Ensimmäinen kokemus. Missä? Miten?
Kun ensimmäistä kertaa kokeilit seksiä missä ja miten tämä tapahtui? Onko teillä hauskoja tarinoita? Kertokaa!
Kommentit (24)
Pikkuserkkutytön kanssa kesäyönä teltassa tutustuttiin salaa toisiimme. Ihanaa suuseksiä.
Typerä ja turha sähläys pimeässä kylmäkellarissa. Ei mitään hauskaa Ei mitään romanttista eikä mitään mietittävää. Nykyään miettii sitä ihan neutraalisti.
Omassa kotona, omassa sängyssä tuttavaperheen tytön kanssa.
Kyseinen tyttö oli siis tutun perheen tytär, jonka kanssa oli leikitty hiekkalaatikolla jo pienistä pitäen. Aina kun tuttavaperhe kävi meidän luona, tyttö hakeutui mun huoneeseen. Aluksi se oli normaalia leikkimistä kun oltiin niin pieniä.
Mutta teini-ikä alkoi ja 15 vuotiaana tyttö sanoi, että tykkää musta. Haluanko "nähdä". Samoin tyttö halusi nähdä mun hmm "paikat". Siitä asia eteni suihinottoon, sekä panemiseen. Paljaalla meni poikuus ja sisään tuli.
Sitten alkoikin kuumotus siitä mahdollisesta jälkipyykistä.
Mulla se tapahtui myöhään. Olin 19-vuotias ja soluasunnossa omassa huoneessa. Oltiin molemmat selvinpäin ja homma oli sovittu etukäteen.
Vierailija wrote:
No varmaan se aika yleisin ekakerta
siis autossa
ja olin 16v silloin kun vähän vanhempi poika (ajokortti-ikänen) sai neitsyyteni
Ja olihan siinä sitä draamaakin, kun kortsu jäi pilluun
seuraavat 2vk oli jännitystä olenko raskaana vai ei
juujuu, tällaisia unelmia tällä kertaa Pertti67v:ltä :D
Joo menin nettinaisen luokse kauas käymään ja siinä sohvalla vierekkäin istuessa nainen kosketti kädellään reittäni ja vehkeeni kovettui välittömästi. Hauskasti sitten kun myöhemmin nukkumaan mentiin, niin jähmetyin täysin ja aloin vaan nukkumaan vaikka vehkeeni oli kovana ja nainen sitä selkäni takaa hipelöi. Seuraavana aamuna vehkeeni oli jo pehmentynyt eikä meinannut siitä enää kovettua vaikka seksiä yritettiin, sitä seuraavana aamuna taas jöpötti ja nainenkin sen lusikassa ollessamme huomasi ohjaten sen sisäänsä. Muutama työntö paljaalla ja sitten vaati kondomia, mistä lähtikin alamäki eikä vehkeessä tuntunut mitään. Siinä vähän aikaa jyystin seinätapetteja ihastellen ja sitten lopetin kun nainen vaikutti oman kivansa saaneen. Sen koommin en ole seksiä harrastanut, paitsi nyt ihan viimevuosina toisen kerran ja aika samanlaista touhua oli taaskin.
Ensimmäinen yritys oli asuntovaunussa jossa asuin kesällä 14v poikana vuonna -97. Se ei vain onnistunut varmaan molempien jännityksen takia. Seisoi kyllä kovasti mutta en saanut sisään ja johan se kumikin sitten täyttyi. No se oikea yhdyntä tapahtui sitten varmaan kuukauden päästä siitä tämän tytön mökillä aittarakennuksessa. Muistan kun lainasin vanhemmalta kaverilta mopoa että pääsin yöjuoksulle. Omaa kun ei vielä ollut kun olin alaikäinen. Hirveä suunnittelu kuinka se saadaan piilossa työnnettyä kauemmaksi ettei kukaan kuule. No siitä sinne mökille ja mopo pusikkoon josta loppumatka kävellen koputtelemaan aitan ovea. Sen muistan kuinka kostealta ja liukkaalta hän tuntui. No tätä sittemmin harrasteltiin ja opeteltiin sitten montavuotta milloin missäkin. Terveiset vain Riikalle elämäni ensirakkaudelle❤️
Harjoittelin suihinottoja USvideossa ennenkuin uskaltauduin etsimään partneria
Viis vuotta sitten. Oltiin kaverin kans Levillä katselemassa naisia.
Ja olihan siellä,oltiin vain niin ujoja ja kokemattomia.
Oma ikäiset nyt eivät olleet meistä kiinnostuneita ,maalaisia kun oltiin.
Kaveri katteli että tuossahan on pikkuisen vanhempi ,ja ihan läpällä että naidaan yhdessä sitä.
Haki tanssimaan,oli muutamat otettu joten hieman oli rohkaisua. Oli mietitty että ollaan vaikka autossa yötä.
Kaveri haki naista tanssimaan,vaikka eihän meistä kumpikaan osannut.
Oli kuulemma ollut kiva nainen ja oli sanonut että saa hakea tanssimaan.
Oli kuulemma seisonut koko ajan kun olivat tanssineet.
Pillua piti saada ,se oli mieli. Pikkuisen häiritsi että sillä naisella oli mies mukana.
Oliskohan ollut kolmas neljäs tanssi kun ,hitailla nainen oli kysynyt että lähteekö jatkoille heidän mökille.
Kaveri oli sanonut että on kaveri,siis minä samalla kyydillä.
Saisin kuulemma tulla mukaan.
Niinhän me mentiin jatkoille heidän mökille.
Olihan se melkein selvää miksi meidät kutsuttiin. Nainen oli ihan hyvän näköinen että ei sen puoleen.
Ja viimeistään mökillä se selvisi että miksi saimme kutsun.
Pikkuisen se mies mietitytti,mutta ihan kivasti se meni.
Saatiin eka kerran naista ,ja saatiin mahtavista olosuhteista nauttia.
Oli sellainen oppitunti että ei paremmasta väliä. Sai tutkia millainen nainen on ja mitä sille tehdään.
Ja paljaalla ja loppuun asti .
Pakko sanoa ettei enempään pystynyt .
Ja epäilen että nainenkin sai mitä halusi.
interraililla Pariisissa espanjalaisen miehen kanssa, onnetonta sähläystä, oli romantiikka kaukana siitä hommasta.
Vierailija wrote:
Ensimmäinen yritys oli asuntovaunussa jossa asuin kesällä 14v poikana vuonna -97. Se ei vain onnistunut varmaan molempien jännityksen takia. Seisoi kyllä kovasti mutta en saanut sisään ja johan se kumikin sitten täyttyi. No se oikea yhdyntä tapahtui sitten varmaan kuukauden päästä siitä tämän tytön mökillä aittarakennuksessa. Muistan kun lainasin vanhemmalta kaverilta mopoa että pääsin yöjuoksulle. Omaa kun ei vielä ollut kun olin alaikäinen. Hirveä suunnittelu kuinka se saadaan piilossa työnnettyä kauemmaksi ettei kukaan kuule. No siitä sinne mökille ja mopo pusikkoon josta loppumatka kävellen koputtelemaan aitan ovea. Sen muistan kuinka kostealta ja liukkaalta hän tuntui. No tätä sittemmin harrasteltiin ja opeteltiin sitten montavuotta milloin missäkin. Terveiset vain Riikalle elämäni ensirakkaudelle❤️
Kun minä menin koputtelemaan aitan ovelle,niin arvaatteko kuka avasi oven? En ole koskaan juossut niin lujaa, enkä ole koskaan harrastanut seksiä! Valamossa tätä kirjoittelen! Sellainen eka ja viimeinen kerta!
17 Vuotiaana poikasena 4 kymppinen nainen otti suihin puhelin kioskissa 80 luvulla. Eipä siinä kauaa menny kun laukesin. Sitten naisen luo ja pääsin paneen eka kertaa. Ei kai olisi tullut oikeen mitään, mutta nainen otti ohjat ja sain eka kertaa pillua. Tuntui suu ja pillu aivan mahtavalta. sen jälkeen olen ollut koukussa naisiin.
14 Vuotiaana suuseksi hommia ja sitten oli tarkoitus vain hieroa tyttöä kalulla
mutta kun tulin niin pukkasin vahingossa sisään. No paksuksi tuli
Mut "kaappasi" 17vuotiaana eräs muutaman vuoden vanhempi tyttö mukaansa tanssipaikalta. Olin harrastanut tanssimista muutaman vuoden eli jopa osasin jotain siltä osin. Hän vei minut asunnolleen koska oli tarkoitus mennä seuraavana päivänä taas tanssimaan. Siinä iltapalan ja suihkun jälkeen aloimme jutella niitä näitä ja yllättäen hän oli sylissäni.
Minullahan ei ollut mitään kokemuksia, mutta hyvällä opastuksella päästiin yli alku vaikeuksista. Sinä yönä ei juuri nukuttu, onneksi tansseihin lähdettiin vasta illansuussa. Kyllähän se oli mun osalta sähläämistä, mutta poikuus meni ja mukavaa oli.
Kyllä me siinä muutama kuukausi pyörittiin yhdessä, mutta sitten hän löysi aikuisempaa seuraa. Lämmöllä muistellen.
Mies tarjosi pari olutta ja join ensimmäistä kertaa ja hirveään känniinhän siitä meni, ja näin mies pääsi käyttämään hyväksi. Kova kipu jäi mieleen ja se kuinka mies ihmetteli ja nolasi, että olin täysi-ikäisenä neitsyt. Yök mikä mies, harmitti jälkeenpäin suunnattomasti.
Vanhan ala-asteen pihassa keskellä yötä sellaisen ison liukumäen kourussa. Aluksi yritettiin mäen ylätasanteella seinämien suojassa, mutta mä en oikein mahtunut makaamaan siinä (en saanut jalkoja levitettyä kunnolla) ja poika halusi malttamattomana päälle. Ihanaa säätöä. Molemmat oltiin niin kuumina toisiimme ja oltiin alunperin vaan kävelyllä. Suudelmat kovenivat ja siitä se ajatus lähti.
Vielä en ole peppuuni täytettä saanut mutta haluaisin... siis mieheltä miehelle ;)
Nuoruuden päiviin menee ja yhteen Päiviin, jonka kaa aloiteltiin näitä juttuja. Seksin himo oli kova molemmilla, oli jo kokeiltu pettingiä ja käsipeliä. Mulla tietty seisoi koko ajan tytön lähellä pussatessa tai vaan jutellessa. Oli "nerokkaana" ajatuksena tehdä se koulussa. Kotona oli tiukkaa ja pikkusisaruksia paikalla kaiken aikaa. Se oli jo lähellä tapahtua inva-vessassa. Päpä sai kipeän häntäluunpään siitä yrityksestä kyseisen paikan lattialla päällekkäin.
Nuorena kiimakollina piti aina päästä päälle. Jos oveen ei olisi läpällä koputettu, kuka tietää olisko onnistunut loppuun asti.
Lopulta se tehtiin opon huoneen käytävällä pienessä varastossa. Siellä oli sattumalta ulkotuolien päällysiä, joista tein kauniille tytsylleni makuualustan ja sitten vaan tulikuumana päälle suutelemaan. Vaatteita mahd. vähän pois keskeytyksen pelossa, Päpällä farkut ja pikkarit roikkumaan toiseen jalkaan, itellä housut perseen alle ja aloin varoen pumppaamaan kortsun kaa. Eikä se supernautinto kauaa kestänyt, mutta ihanasti pimppi sykki. Sain suukkoja huohotellessani. Ei vissiin sit mennyt kovin huonosti, onnistuin jotenkin, vaikka jännittikin ihan sikana.
Vein Hennan täydessä erektiossa koulun nurkalla suutelun ja nojaamisen tiukasti tyttöä vasten jälkeen vanhan talonmiehen asuintiloihin. Oli diskoilta ja olimme jo aloittaneet lukion muualla. Tapahtuma pidettiin kuitenkin vielä vanhassa koulussa ja tilat olivat tuttuja. Suutelimme jo tanssilattialla ja jatkoimme nurkalla. Kävin kuumana tyttöön ja seurustelimme tuolloin. Tiesin, että talonmies oli jo vaihtunut huoltoyhtiöön ja vanha pariskunta oli muuttanut koulun päädystä muualle. Ovi aukesi rautalanganpätkällä, jota olin testannut ennalta. Kulunvalvontaa ei vielä ollut laajasti ja huoneissa oli vielä kalusteita mukaan luettuna sohva, jossa sitten teimme sen. En halunnut koskaan muuta asentoa kuin lähetyssaarnaajaan Hennan kanssa ja hän nautti kiihkoilustani. Olin varovainen alussa, suutelin kielareita, totutin itseäni ja tyttöä yhdyntään. Pimppi alkoi tykyttää ja minulla tuntua todella nopeasti laukeamisen painetta. Onneksi tulin ulos ajoissa ja ruiskin spermaa tytön katsellessa asunnon lattialle vedellen monta kertaa esaria aivan taakse kädelläni. Tuntui aivan uskomattoman hyvältä. Menimme vielä takaisin tanssimaan ja jatkamaan suutelua.
No varmaan se aika yleisin ekakerta
siis autossa
ja olin 16v silloin kun vähän vanhempi poika (ajokortti-ikänen) sai neitsyyteni
Ja olihan siinä sitä draamaakin, kun kortsu jäi pilluun
seuraavat 2vk oli jännitystä olenko raskaana vai ei