Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajien palkat 2023

Vierailija
27.10.2023 |

Hoitajat hei! Laittakaa tähän ketjuun nykyinen palkkanne. Halutessanne voitte kertoa missä olette töissä, kokemusvuodet jne. Vertaillaan, onko tässä hommassa mitään järkeä.. 

Minun palkkani on 2583 e kuukaudessa. Olen lähihoitajana kotihoidossa. En ole tyytyväinen, vaikka ei tuo kaikista matalin palkka olekaan. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama lähtöpalkka ilman lisiä. Lisineen menee yli 3000€. 

Vierailija
2/7 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2801,42e/kk. Kätilö erikoissairaanhoidossa päivätyössä, ei siis tule lisiä. Jippijaijee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

7000e Terveystalossa :)

sitten heräsin

Vierailija
4/7 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruspalkka 2646 e. Työhistoria 24 vuotta terveydenhoitajan työtä, tätä teen edelleen. Työnantajana hyvinvointialue. 

Vierailija
5/7 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bioanalyytikko AMK, työkokemusta 11v, täysiaikainen päivätyö, 2850€/kk plus julkisen liikenteen etuseteli, HUSsilla.

Mieheni on amk insinööri raksalla, työkokemusta pari vuotta enemmän, töitä tekee tuntimääräisesti vähemmän kuin minä, palkka yli 5000€/kk plus ateriaetu, työmatkakorvaukset, laaja työterveyshuolto, työsuhde sähköpyörä, edenred etua 600€/v ymymym lisukkeita

N35

Vierailija
6/7 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaa itsellesi musta silmä - kampanjakin meni reisille. Damn!

Vierailija
7/7 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Bioanalyytikko AMK, työkokemusta 11v, täysiaikainen päivätyö, 2850€/kk plus julkisen liikenteen etuseteli, HUSsilla.

Mieheni on amk insinööri raksalla, työkokemusta pari vuotta enemmän, töitä tekee tuntimääräisesti vähemmän kuin minä, palkka yli 5000€/kk plus ateriaetu, työmatkakorvaukset, laaja työterveyshuolto, työsuhde sähköpyörä, edenred etua 600€/v ymymym lisukkeita

N35

Miehesi palkka ei tule verovaroista, vaan yrityksen tuloksesta. Olisihan se kiva saada yhtä paljon kuin muut, mutta on ymmärrettävä realiteetit, kun työskennellään julkisella puolella. Nimimerkillä Toimistotyöntekijä kuntapuolella, pieni palkka, mutta pitkät lomat kompensoivat paljon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan