Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apuja alati vaihtuvaan mieleen??

Vierailija
26.10.2023 |

Eli siis mieli muuttuu jatkuvasti, mitä haluan elämässä. Isoja muutoksia tulossa. Parisuhde kriisiytynyt niin että oon uupunu siihen, mutta sit joutuis luopua kodista ja muusta.. Mutta jos jään, joudun luopua siitä että voisin itse paremmin, henkisesti ja fyysisestikin. Oon muutenki ihan sekaisin, kai tää on kolmenkympin kriisiä?? Mistä ihmeestä sais selkeyttä ajatuksiin ja siihen mitä haluan elämältä..... 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on normaalia, kun elämässä on kriisi niin silloin on pakko alkaa miettiä vaihtoehtoja ja monesti ihminen ajattelee useita eri versioita, ja saa ajatella ja käyttää aikaa, aina ei voi olla selvät suunnitelmat.

Vierailija
2/9 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kannattaa odottaa esim 3kk jos tilanne ei yhtään parane nii ero tai jos pahenee entisestään niin ero. Sä kestät kyllä sen seuraukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda sukupuoli mieheksi. 

Vierailija
4/9 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat TODELLA rasittavalta muijalta. 

Vierailija
5/9 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30

ja vietät aikaa vanhojen tätien palstalla?

Vierailija
6/9 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei parisuhteessa ole hyvä olla, niin luovu nyt ainakin siitä. Yksi energiasyöppö vähemmän. Kun osaa sitten jonkin aikaa olla yksin eikä heti syöksy uuden syöpön kainaloon, niin saattaa ne ajatuksetkin kummasti selkiytyä ja muistaa/ymmärtää, että kuka itse on ja mitä haluaa.

Vierailija
7/9 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

30

ja vietät aikaa vanhojen tätien palstalla?

Demiä ei enää ole ja kai sieltä ennenkin siirryttiin tänne hyvissä ajoin ennen kolmeakymppiä.

Vierailija
8/9 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuus huara tänne ni nussitaan!

Vierailija
9/9 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tuus huara tänne ni nussitaan!