"
Vierailija wrote:
Tuon ääni vastaa suunnilleen autovarkaushälyttimen ääntä kovuudeltaan. Kyllä minä nousen yölläkin kurkistelemaan, jos parkkipaikalta kuuluu sellainen ääni.
Jaa, no minä en reagoi ellei ääni jatku tolkuttoman kauan. Naapureillakin varashälyttimet soi monta kertaa vuodessa syystä tai toisesta (ei kuitenkaan varkauksien vuoksi).
Tuon ääni vastaa suunnilleen autovarkaushälyttimen ääntä kovuudeltaan. Kyllä minä nousen yölläkin kurkistelemaan, jos parkkipaikalta kuuluu sellainen ääni.