Hyviä uutisia kaikille Jari Sillanpään faneille Turussa - Joulukonsertti järjestetään pe 15.12. Auran Nuortentalolla,
Kommentit (93)
Vierailija wrote:
Ja on "ehkä" hiukan yliampuvaa verrata Jari Sillanpäätä Hitleriin. Oisko?
Kyllä teille monelle kamala tilanne tulisi, jos tietäisitte, mitä omat suosikkiartistinne kotonaan puuhailevat. Tervetuloa maailmaan.
JOS jostain suosikkiartististani kävisi ilmi, että katsoo lapoa ja haluaa 12-vuotiaita lapsia kuvaamaan sessioitaan, niin todellakin boikotoisin! Luulenpa, että paljon on jäänyt vielä kiven alle, kun miettii Thaimaan matkoja ym.
Miten joku oikeasti puolustaa tällaista ihmistä!?
Ottakaa poikanne mukaan. Siltsu tykkää nuorista pojista.
Vierailija wrote:
Kaikki jotka tuota fanittavat mielletään pedojen hyväksyjiksi. Ei voi käsittää miten kukaan voi mennä tota katsomaan. Täytyy ihmisen itsekin olla pimeä mieleltään.
Älä muuta sano. Itse ainakin menen nuortentalon ovelle osoittelemaan sisään menijöitä sormella ja "mitä pedo?" sanoin saattelen. Otan myös paikalle saapuneiden autojen rekisterinumerot ylös. Kuka tulee mukaan?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kaikki jotka tuota fanittavat mielletään pedojen hyväksyjiksi. Ei voi käsittää miten kukaan voi mennä tota katsomaan. Täytyy ihmisen itsekin olla pimeä mieleltään.
Älä muuta sano. Itse ainakin menen nuortentalon ovelle osoittelemaan sisään menijöitä sormella ja "mitä pedo?" sanoin saattelen. Otan myös paikalle saapuneiden autojen rekisterinumerot ylös. Kuka tulee mukaan?
Hanki elämä!
Vierailija wrote:
Ja on "ehkä" hiukan yliampuvaa verrata Jari Sillanpäätä Hitleriin. Oisko?
Kyllä teille monelle kamala tilanne tulisi, jos tietäisitte, mitä omat suosikkiartistinne kotonaan puuhailevat. Tervetuloa maailmaan.
Joo, mutta ihan lainkin mukaan lapset on off limits. Saati moraalin. Lapset ovat erityisen suojelun alaisia.
Katri-Helena ja Jari tekivät hienon ohjelmiston 20 vuotta sitten-ovatko vielä ystäviä. Olen Katri-Helenan fani-mitä mieltä hän on Jarista?
Miten teille puolustajille on ok, että joku katsoo sellaista materiaalia, jossa SATUTETAAN LAPSIA!? Yök! Sellaista haluatte mennä kuuntelemaan!?
Matteus 18
[2] Silloin Jeesus kutsui luokseen lapsen, asetti hänet heidän keskelleen [3] ja sanoi:
»Totisesti: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, te ette pääse taivasten valtakuntaan. [4] Se, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, on suurin taivasten valtakunnassa. [5] Ja joka minun nimessäni ottaa luokseen yhdenkin tällaisen lapsen, se ottaa luokseen minut. [6] Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänen kaulaansa pantaisiin myllynkivi ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
[10] »Katsokaa, ettette halveksi yhtäkään näistä vähäisistä. Sillä minä sanon teille: heidän enkelinsä saavat taivaissa joka hetki katsella minun taivaallisen Isäni kasvoja.
Kyllä tämä Suomi on jännä maa, kun julkisuudessa saa ja edes kehtaa näyttää naamaansa ihmiset, jotka on tuomittu seks. rikoksista.
Jari on upea laulaja ! Miksi täytyy lyötyä lyödä. ! Tekopyhää perua konsertteja nyt kun asiasta on jo pitkä aika. Tv ohjelman takiako vasta ruvettiin miettiin . Miks yleensä on tilattu konsertteja ❤️ 👍
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi kukaan menisi katsomaan tuota?
No miten olisi vaikka hyvä laulaja ja hyvä esiintyjä
Mutta se mielleyhtymä, että sillä on aina mielessä huumeet ja pikkupojan pyllynreikä.
Vierailija wrote:
Ihana että siltsun keikat toteutuu. Hänen musiikki kuuluu jouluun.
Ei enää.
Vierailija wrote:
Jari on upea laulaja ! Miksi täytyy lyötyä lyödä. ! Tekopyhää perua konsertteja nyt kun asiasta on jo pitkä aika. Tv ohjelman takiako vasta ruvettiin miettiin . Miks yleensä on tilattu konsertteja ❤️ 👍
Lyödä lyötyä? Hän on ihan itse lyönyt itsensä pohjamutiin! Turha ruikuttaa. Se mihin hän on syyllistynyt on minusta sellaista, ettei hän kuulu enää julkisuuteen, saati lasten juhlaan laulamaan!
Olisiko teille ok, että opettajan työssä saisi jatkaa ihminen, joka on syyllistynyt em. tekoihin, jos on kerta tuomionsa kärsinyt?
Joulu on lasten ja ihanan Siltsu-sedän juhlaa! Konsertin lopuksi Siltsu on pukkina ja ottaa pikkupoikia syliinsä supsuttamaan lahjatoiveet korvaan.
Kaikista paikoista nuortentalolla...
Mä vannon ja vannon ja vannon
huomenna sekoiluni päättyy
Mut ehkä tiedät
mä jatkan ja jatkan ja jatkan
kunnes sun sydämesi särkyy
ja jätät meidät
Rakas onnea matkaan
Sinä ansaitset kultaa
Hei älä ikinä enää yhdenkään ihmisen anna
sua kohdella niinkun mä kohtelin loukkasin ja haavoitin sua
Älä rakasta ketään joka voi olla niin julma
Mä tiedän että mä loukkasin loukkasin ja haavoitin sua
Jartsan laulusta.
Nuortentalolla? Eiks oo vähän yli-ikäisiä Siltsulle? Lastenkoti ois parempi.