Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaisu mies, voinko auttaa jotenkin?

Vierailija
26.10.2023 |

Olen tavannut upean miehen ja hänen kanssaan on hyvä olla. Mutta. Kaikki muu sujuu, paitsi seksi. Olemme siis tunteneet toisemme nyt kolmisen kuukautta, eli olemme vielä tutustumisen vaiheessa. Mies on ujo, ei tee aloitetta, vastaa kyllä viettelyyni ja pyyntöihini, mutta muuten vaikuttaa olevan jotenkin lukossa. Olemme jo yli kolmekymppisiä, eli ei pitäisi olla mitään kokemattomuuden takia ujostelua. Seksi ei ole rakastelua eikä hauskaa leikittelyä, vaan nopea toimitus, johon en ehdi mukaan.

Olen ottanut asian puheeksi, mutta se on selvästi epämiellyttävää. Hän vain katsoo ujosti ja sanoo ympäripyöreästi, että kyllä tämä tästä, kun on paremmin aikaa. Ajanpuutteesta ei ole kyse, sen tiedän. Jos ehdotan vaikkapa suihinottoa tai ihan vain hierontaa, hän kohauttaa olkapäitään ja sanoo, että voisihan sitä joskus. En tiedä, tuleeko sitä hetkeä ikinä.

Miten voin vielä ottaa asian puheeksi olematta hyökkäävä tai aiheuttamatta paineita? Voiko olla, ettei hän edes pidä seksistä, vaikka toisin väittääkin? Eikö kolmen kuukauden tiiviin yhdessäolon aikana voisi jo kuvitella, että luottaa toiseen sen verran seksinkin saralla, että uskaltaa kertoa, jos ei pidä tai pitää jostain ihan erityisesti?

Mitä teen? Tuntuu, että tämä ei häiritse häntä ollenkaan. Minä olen hulluna tähän mieheen ja haaveilen kaikesta kivasta, mutta hän ei edes tunnu kaipaavan seksiä. Onko vika minussa, lähestymistavassani, ujoudessa, suhteessamme?

N34

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 3 kk on vielä varsin lyhyt aika. Tai siis itse en ainakaan tuossa vaiheessa vielä uskaltaisi paljastaa kaikkea itsestäni enkä osaisi olla kaikissa tilanteissa luontevasti. Minä antaisin vielä ajan kulua.

Ujo keski-ikäinen nainen

Vierailija
2/6 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, miksei kolmekymppinen voisi olla varsin kokematon? 

Vaikuttaako hän kuitenkin innostuvan sinun aloitteisiisi? 

Voihan hän olla vähän aseksuaalikin. 

Vaikea sanoa täältä nojatuolista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi. 

Ehkä olen tosiaan hätäinen. Olemme vaan olleet niin tiiviisti yhdessä, oikeastaan vain työpäivät ja harrastukset ovat olleet tiellä, että tuntuu kuin olisimme tunteneet jo paljon pidempään. Tämänhän pitäisi olla, ja onkin muilta osin, sitä ihanaa ensihuumaa. 

Täytyy vain malttaa, ja olla painostamatta. En ole ennen törmännyt näin varautuneeseen mieheen, ehkä tämä siksi tuntuu niin oudolta. Kaipa hän jo myöntäisi, jos ei yhtään välittäisi seksistä. 

Vierailija
4/6 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jaa, miksei kolmekymppinen voisi olla varsin kokematon? 

Vaikuttaako hän kuitenkin innostuvan sinun aloitteisiisi? 

Voihan hän olla vähän aseksuaalikin. 

Vaikea sanoa täältä nojatuolista. 

Innostuminen on ehkä liioittelua. Nyt kun tässä ajattelen, niin hän ikään kuin innostuu vain velvollisuudesta, siltä se oikeastaan vaikuttaa. Voi ei :( 

Toivottavasti tämä lainaaminen onnistui nyt paremmin kuin aikaisemmin! Kiitos vastauksistanne!

N34

Vierailija
5/6 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arka mies pelkää tuottavansa pettymyksen! Kun alkaa luottaa sinuun kumppanina, alkaa rohkeammin kokeilla uusia juttuja! Voi vähän viedä aikaa, mutta luulen, että lopputulos on ihan hyvä! Varovasti ohjailemalla voit päästä opinnoissa alkuun! Kunhan tunnette toisenne paremmin ja jännitys laukeaa on tiedossa ihan hyvää läheisyyttä ja seksiä!!

Vierailija
6/6 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tapa ottaa puheeksi on itsen kautta. "Minä tykkään tästä ja tästä." Yleensä toinenkin vastaa avautuvalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä